Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

Είναι κακό με γράσο (και σάλιο) να χτίζεις παλάτια

 Πλέον ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο!  

H ¨Συμμαχία Μηχανοδηγών" με ανακοίνωση τους με τίτλο "THE “FIASCO”  IS OVER" επιρρίπτει ευθύνες στον ....ΣΥΡΙΖΑ για την μετεπιβίβαση
στο Σταθμό του Ρέντη εδώ και 2,5 χρόνια και αναφέρει -σωστά-ότι η Εταιρεία (ΗΤ) είχε οικονομικές ζημιές απο την κατάσταση που επικρατούσε! 

Φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ λένε με στόμφο "οι αετοί" πανηγυρίζοντας γιατί επιλύθηκε ένα θέμα που ταλαιπωρούσε 2,5 χρόνια επιβάτες και εργαζόμενους!

 Δεν έφταιγαν οι Διοικήσεις, δεν έφταιγε η πολιτική ηγεσία, έφταιγε ο....ΣΥΡΙΖΑ και το στέκι της έλξης! 

Κακώς το στέκι έγραψε χτες επιτέλους λύθηκε ένα θέμα που χρόνιζε. Δεν δικαιούται! (Αν και είχαμε γράψει δεκάδες φορές για αυτό το θέμα).

Η λογική του παραλόγου συνεχίζεται όταν  "αι Συμμαχικαί" δυνάμεις αναφέρουν ότι οι συρμοί στο Αίγιο χαλούσαν γιατί ....δούλευαν στην γραμμή Ρέντης- Πειραιάς! Ω ποια τραγωδία!!! 

Ένα τρένο χαλάει όταν δουλεύει σε μια γραμμή, στις άλλες λειτουργεί τέλεια, αυτό λένε!  

Και φυσικά συνεχίζουν αναφέροντας για την γραμμή της Στυλίδας, που ο ΟΣΕ έδωσε σε χρήση πριν μερικούς μήνες, ότι   φταίει και για αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ! Δεν έβγαλε βλέπετε ο ΣΥΡΙΖΑ τα συνεργεία να δουλέψουν ως Κυβέρνηση! 

Σάμπως το άλλο; Έχουμε λεωφορεία και κοστίζουν  στην Στυλίδα, "κάποιοι" το ξέρουν, αναφέρουν! 

Λεωφορεία όμως σήμερα υποκαθιστούν τα τρένα και στις γραμμές 

  1. Λάρισα- Βόλος
  2. Έδεσσα - Φλώρινα
  3. Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα
  4. Ξάνθη- Αλεξανδρούπολη
  5. Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο
  6. Σέρρες - Δράμα 
Εκεί ποιος φταίει άραγε; Μαντέψε τα σωστά συνάδελφοι! 
Μα φυσικά φταίει ο....  ΣΥΡΙΖΑ! 


ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΣΚΕΨΗ (....) 

"Πολλά ερωτήματα δημιουργούνται από εχθές σε ολόκληρο τον σιδηροδρομικό κόσμο , τα οποία επιβάλλεται   να απαντηθούν  : Για ποιο λόγο δεν γινότανε 2,5 χρόνια τώρα το ίδιο δοκιμαστικό και με τις ίδιες ενέργειες που ζητήθηκαν στον διαχειριστή  υποδομής , ώστε να έχουμε εξαρχής  τις απαντήσεις από τα αποτελέσματα που έχουμε σήμερα . Γιατί άργησαν κατα 2,5 χρόνια ; Ποιοι ηθελαν να φτάσουμε σε αυτή την κατάσταση ; " 

Μα φυσικά ο ΣΥΡΙΖΑ, η απάντηση, αυτός Κυβερνάει ! 

Ρωτάμε  και εμείς τους "αετούς"

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ Η ΥΠΟΔΟΜΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ; 

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ ΓΡΑΣΣΟ "ΕΛΑΜΠΕ" ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ; 

Με λίγα λόγια, αν ισχύει ότι χρειαζόταν η γραμμή "γρασάρισμα" για να πάνε τα τρένα στον Πειραιά και αυτό δεν γινόταν, ΟΝΤΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ και ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΙ. 

  • Έχουν εμπιστοσύνη οι "Αετοί"  - Δεν έχουν κομματικές ταμπέλες! 

Στο κλείσιμο της ανακοίνωσης της Συμμαχίας βρίσκεται το ρεζουμέ

Έχουμε εμπιστοσύνη, λένε, στις Διοικήσεις που έχουν αναλάβει το έργο της ανάταξης του σιδηροδρόμου.

Καλά κάνουν. Άλλωστε αυτές οι Διοικήσεις βγάζουν εκτός υπηρεσίας μηχανοδηγούς για ...ψύλλου πήδημα εδώ και καιρό. 

Μην γλύφουν όμως τόσο πολύ γιατί μπορεί να εξαφανιστεί το γράσο απο την γραμμή και να έχουμε δράματα....

Κατά τα λοιπά, αν θέλουν ας μας απαντήσουν που βρίσκονται οι συμβάσεις για την αποκατάσταση της διπλής γραμμής Δομοκού - Λάρισας, Λάρισας- Βόλου, Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας, τι γίνεται με Φλώρινα και φυσικά με Στυλίδα (κρατήστε το αυτό).

Εκτός αν και για τις παλινωδίες αυτές φταίει πάλι ο....ΣΥΡΙΖΑ! 

Αν μάλιστα ανοίξει η διπλή γραμμή μεταξύ Παλαιοφαρσάλου - Λάρισας.  χωρίς να έχει αλλάξει τίποτα, κάποιοι ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ . 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου