Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013

Ιδιωτικοποίηση σημάνει ανάπτυξη ή μήπως κλείσιμο και απολύσεις ;


Η καλύτερη απάντηση για τις αρνητικές επιπτώσεις μιας ιδιωτικοποίησης είναι η περίπτωση της Ολυμπιακής Αεροπορίας . Το succes story του κ. Χατζηδάκη με τους  χιλιάδες εργαζόμενους είτε να συνταξιοδοτούνται  πρόωρα (κ να χάνουν  το 80% της αποζημίωσης απο το PSI ) είτε να μετατάσσονται   ή και να απολύονται  (πολλές απολύσεις το τελευταίο διάστημα) αποφάσισε σήμερα ότι σταματάει και τις πτήσεις  προς  Θεσσαλονίκη , Ρόδο...
Απόλυτη απαξίωση για την άλλοτε κραταιά Δημόσια Εταιρεία .Η Olympic Air αποτελεί το διάδοχο σχήμα της παλαιάς κρατικής Ολυμπιακής από το 2009.
Από τον
Οκτώβριο του 2009, η Olympic Air εγκατέλειπε σταδιακά τα περισσότερα δρομολόγια εξωτερικού της παλαιάς ΟΑ, όπως τις γραμμές των ΗΠΑ, της Γερμανίας, της Ελβετίας και της Ρωσίας.
Το 2010 επιχειρήθηκε η αποτυχημένη συγχώνευση με την Aegean Airlines. Το «όχι» της ΕΕ δεν επαναπροσδιόρισε και πολύ τα πλάνα της εταιρείας, αφού συνεχίστηκε η συρρίκνωση στόλου και αεροσκαφών, με αποτέλεσμα η εταιρεία να περιοριστεί στο εσωτερικό δίκτυο και σε διάφορους βαλκανικούς προορισμούς.
Έτσι, φτάσαμε το 2012 στην προσπάθεια εξαγοράς της από την Aegean Airlines, όπου  – ανεξάρτητα της τελικής έκβασης – η ΟΑ οδηγείται σε περαιτέρω μείωση προορισμών, με αποτέλεσμα να πετά (σχεδόν μόνο) τις άγονες γραμμές.   
Η πορεία της εταιρείας, ζημιές από το 2009
Κατά τη διάρκεια του 2012, η Olympic μετέφερε περισσότερους από 2,9 εκατομμύρια επιβάτες στο δίκτυό της, με σχεδόν 150 πτήσεις την ημέρα και τον μέσο συντελεστή πληρότητας να διαμορφώνεται στο 63%.
Στο εσωτερικό της δίκτυο, η Olympic Air μετακίνησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια επιβάτες με μέσο συντελεστή πληρότητας 63% και σχεδόν 600 χιλ. στο εξωτερικό με μέσο συντελεστή πληρότητας 63%.
Στα τέλη του 2012, ο στόλος αποτελούταν από 5 Airbus 320-321 (o αριθμός αυτός είναι σήμερα μικρότερος) και 14 αεροσκάφη Bombardier.
To 2012 οι ζημιές της Olympic Air μειώθηκαν στα 8,6 εκατ. από 37,6 εκατ. το 2011, ωστόσο πτωτικά κινήθηκε, τόσο ο κύκλος εργασιών (216 εκατ. από 240 εκατ.), όσο και ο αριθμός των εργαζομένων (733 εργαζόμενοι, έναντι 939 στα τέλη του 2011).
*Κομμάτι απο το metaforespress.gr
Τα συμπεράσματα δικά σας .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου