Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 7 Ιουλίου 2013

Γολγοθάς επιβατών στον προαστιακό

Δεν είναι εύκολος ο συστηματικός έλεγχος του δικτύου», επισημαίνει στην «Εφ.Συν.» ο Βασίλης Ζαβογιάννης, πρόεδρος των εργαζομένων στον προαστιακό. Βασικός λόγος είναι η έλλειψη προσωπικού, που στα χρόνια του Μνημονίου συρρικνώθηκε από 6.500 στις 3.000. 
Αποκαταστάθηκε η λειτουργία της γραμμής Αεροδρόμιο-Κιάτο, αλλά η ταλαιπωρία αποτελεί μόνιμο σκηνικό -Της Χαράς Τζαναβάρα- Eφημερίδα των Συντακτών 

Από χθες αποκαταστάθηκε η κανονική λειτουργία του προαστιακού στη γραμμή Αεροδρόμιο-Κιάτο, αλλά ο γολγοθάς των επιβατών συνεχίζεται. Κακοτεχνίες, κλοπές τροχαίου υλικού και έργα χωρίς προοπτική ολοκλήρωσης συνθέτουν το μόνιμο σκηνικό της ταλαιπωρίας.

Ειδικά το καλοκαίρι, όσοι επιβιβάζονται από οποιονδήποτε σταθμό της βασικής γραμμής με προορισμό το λιμάνι πρέπει να διαθέτουν ιώβεια υπομονή. Φορτωμένοι με τις αποσκευές τους, πρέπει να κατεβούν στα Λιόσια, να διανύσουν περίπου 200 μέτρα για να μπουν στο ηλεκτροκίνητο τρένο ώς τον σταθμό Λαρίσης, όπου θα αλλάξουν πάλι συρμό για να φτάσουν στον Πειραιά με το ντιζελοκίνητο! Και όλα αυτά, γιατί τα… ολυμπιακά έργα στο τμήμα των 13,5 χλμ. ξεκίνησαν το 2005, καρκινοβατούσαν επί χρόνια και τελικά η εργολαβία διαλύθηκε, μετά τις… συνήθεις υπερβάσεις στον αρχικό προϋπολογισμό των 200 εκατ. ευρώ.


Ετοιμάζεται νέα δημοπράτηση με προϋπολογισμό 50 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση της γραμμής, ενώ θα χρειαστεί να γίνουν καινούργιες μελέτες για την υπογειοποίηση κάποιων τμημάτων, ώστε να μη διχοτομούν πυκνοδομημένες γειτονιές και να μη διακόπτουν την κυκλοφορία σε βασικούς οδικούς άξονες, όπως επιτάσσει η σχετική απόφαση του ΣτΕ. Η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ υποστηρίζει ότι το βασικό αυτό κομμάτι θα λειτουργεί με ηλεκτροκίνηση ώς το τέλος του 2016, ενώ δεν δίνει χρονοδιάγραμμα για τα έργα υπογειοποίησης.

Η μόνιμη ταλαιπωρία των επιβατών προέρχεται από συχνές κλοπές υλικού από το δίκτυο ηλεκτροκίνησης. Μόνο το τελευταίο εξάμηνο δόθηκαν 28 εκατ. ευρώ για αποκατάσταση, αν και κάποιοι υποστηρίζουν ότι μαζί με τις ζημιές κουκουλώνονται και οι κακοτεχνίες των εργολάβων. «Δεν είναι εύκολος ο συστηματικός έλεγχος του δικτύου», επισημαίνει στην «Εφ.Συν.» ο Βασίλης Ζαβογιάννης, πρόεδρος των εργαζομένων στον προαστιακό. Βασικός λόγος είναι η έλλειψη προσωπικού, που στα χρόνια του Μνημονίου συρρικνώθηκε από 6.500 στις 3.000. «Υπάρχει λύση», τονίζει και, με δεδομένο ότι τα περισσότερα περιστατικά αφορούν κλοπές χαλκού, προτείνει «να γίνονται έλεγχοι στις επιχειρήσεις που εμπορεύονται το συγκεκριμένο υλικό. Είναι μόνον τρεις στην Αττική και πέντε στην υπόλοιπη Ελλάδα».

Το τελευταίο διάστημα, λόγω των αλλεπάλληλων διακοπών στα δρομολόγια, οι επιβάτες διαμαρτύρονται και ξεσπούν στο προσωπικό. Καταγράφηκαν μάλιστα κάποια περιστατικά χειροδικίας. Τα σωματεία των εργαζομένων έστειλαν πριν από λίγες ημέρες εξώδικο στους διοικούντες για να τους θέσουν προ των ευθυνών τους για την απαξίωση του σιδηροδρομικού δικτύου. Περιγράφουν ζημιές σε βασικούς σταθμούς που δεν επιδιορθώνονται, κυρίως στους ανελκυστήρες, αλλά και στα τρένα στα οποία συχνά δεν λειτουργεί ο κλιματισμός, καλοκαίρι και χειμώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου