Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

Επέκταση Προαστιακού προς Λαύριο: Η εξαγγελία που κατάντησε ανέκδοτο !

Πάμε μερικά χρόνια πίσω, κάπου στα τέλη του 2006! Κάμερες και πούλμαν με δημοσιογράφους και στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ ακολουθούσαν τον τότε (πανίσχυρο) υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη στο δρόμο προς το Λαύριο.
Toυ Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr 


Η υποδοχή που του επιφύλαξαν οι τοπικοί άρχοντες ήταν αποθεωτική. Γιατί; Μα, ο υπουργός Μεταφορών θα εξήγγειλε την επέκταση του Προαστιακού προς το Λαύριο!
«Κάθε σταθμός που προσεγγίζουμε είναι αφετηρία για ένα επόμενο έργο. Η επέκταση του Προαστιακού είναι ένα κομβικό έργο για την ανάπτυξη της Ανατολικής Αττικής και την εξυπηρέτηση των κατοίκων του Λεκανοπεδίου.
Συνδέουμε δύο μεγάλα λιμάνια (Πειραιά - Λαύριο) και το αεροδρόμιο, δηλαδή τρεις βασικές πύλες της Αττικής. Δημιουργούμε μια νέα δυναμική ανάπτυξης για την περιοχή προς όφελος των πολιτών.», ανέφερε – στα τέλη του 2006 – ο Μιχάλης Λιάπης.
Η επέκταση στο Λαύριο θα είχε ολοκληρωθεί το… 2012!
Τον Ιούνιο του 2007, ο υπουργός Μεταφορών παρουσίασε την τελική χάραξη (σχετική φωτό), επισημαίνοντας ότι «οι πρώτες μελέτες για το έργο έχουν ολοκληρωθεί. Η οριστική μελέτη πρόκειται να ανατεθεί εντός του 2007 και στόχος μας είναι η δημοπράτηση του έργου να έχει γίνει μέσα στο 2008, με προοπτική το έργο να έχει ολοκληρωθεί το 2012. Η χρηματοδότηση είναι ήδη εξασφαλισμένη από Δ’ ΚΠΣ.  Η διαδρομή Αθήνα Λαύριο θα γίνεται σε λιγότερο από μία ώρα, σε 55 λεπτά».
Η νέα γραμμή, σύμφωνα με τα όσα έχουν εξαγγελθεί, προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς (στο Μαρκόπουλο και στο Λιμάνι του Λαυρίου) και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρόπη, Περιγιάλι Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου).
Ανεξαρτήτως των κυβερνητικών εξαγγελιών που ποτέ δεν επαληθεύονται (άραγε πόσα χρήματα έχουν δοθεί για τις ίδιες και τις ίδιες μελέτες;), κανένας δεν αμφισβητεί τη χρησιμότητα του έργου, όπως και το γεγονός ότι ο Προαστιακός πρέπει να αναπτυχθεί.
Άλλωστε, το λιμάνι του Λαυρίου έχει πολλούς υποστηρικτές, όπως το νέο υπουργό Ναυτιλίας Μιλ. Βαρβιτσιώτη, ο οποίος ανέφερε ότι το Λαύριο θα πρέπει να αποτελέσει το κύριο λιμένα του νομού Αττικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου