Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

ΜΕΓΑ-DEAL ΣΕΒ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μηχανοδηγούς που θα βρούμε ;;;;;;
Σημαντική συμφωνία μεταξύ εμπορικών, βιομηχανικών και 3PL επιχειρήσεων και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη μεταφορά εμπορευμάτων η οποία αρχικά θα γίνεται στον κεντρικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια θα πάει στη Σόφια και άλλες ευρωπαϊκές χώρες ανακοίνωσε η διοίκηση του ΣΕΒ στη διάρκεια κοινής εκδήλωσης του Συνδέσμου με την Ελληνική Εταιρία Logistics.

Η συμφωνία θα επιφέρει σημαντική μείωση στο κόστος μεταφοράς των εταιρειών που μπορεί να ξεπεράσει το 10% των δαπανών μεταφοράς προϊόντων που μπορεί να μετακυλιστεί και στους καταναλωτές.
Στην Αθήνα θα εξυπηρετούνται το Ικόνιο και το Θριάσιο, ενώ στη Θεσσαλονίκη ο Κεντρικός Σταθμός της Θεσσαλονίκης και η Σίνδος. Συμπληρωματικά θα δίνεται η δυνατότητα door-to-door εξυπηρέτησης σε κοντινές περιοχές εφόσον υπάρξει το ανάλογο ενδιαφέρον. Αρχικά, θα γίνονται 5 δρομολόγια την εβδομάδα ενώ υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς container τριών κατηγοριών (45', 40' και 20'). Οι πελάτες του Δικτύου Logistics έχουν κατηγοριοποιηθεί σε 4 ομάδες, ανάλογα με τον όγκο και την τακτικότητα του διακινούμενου φορτίου για τις οποίες ισχύει διαφορετική τιμολογιακή πολιτική.
«Η συμφωνία αυτή είναι ιδιαίτερης σημασίας, καθώς αφενός μειώνεται σημαντικά το κόστος μεταφοράς και αφετέρου βοηθά στην αισθητή αποσυμφόρηση των εθνικών οδών και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος» αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΣΕΒ. Πιο συγκεκριμένα, από αναλύσεις της Ελληνικής Εταιρίας Logistics και της εταιρίας Kantor, το εκτιμώμενο μέσο όφελος για τους τακτικούς χρήστες της υπηρεσίας μπορεί να ξεπεράσει το 10%. Το όφελος μπορεί να αυξηθεί ακόμα περισσότερο για τους συμμετέχοντες σε περίπτωση ευρύτερων συνεργιών μεταξύ των επιχειρήσεων αλλά και διεύρυνσης του Δικτύου.
Άλλες συνέργειες που διερευνώνται, ήδη, εξαντλητικά από το Δίκτυο Logistics είναι η συνεκμετάλλευση κοινού δικτύου διανομής εντός Αττικής και η ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας για παροχή ηλεκτρονικής απόδειξης παράδοσης. Στη συνέχεια το Δίκτυο Logistics θα διερευνήσει συνέργειες στην κοινή χρήση και ανάπτυξη εμπορευματικών κέντρων ή/και αποθηκών, στην ανάπτυξη διαδικτυακή πλατφόρμας για την ενοποίηση/συνδυασμό φορτίων και τη βέλτιστη αξιοποίηση της μεταφορικής ικανότητας, στην προώθηση - προβολή του δυναμικού Logistics της Ελλάδας προς το εξωτερικό, στην μεταφορά τεχνογνωσίας, κτλ.
Δίκτυο Επιχειρήσεων Logistics
Για την ανάκαμψη και περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα, ο ΣΕΒ θεωρεί επιτακτική την ανάγκη διαμόρφωσης μιας ολοκληρωμένης εθνικής στρατηγικής για τα Logistics, η οποία να θέτει ως όραμα τη δημιουργία δυο οικοσυστημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα:
  1. Εθνικό οικοσύστημα: Αφορά στην ενδυνάμωση και τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Εμπορευματικών Μεταφορών και Logistics της χώρας για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εντός των συνόρων
  2. Οικοσύστημα εμπορικής πύλης: Αφορά στην ανάδειξη της Ελλάδας σε διαμετακομιστικό κόμβο της ΝΑ Ευρώπης, με στόχο την εκμετάλλευση του διερχόμενου φορτίου και την ανάπτυξη σχετικών υποστηρικτικών δραστηριοτήτων με προστιθέμενη αξία. Το πρώτο οικοσύστημα μπορεί να δημιουργηθεί γύρω από την εμπορική πύλη του Πειραιά.
  3. Προς την κατεύθυνση αυτή, ο ΣΕΒ στηρίζει την ανάπτυξη και τις συνεργασίες των επιχειρήσεων Logistics και κάνει πράξη τη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, έχοντας φέρει στο ίδιο τραπέζι τις μεγαλύτερες εμπορικές, 3PL, σιδηροδρομικές, κτλ επιχειρήσεις τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημοσίου τομέα για το σχηματισμό ενός Δικτύου Επιχειρήσεων Logistics που έως σήμερα απαριθμεί 26 επιχειρήσεις.
Με την ενεργητική υποστήριξη του ΣΕΒ, το Δίκτυο Logistics έχει ήδη διερευνήσει περιοχές συνεργασίας με σημαντικά οφέλη για όλους τους συμμετέχοντες σε αυτό. Στόχος είναι μέσα από τη δικτύωση και τη συνεργασία, οι επιχειρήσεις να επιτύχουν μείωση του κόστους, πρόσβαση σε νέες αγορές, αύξηση της ανταγωνιστικότητας, διευκόλυνση της πρόσβασης στην αναγκαία πληροφόρηση αλλά και ταυτόχρονα να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ των επιχειρήσεων και η εξωστρέφειά τους.
Σημειώνεται ότι ο ευρύτερος τομέας των Logistics είναι καθοριστικός για την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας, δεδομένου ότι η συνεισφορά του στο ΑΕΠ κυμαίνεται περίπου στο 10%-12% (συμπεριλαμβανομένων των εμπορευματικών μεταφορών και ακολουθώντας την καθιερωμένη πανευρωπαϊκή μεθοδολογία υπολογισμού). Επιπλέον τα Logistics αποτελούν οριζόντιο «εργαλείο» σε όλο τον κύκλο ζωής της επιχειρηματικότητας.
Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν ήδη στις συνέργειες του Δικτύου Logistics είναι οι εξής:
  1. ΑΒ Βασιλόπουλος AE,
  2. Barilla Hellas AE,
  3. BEIERSDORF HELLAS AE,
  4. ΒΙΕΞΑΛ AE,
  5. Cargo Group Logistics ΕΠΕ,
  6. Coral AE,
  7. DHL EXPRESS ΕΛΛΑΣ Α.Ε.,
  8. Διακίνησις AE,
  9. Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Πεζών Ηρακλείου Κρήτης,
  10. GlaxoSmithKline ΑΕΒΕ,
  11. Goldair Cargo ΑΕ,
  12. HERBALIFE INTERNATIONAL GREECE,
  13. Inter IKEA Systems BV,
  14. Procter & Gamble Hellas ΕΠΕ,
  15. Sanofi-Αventis AEBE,
  16. SHELMAN ΕΛΛΗΝΟΕΛΒΕΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΞΥΛΟΥ ΑΕ,
  17. Kuehne-Nagel AE,
  18. ΜΑΒΕ AEBE,
  19. Masterlink ΑΕ,
  20. Medfrigo SA,
  21. Metron Logistics AE,
  22. ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS ΑΕΒΕ,
  23. SARMED Hellenic Warehouses S.A.,
  24. Schenker AE,
  25. Τσιρίκος Γρηγόριος ΙΜΕ ΕΠΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου