Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2017

Οι Ιταλοί υπόσχονται επενδύσεις και καινοτομία για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Μπαίνουν» και στις κατασκευές

Επενδύσεις και προηγμένες υπηρεσίες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπόσχονται, σε πρώτη φάση, οι νέοι ιδιοκτήτες, οι Ιταλοί της Ferrovie Dello Stato.
Οι επενδύσεις έχουν να κάνουν με την ανανέωση του τροχαίου υλικού και οι προηγμένες υπηρεσίες με
το ηλεκτρονικό εισιτήριο, την τηλεματική και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με τρένο.

Σε δεύτερη φάση, οι Ιταλοί εξετάζουν συμμετοχή στην κατασκευή και εκμετάλλευση εγχώριων σιδηροδρομικών έργων και, εάν το ελληνικό δημόσιο και το υπερΤαμείο αποφασίσουν την αποκρατικοποίηση της ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ), θεωρείται βέβαιο ότι θα ενδιαφερθούν.

Ανανέωση τροχαίου υλικού, βελτίωση υπηρεσιών

Με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα το 2018-19, οι Ιταλοί προγραμματίζουν την τροχοδρόμηση σύγχρονου τροχαίου υλικού, αυξάνοντας μάλιστα την προσφερόμενη χωρητικότητα.    

«Στην Ελλάδα, η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι πολύ σημαντική εμπορικά. Η γραμμή μπορεί να είναι πάρα πολύ ελκυστική, ειδικά με την ολοκλήρωση των νέων έργων.
Πιστεύω πως αυτή η γραμμή, μελλοντικά, μπορεί να καταστεί μια από τις πιο σημαντικές στην Ευρώπη», δήλωσε χαρακτηριστικά, στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ο διευθύνων σύμβουλος της FS Ρενάτο Ματσοντσίνι.

Σύμφωνα με τον κ. Ματσοντσίνι, ο ιταλικός όμιλος σκοπεύει να ενισχύσει τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, χρησιμοποιώντας σαν μοντέλο τη γραμμή Ρώμη – Μιλάνο, στην οποία η επιβατική κίνηση διπλασιάστηκε σε περίπου 10 έτη.

Επίσης, οι Ιταλοί σκοπεύουν να βελτιώσουν σημαντικά τη λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την ενημέρωση του επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο (τηλεματική).

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντάσσεται στο πλαίσιο επέκτασης στο εξωτερικό

«Η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί μια ευκαιρία ανάπτυξης για τους Ιταλικούς Κρατικούς Σιδηροδρόμους που έτσι συνεχίζουν την επέκτασή τους στο εξωτερικό, αλλά και για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους που θα μπορούν να υπολογίζουν στην τεχνογνωσία και την εμπειρία των Ιταλικών Κρατικών Σιδηροδρόμων της FS», δήλωσε, με την υπογραφή της συμφωνίας, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου.

«Η ενέργεια αυτή συνάδει πλήρως με τα προβλεπόμενα από το «Βιομηχανικό Σχέδιο 2017-2026», βάσει του οποίου η Ευρώπη αποτελεί εθνική αγορά αναφοράς και το οποίο αποσκοπεί στον τετραπλασιασμό του κύκλου εργασιών που προέρχεται από δραστηριότητες του εξωτερικού και ξεπερνά τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ το 2026.

Η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πραγματοποιείται λίγες μέρες μετά την εξαγορά της NXET, της εταιρείας του Ηνωμένου Βασιλείου που διαχειρίζεται την υπηρεσία C2C, από το Λονδίνο έως τις ακτές του Essex. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτές τις επιτυχίες που ανοίγουν το δρόμο για την επίτευξη νέων στόχων», συμπλήρωσε.

Γενικότερα, η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντάσσεται στο ευρύτερο πλάνο εξωστρέφειας του ομίλου της FS, ο οποίος έχει σαν στόχο την άντληση εσόδων 26% από το εξωτερικό, έναντι 13% σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου