Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

Με InterCity αύριο το 51 κ 58

Μετά απο δεκαετία και βάλε και λόγω της κακής κατάστασης στην συντήρηση του τροχαίου υλικού, όπως πληροφορούμαστε αύριο τα IC 51 και 58 θα πραγματοποιηθούν με InterCity AEG.

Μάλλον θα φταίει ο... κακός συντονισμός και για αυτό....σχολίαζε γελώντας έμπειρος μηχανοδηγός.

5 σχόλια:

  1. Σταματηστε να το παρουσιαζετε ως καταντια επιτελους.

    Αυτο ηταν προδιαγεγραμεννο οτι θα γινει απο τοτε που αλλαξανε τα δρομολογια (19/6/11). Επισης το τελευταιο δρομολογιο στον αξονα με αυτοκινηταμαξα εκτελεστηκε τον Ιουλιο της ιδιας χρονιας οποτε λιγοτερο απο 10ετια.

    Επισης το οτι η εταιρεια σας το υποβιβασε σε τοπικα και προαστιακα δρομολογια (πολυ λανθασμενα) και εφερε ηλεκτραμαξες, δεν σημαινει οτι υποβιβαστηκαν οι προδιαγραφες της εν λογω συνθεσης. Ισα ισα που ειναι ακομη πιο πολυτελες απο τα μπλε βαγονια και πολυ καλυτερη κατασκευη.

    Επιπροσθετως να σας θυμισω οτι το 51/58 ηταν το τελευταιο ζευγος που εκτελεστηκε με τετοιο συρμο και δεδομενου του δρομολογιου του αλλα και της επιβατικης κινησης του τις καθημερινες, ανετα εξασφαλιζεται απο τις εν λογω αυτοκινηταμαξες.

    Τελος απο το 2011 φαινονταν οτι το πραγμα θα εφτανε εδω που εφτασε. Πολλες φωνες κατα το παρελθον υπηρξαν που υποστηριξαν την περιοδικη χρηση αυτοκινηταμαξων που θα ανακουφιζαν τις διαλυμενες ΔΗ. Αλλα παντα η αρτηριωσκληρωτικη διοικηση της ΤραινΟΣΕ και η ΔΙΚΑΜ κοιταζαν πως θα εξοικομησουν λιγα πετρελαια αδιαφορωντας για την τυχη των ΔΗ. Ε τωρα ας τα λουστουν.

    Ειπαμε τα μνημονια φταινε αλλα και μες την ΤραινΟΣΕ τα κανανε ροιδο ατομα που ειναι ασχετα με τον σιδηροδρομο.

    Δ.Π.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι και πολυτελές! Δε γνωρίζεις ότι στα κινητήρια οχήματα των AEG, ο θόρυβος, το τρέμουλο και το καυσαέριο από τους κινητήρες είναι ανυποφορα για τους επιβάτες;
      Επίσης μην ξεχνάς και την αλλαγή των μηχανών από θερμικές σε ηλεκτρικές.Εκτος αν είναι λογικό να καταναλώνεις diesel σε ηλεκτροκινουμενο δίκτυο.
      Πριν πεις κάτι να το τεκμηριώνει.

      Διαγραφή
    2. Εχω μεγαλωσει μεσα στα AEG απο τις πρωτες ημερες που ηρθαν στην Ελλαδα. Ξερω το τρενο απεξω κι ανακατωτα. Κι ακριβως επειδη το ξερω δεν δεχομαι να μου κανουν μαθημα ατομα που κοιτουν μεμονωμενες περιπτωσεις βλαβων λογω παλαιοτητος και ασυντηρησιας και το κυριοτερο ατομα που δεν τα προλαβαν στις δοξες τους.

      Κι επειδη επιδιωκω ακομη και σημερα σε πεισμα των καιρων να ταξιδευω με το συγκεκριμενο τυπο τροχαιου υλικου, την καταντια που μου περιγραφεις, συγγνωμη κι ολας, αλλα δεν την εχω δει σε κανεναν απο τους 20 συρμους. Αντιθετως ακομη και σημερα 28/24 χρονια μετα την παραλαβη τους, δεν μπορω να μπω μεσα και να μην θαυμασω την σωστη και γερη κατασκευη τους, που θυμιζει γερμανικο τρενο, τα υπερχα και ανετα καθισματα τους, το πολυτελεστατο και αξεπεραστο κυλικειο και φυσικα το ολο ταξιδι. Τωρα επειδη πεσανε στα χερια του ΟΣΕ/ΤραινΟΣΕ, οι οποιοι τα κακοποησανε στις κωλογραμμες, δεν τα συντηρουσαν, ενω παραλληλα υπηρχαν και υπαρχουν μηχανοδηγοι που ασελγουσαν σε αυτα τα δυστυχα εργαλεια, και παρολα αυτα 24 ετη μετα συνεχιζουν να ταξιδευουν με 160 χαω χωρις ναχασουν ουτε ιχνος των αυστηρων κατασκευαστικων προδιαγραφων που τεθηκαν με τη συμβαση 5701/1986, αυτο αποδεικνυει περιτρανα τι κατασκευες ειναι. Και που να το συγκρινω με την πλαστικουρα των κιολειδικων...

      Τωρα λες οτι το δικτυο ειναι ηλεκτροκινουμενο. Ε και; Λιγοτερο απο το μισο του αξονα με το δυσκολο κομματι να ειναι ακομη ντηζελοκινουμενο και με τις δυστυχες μηχανουλες να εχουν ξεμ@@@στει να ελκουν υπερβαρες καροτσες και να μην μπορουν να παρουν τα ποδια τους. Γιατι ολο αυτο; Διοτι ειναι γνωστο τοις πασοι οτι η τραινΟΣΕ για να δειξει κερδοφορια εκανε οτι ηταν δυνατον μπας και την παρει κανας επενδυτης. Και το καταφερε βεβαιως βεβαιως, με τι τιμημα ομως; Θετοντας 36 μηχανες τη ραχοκοκαλια του στολου εκτος υπηρεσιας απο υπερεντατικη χρηση ανευ συντηρησης.

      Και στο κατω κατω χιλιαδες γραμμες ανα την ευρωπη ειναι ηλεκτροκινουμενες αλλα καμια δε εμποδιζει την κυκλοφορια ντηζελοκινητων συρμων επ αυτων. Πολυ απλα διοτι η καθε εταιρεια εχει δικη της πολιτικη και κρινει τι την συμφερει και τι οχι. Κι επειδη την τραινΟΣΕ δεν την συνεφερε οικονομικα δεν σημαινει οτι δεν σημαινει οτι συμβαινει και στις αλλες. Διαφορετικα ολα τα ντηζελοκινητα τρενα θα ειχαν εξαφανιστει απο προσωπου γης.

      Τωρα βεβαια αν καποιοι καλοεμαθαν να οδηγουν ΗΑ και τους κακοπεφτει το AEG μπορουν ανετα να ζητησουν καταργηση του 58/51 η τελος παντων καποιου αλλου ζευγους προκειμενου να μην χρησιμοποιουνται αυτοκινηταμαξες.

      Δ.Π.Π

      Διαγραφή
  2. Αυτο θα πει εκσυγχρονισμός. 28 έτη πισω. Με τα AEG θα χαθεί η πελατεία που απέμεινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως ένα καλό και συντηρημένο AEG, είναι καλύτερο από τα μπλε βαγόνια που δεν κλείνουν οι εσωτερικές μετωπικές πόρτες και ζαλίζεσαι από τη φασαρία, δεν δουλεύουν οι μισές και βάλε τουαλέτες, δεν τρίζουν και δεν χτυπάνε τα κακοστερεωμένα τμήματα (ταβάνια, διαχωριστικά κλπ), έχουν θέρμανση και κλιματισμό κλπ κλπ. Κακώς εγκαταλείφθηκαν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αυτό ήταν επιλογή του συγκεκριμένου Διευθυντή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή