Το στέκι της έλξης προτείνει με αφορμή την δρομολόγηση InterCity Aeg στην γραμμή Αθήνας -Θεσσαλονίκης κ την επιτυχή ανταπόκριση τους, την επέκταση του δρομολογίου
884 προς Βόλο και αντίστοιχα την εκκίνηση του 885 από το Βόλο. Αυτό θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί σχετικά εύκολα με την δρομολόγηση διπλού InterCity στο 884 κ την αποκοπή του ενός συρμού στον Παλαιοφάρσαλο , όπου ο επικεφαλής θα συνεχίζει για Βόλο και ο δεύτερος συρμός θα συνεχίζει για Καλαμπάκα.
Αντίστοιχα στο 885 οι συρμοί θα ενώνονται στον Παλαιοφάρσαλο κ θα συνεχιζεται το δρομολόγιο για Αθήνα .
Με τον τρόπο αυτό θα επανασυνδεθει η πρωτεύουσα της Μαγνησίας με την Αθήνα ενώ υπάρχει και εξοικονόμηση προσωπικού.
Εμείς καταθέτουμε την πρόταση κ καλούμε και το Σωματείο μας να την προωθήσει το επόμενο διάστημα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
884 προς Βόλο και αντίστοιχα την εκκίνηση του 885 από το Βόλο. Αυτό θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί σχετικά εύκολα με την δρομολόγηση διπλού InterCity στο 884 κ την αποκοπή του ενός συρμού στον Παλαιοφάρσαλο , όπου ο επικεφαλής θα συνεχίζει για Βόλο και ο δεύτερος συρμός θα συνεχίζει για Καλαμπάκα.
Αντίστοιχα στο 885 οι συρμοί θα ενώνονται στον Παλαιοφάρσαλο κ θα συνεχιζεται το δρομολόγιο για Αθήνα .
Με τον τρόπο αυτό θα επανασυνδεθει η πρωτεύουσα της Μαγνησίας με την Αθήνα ενώ υπάρχει και εξοικονόμηση προσωπικού.
Εμείς καταθέτουμε την πρόταση κ καλούμε και το Σωματείο μας να την προωθήσει το επόμενο διάστημα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Πολύ ωραία η πρόταση σας για το 510/885 & 511/885.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως τώρα ομως είναι πολύ αργά;
Γιατί περιμένατε τους Ιταλούς για να καταθέσετε αυτή την σωστή πρόταση;
Τοσα χρόνια τι κάνατε;
Μάλλον δε σας ενδιέφερε η αύξηση της επιβατικής κίνησης.
Είδατε που η ιδιωτικοποίηση έχει και τα καλά της;
Αν τέτοιες ενέργειες γίνονταν νωρίτερα, η άποψη του επιβατικού κοινού θα ήταν διαφορετική για την κρατική (και σπάταλη) τραινοσε.
Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις φίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να το γράφει το στέκι σήμερα, κάποιοι θα το προσπαθούν εδώ και καιρό.
Εμεις εδω και πολυ καιρο βλεπουμε εναν απιστευτο ανηλεη πολεμο μεταξυ των διαφορων σιδηροδρομικων ιστολογιων, και κομματικων παραταξεων, που ο καθενας προσπαθει να βγαλει τα ματια του αλλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω και 6 χρονια δεν ειδαμε καμια προταση για αυξηση δρομολογιων. Αντιθετως απο το αρχικο πλεγμα κοπηκαν σχεδον τα μισα. Γιατι η εν λογω προταση δεν γινονταν τον Ιουνιο του 2011 οταν στον Βολο κοβωνταν η απευθειας συνδεση η οποια ειχε ξεκινησει απο το 50; Και μαλιστα τοτε που υπηρχαν περισσοτεροι εργαζομενοι...Γιατι τωρα στο "και 5";