Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

Έξι αμαξοστοιχίες κυψελών καυσίμου υδρογόνου προμηθεύει η Alstom την Ferrovie Nord Milano

Έξι αμαξοστοιχίες κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με δυνατότητα προμήθειας επιπλέον οκτώ αμαξοστοιχιών, θα προμηθεύσει η Alstom στην FNM (Ferrovie Nord Milano), δηλαδή στον κύριο όμιλο μεταφορών και συγκοινωνιών στην ιταλική περιφέρεια της Λομβαρδίας, έναντι συνολικού ποσού
περίπου 160 εκατομμυρίων ευρώ.

Η παράδοση της πρώτης αμαξοστοιχίας αναμένεται εντός 36 μηνών από την ημερομηνία της παραγγελίας.

Οι νέες αμαξοστοιχίες υδρογόνου θα βασίζονται στη πλατφόρμα των Coradia Stream, δηλαδή των υπεραστικών συρμών της Alstom, που προορίζονται ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά και ήδη κατασκευάζονται για την Ιταλία στις κύριες εγκαταστάσεις της Alstom στην Ιταλία.

Η υδρογονοκίνητη αμαξοστοιχία Coradia Stream για την FNM θα είναι εξοπλισμένη με την ίδια τεχνολογία προώθησης κυψελών καυσίμου, η οποία έγινε παγκόσμια γνωστή μέσω των αμαξοστοιχιών Coradia iLint.

Η αμαξοστοιχία Coradia Stream υδρογόνου θα διατηρήσει τα υψηλά πρότυπα άνεσης που ήδη απολαμβάνουν οι επιβάτες της ηλεκτροκίνητης έκδοσής της.

Η έκδοση υδρογόνου διαθέτει την ίδια λειτουργική απόδοση με τις αμαξοστοιχίες ντίζελ, συμπεριλαμβανομένης της ακτίνας αυτονομίας τους.

«Είμαστε πάρα πολύ υπερήφανοι που εισάγουμε τεχνολογία αμαξοστοιχιών υδρογόνου στην Ιταλία και αναγνωρίζουμε την εμπιστοσύνη που μας έδειξε ο Ιταλός πελάτης μας. Η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει τον ρόλο της Alstom στη διαμόρφωση του μέλλοντος της κινητικότητας.


Μαζί με τους συρμούς Coradia iLint, αυτές οι αμαξοστοιχίες έχουν ήδη αποδείξει την αξία τους σε συνθήκες εμπορικής λειτουργίας στη Γερμανία και αποτελούν ακόμη ένα σημαντικό βήμα στη μετάβαση προς τα βιώσιμα συστήματα μεταφορών παγκόσμια. Δράττομαι της ευκαιρίας για να συγχαρώ την FNM, η οποία αναδεικνύει την ηγετική θέση της σε αυτό το τομέα», δήλωσε ο Gian Luca Erbacci, Senior Vice President της Alstom Ευρώπης.

Η Coradia iLint είναι η πρώτη επιβατική αμαξοστοιχία παγκόσμια που τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, η οποία παράγει ηλεκτρική ισχύ για έλξη.

Η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία μηδενικών εκπομπών παράγει χαμηλά επίπεδα θορύβου, ενώ αποβάλλει αποκλειστικά ατμό και συμπυκνωμένο νερό.

Η αμαξοστοιχία iLint ξεχωρίζει λόγω του συνδυασμού διαφορετικών καινοτόμων στοιχείων: μετατροπής καθαρής ενέργειας, ευέλικτης αποθήκευσης ενέργειας σε μπαταρίες και έξυπνης διαχείρισης της έλξης και της διαθέσιμης ενέργειας.

Είναι ειδικά σχεδιασμένη αμαξοστοιχία για λειτουργία σε μη ηλεκτροκινούμενες γραμμές κι επιτρέπει την καθαρή και βιώσιμη λειτουργία της, διασφαλίζοντας, παράλληλα, υψηλά επίπεδα απόδοσης.

Οι αμαξοστοιχίες Coradia Stream για τη FNM κατασκευάζονται από την Alstom στην Ιταλία. Η ανάπτυξη του έργου των Coradia Stream, καθώς επίσης το μεγαλύτερο τμήμα της κατασκευής και της πιστοποίησής τους πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις της Alstom στο Σαβιλιάνο.

Τα συστήματα σηματοδότησης επί του οχήματος παραδίδονται από τις εγκαταστάσεις στη Μπολόνια.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου