Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Αλλαγή δεδομένων: Από το υπουργείο Υποδομών και όχι από τον ΟΣΕ η προκήρυξη των έργων για τον Daniel

Από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και όχι από τον ΟΣΕ θα προκηρυχθούν, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του metaforespress.gr, οι εργολαβίες για την πλήρη αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου από τις καταστροφές του Daniel.


Του Φώτη Φωτεινού -www.metaforespress.gr 

To κόστος των εργολαβιών εκτιμάται στα 463 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνουν τμήματα από το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τμήματα Λάρισα – Βόλος και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.

Οι εργολαβίες έχουν διαμορφωθεί ως εξής:

-Οριστική αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών στον κύριο άξονα, από ΣΣ Δομοκού μέχρι Σ.Σ. Μεζούρλου.

-Οριστική αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών στον άξονα Σ.Σ. Παλαιοφάρσαλος – Σ.Σ. Καλαμπάκα.

-Οριστική αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών στον άξονα Σ.Σ. Λάρισα – Σ.Σ. Βόλου (πλην νέας χάραξης ΛΑΤΟΜΕΙΟΥ), με ανύψωση της γέφυρας του Κραυσίδωνα.

-Νέο interlocking για το τμήμα σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης στο τμήμα Σ.Σ. Δομοκός – Σ.Σ. Κρανώνα & Σ.Σ. Εμπορικού Ζάχαρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου