Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 4 Μαΐου 2024

H επικείμενη Γ.Σ. της Hellenic Train και οι «ομοιότητες» του ισολογισμού FS – ΟΣΕ

 Νέο (μεταβατικό;) πρόεδρο απέκτησε, πριν από λίγες ημέρες, ο ΟΣΕ.Νέο πρόεδρο αναμένεται να αποκτήσει, το επόμενο διάστημα
και η Hellenic Train.

Εάν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, που πρώτο μετέδωσε το metaforespress.gr στις 19 Μαρτίου, τότε Έλληνας (γνωστότατο στέλεχος των εμπορευματικών μεταφορών και του σιδηροδρόμου) αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα.

Μάλιστα, το ελληνικό στοιχείο ίσως ενισχυθεί περαιτέρω σε θέσεις ευθύνης της HT.

H «αλλαγή πολιτικής» των Ιταλών της HT (μετά τη θητεία του Φ. Τσαλίδη, σύσσωμο το Δ.Σ. της HT αποτελείται από στελέχη, προερχόμενα από την Ιταλία) συνιστά σημαίνουσα εξέλιξη, η οποία – ωστόσο – συντελείται μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

Και μιας που αναφερόμαστε στη HT, διαβάσαμε με προσοχή τον ισολογισμό του ομίλου της FS, στον οποίο ανήκει η HT.

O όμιλος της FS παρουσίασε πέρυσι έσοδα 15 δισ. ευρώ (+8%), εκ των οποίων 7 δις ευρώ προέρχονται από τις υποδομές, 7,6 δις ευρώ από τις επιβατικές μεταφορές και 1,1 δις ευρώ από τα logistics.

Με άλλα λόγια, σχεδόν το 47% των εσόδων της FS προέρχεται από τις υποδομές, δηλαδή την κατασκευή, όχι μόνο σιδηροδρομικών, αλλά και οδικών δικτύων.

Το μοντέλο της FS είναι το παλαιό μοντέλο του ΟΣΕ που είχε, υπό την κατοχή του, την κατασκευή και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, τη συντήρηση του τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), την εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας (ΓΑΙΑΟΣΕ) και του παρόχου δρομολογίων (ΤΡΑΙΝΟΣΕ).

Το παλαιό μοντέλο του ΟΣΕ «αναβιώνει», αλλά με σημαντικές διαφοροποιήσεις: Χωρίς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ, οι οποίες ανήκουν στη HT.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου