Ρεσιτάλ δίνουν οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές στην προσπάθεια τους να υπερασπιστούν την εργοδοσία για τα προβλήματα στον κλιματισμό των αμαξοστοιχιών! Αφού το Σωματείο των Μηχανοδηγών κυριολεκτικά
ανέδειξε τα πραγματικά αιτία των προβλημάτων, οι γραφικοί Κυβερνητικοί συνδικαλιστές ήρθαν να θυμίσουν στον εργοδότη πόσο χρήσιμη είναι η παρουσία τους.
- Ενώ το Σωματείο των Μηχανοδηγών αναφέρει ότι στην τεχνική βάση εργάζονται ΜΟΝΟ 5 ψυκτικοί, οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές ανακαλύπτουν ότι η ΠΕΠΕ επιτίθεται στους τεχνίτες! Αλήθεια Ελληνικά ξέρουν να διαβάζουν;
- Ενώ η Διεύθυνση Λειτουργίας στην επιστολή της αναφέρει την κλιματική αλλαγή και τις ουδέτερες ζώνες στο δίκτυο ως αιτία των προβλημάτων των κλιματιστικών συσκευών, οι Κυβερνητικοί θεωρούν ότι το Σωματείο τις ανέφερε!!! Επί της ουσίας όμως γράφοντας ότι αυτές οι αιτιάσεις αποτελούν ξεκάθαρη επιχείρηση παραπλάνησης, αποδομούν ΚΑΙ αυτοί το αφήγημα του κ. Αθανασόπουλου, Διευθυντή Λειτουργίας, EΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΕΠΕ.
- Μιλούν για τις απολύσεις 100 τεχνιτών την περίοδο του Covid χρεώνοντας στο Σωματείο των Μηχανοδηγών ότι ....συνέβαλε σε αυτές, στην πλέον χυδαία και συκοφαντική αναφορά. Λες και η ΠΕΠΕ διοικούσε. Ποιος ντρέπεται όμως , μήπως αυτοί που δεν ντράπηκαν όταν έγραφαν -την ημέρα των Τεμπών- ότι λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση στην Λάρισα και μετά την κατακραυγή κατέβαζαν την ανάρτηση τους;
- Η ΠΕΠΕ δήθε .... σιωπούσε για τα προβλήματα του τροχαίου υλικού στο παρελθόν αναφέρουν, όταν είχε στείλει 3 εξώδικα στην Διοίκηση της Hellenic Train για το θέμα την περίοδο 2021-2023 και δεκάδες επιστολές και νέα εξώδικα την περίοδο 2023-2025. ΔΕΝ καταγγέλουν την Διοίκηση που δεν προσήλθε στον Δημόσιο Διάλογο στον ΟΜΕΔ μετά τις καταγγελίες του Σωματείου των Μηχανοδηγών, αλλά το Σωματείο που κατήγγειλε τα προβλήματα!
- Το πλέον γραφικό είναι ότι αναφέρουν ότι -κάποιες- επιστολές της ΠΕΠΕ φέρουν την σφραγίδα της και όχι τα ονοματεπώνυμα του Προέδρου και Γενικού Γραμματέα, γιατί τάχα "θέλει να τις χρησιμοποιήσει ο Πρόεδρος στην δικαστική του διαμάχη για να δείξει ότι ήταν καλός στην εργασία του". Πραγματική τρικυμία εν κρανίω, καθώς η δικαστική απόφαση που επανέφερε τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ στην εργασία του, έχει κρίνει την απόλυση του άκυρη ως ΑΝΤΙΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΉ! Τι ακριβώς να αποδείξει λοιπόν ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ!!!!
- Όταν ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ έχει βάλει την υπογραφή του σε εξώδικα σε απεργία την 17η Ιουνίου του 2025 ή σε άλλες επιστολές, προσπαθεί να το "παίξει καλός" στην εργοδοσία; Γελάνε και οι πέτρες μαζί τους.
- Τέλος η αναφορά των Κυβερνητικών συνδικαλιστών ότι εκπροσωπούν ...σχεδόν τους μισούς μηχανοδηγούς επιβεβαιώνει ότι ΠΟΤΕ δεν ενδιαφέρονταν για το σύνολο του κλάδου και τα συμφέροντα του. Την ώρα που γίνονται απολύσεις εκδίδουν ανακοινώσεις χάδι για την Διοίκηση όπου εκφράζουν τον .... προβληματισμό τους και εξαπολύουν μύδρους κατά του Σωματείου που κάνει ενέργειες ενάντια σε αυτές! Χωρίς τσίπα, χωρίς ντροπή.
"Λάσπη στον ανεμιστήρα και όπου βγεί"
Οι Κυβερνητικοί - εργοδοτικοί συνδικαλιστές έχουν επιδοθεί σε ένα πόλεμο λάσπης ενάντια στον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ και το Σωματείο των Μηχανοδηγών, επειδή δεν κατόρθωσαν να κερδίσουν τις πρόσφατες εκλογές.
Νομίζοντας ότι ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ θα απαντήσει στο ίδιο ύφος ή θα τους σύρει στις αίθουσες των δικαστηρίων. Πλανώνται πλάνη οικτράν να τους ενημερώσουμε και αυτοί και όσοι τους καθοδηγούν.
Οι μάχες στα συνδικάτα, ακόμα και αυτές απέναντι σε συκοφάντες, δίνονται στους χώρους εργασίας και στις συνελεύσεις και οι εργαζόμενοι κρίνουν τους εκπροσώπους τους στην κάλπη, εκεί δηλαδή όπου οι Κυβερνητικοί - εργοδοτικοί συνδικαλιστές κρίθηκαν ως ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ μόλις 2 μήνες πριν και παρότι είχε προηγηθεί ένα άνευ προηγουμένου πογκρόμ διώξεων που έφτασε στο σημείο να παρακολουθούν μέχρι και τα social media του πρώην Προέδρου Δημήτρη Κουτσιαύτη. Όλα αυτά μόνο τυχαία δεν έγιναν τους τελευταίους μήνες.
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι οι εργοδοτικοί - Κυβερνητικοί συνδικαλιστές, πριν λίγο καιρό είχαν αναφερθεί σε "κάκιστες σχέσεις" του Προέδρου της ΠΕΠΕ και του Σωματείου των Μηχανοδηγών με άλλα σιδηροδρομικά Σωματεία.
Και μόλις χτες, διαβάζαμε όλοι την κοινή επιστολή 4 Σωματείων προς την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, που συνυπέγραψε και η ΠΕΠΕ.
Και κλείνουμε με το εξής ερώτημα.
Αλήθεια γιατί τόση πρεμούρα για να παραιτηθεί ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ που είναι και ο βασικός μάρτυρας για το έγκλημα των Τεμπών έχοντας καταθέσει κρίσιμα στοιχεία καθώς και ότι " ο καθένας έχει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί";
Αφού ο Κώστας Γενιδούνιας έχει δημόσια δηλώσει ότι επιθυμία του είναι να επιστρέψει άμεσα στα καθήκοντα του μηχανοδηγού και έχει αναφέρει και στην πολιτική ηγεσία το ίδιο, έχοντας δρομολογήσει τις ενέργειες για αυτό, γιατί δεν καλούν την Hellenic Train να τον επαναφέρει -καθημερινά- στα χειριστήρια , αλλά αντίθετα, καλούν τον Γενιδούνια να παραιτηθεί;
Τι φοβούνται οι εργοδοτικοί- Κυβερνητικοί συνδικαλιστές, αλήθεια;
Εμείς ξέρουμε καλά και τι κάνουν και τι φοβούνται.
Και σύντομα θα έρθει η ώρα που θα αποκαλυφθεί ο ρόλος των γραφικών, εργοδοτικών, Κυβερνητικών εκπροσώπων στην έλξη.
Άλλωστε το πουλόβερ του καθεστώτος έχει αρχίσει να ξηλώνεται.
Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου