Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 3 Αυγούστου 2025

Ίχνος αυτοκριτικής απο την Π.Ο.Σ. , ανακοίνωση για "εσωτερική κατανάλωση"

 Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών επέλεξε να βγάλει μια ανακοίνωση (ούτε καν Δελτίο Τύπου) για τις πρόσφατες απολύσεις στην Hellenic Train, καλώντας την Διοίκηση της να προσγειωθεί στην Ελληνική πραγματικότητα.... 

Η Διοίκηση της Hellenic Train ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ στο ακέραιο την Ελληνική πραγματικότητα, που αφορά

τις απολύσεις άνευ αιτιολογίας που ψήφισε η Κυβέρνηση Μητσοτάκη το 2020 (καταργώντας τον Νόμο για τον βάσιμο λόγο απόλυσης), αλλά η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ξέχασε να το αναφέρει, όπως ξέχασε να αναφέρει ότι στην συμφωνία του Δεκεμβρίου του 2015 μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Ελληνικού Δημοσίου για την ετήσια επιδότηση της, προστατεύονταν οι θέσεις εργασίας. 

Η Διοίκηση της Hellenic Train, αξιοποιώντας "κενά" στην νέα σύμβαση της με το Δημόσιο,  εδώ και μήνες έχει αρχίσει και προχωρά στο ξήλωμα των περιφερειακών εκδοτηρίων, αλλά η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών το θυμήθηκε αυτό,  την 1η Αυγούστου. 

Η Διοίκηση της Hellenic Train  έχει απολύσει 5 εργαζόμενους -τουλάχιστο- τους τελευταίους 9 μήνες και έχει ωθήσει στην οικειοθελή παραίτηση αρκετούς ακόμα. Ποια ήταν ακριβώς η αντίδραση του Δευτεροβάθμιου Οργάνου Εκπροσώπησης των Σιδηροδρομικών; 

Να χαιρετά το Νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο, που εισήγαγε η Κυβέρνηση της Ν.Δ.  και ψήφισε ΜΟΝΗ της και που προβλέπει εκτός ΑΣΕΠ προσλήψεις, Διευθυντικά Στελέχη απο την αγορά έναντι πολλαπλάσιων αμοιβών και απαξίωση του επιστημονικού προσωπικού του ΟΣΕ που έχει δεκαετίες εμπειρίας. 

Τι έκανε ακριβώς  η η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών εκτός από το να ακούει  μέσα στην Βουλή τον πολυθεσίτη και πολυπράγμων  Πρόεδρο της Hellenic Train κ. Ζηλιασκόπουλο,  να δικαιολογεί τον Νόμο 3891 που μετέταξε χιλιάδες σιδηροδρομικούς και τις αποφάσεις που ελήφθησαν εκείνη την περίοδο; 

Έπρεπε οι απολύσεις να φτάσουν στην τεχνική βάση και τον Διοικητικό τομέα στην Hellenic Train για να βγάλει μια ανακοίνωση η Π.Ο.Σ. και αυτή μόνο  για εσωτερική κατανάλωση, αφού  δεν λέει τίποτα για την πολιτική που εφαρμόζεται στον σιδηρόδρομο. 

Οι τελευταίες απολύσεις, αυτές των 3 συναδέλφων μας στην Hellenic Train, ήρθαν  να υπενθυμίσουν  στην Π.Ο.Σ. ότι οι απολύσεις δεν έχουν σχέση με το είδος της σύμβασης που υπογράφει ο κάθε εργαζόμενος, ούτε με το αν είναι ενταγμένος σε Σ.Σ.Ε. Γ 

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ HELLENIC ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ Η Π.Ο.Σ. ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ Σ.Σ.Ε. 

Και αντί να κατακεραυνώσει τις απολύσεις η Π.Ο.Σ.  βγάζει ανακοινώσεις ασκώντας..... κριτική στις προηγούμενες Διοίκησεις και αναφέροντας ότι η σημερινή φαίνεται να.,.... διαψεύδει τις προσδοκίες !!!

Στην ηγεσία της Π.Ο.Σ. που είναι κατώτερη των περιστάσεων, να υπενθυμίσουμε ότι οι ανακοινώσεις Ομοσπονδιών θα έπρεπε να κλείνουν ως εξής : 

"Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς, μετά και τις τελευταίες απολύσεις, καταγγέλλει τη Διοίκηση της HELLENIC TRAIN και καλεί τα Σωματεία Μέλη της σε κοινή συνεδρίαση για τον προγραμματισμό δράσεων ενάντια σε αυτές. "

Αλλά αυτά τα κάνει μια σοβαρή Ομοσπονδία. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου