Προσπαθούν μάλιστα οι συντάκτες του...γραφείου τύπου του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ να παρουσιάσουν το στέκι της έλξης, ως blog ενός προσώπου, ενώ έχουμε γραπτώς ξεκαθαρίσει ότι την ευθύνη της διαχείρισης έχει η παράταξη της +ΣυνΕξέλιξης.
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που ο επικεφαλής του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιτίθεται με μανία στο blog των μηχανοδηγών, καθώς είχε επιχειρήσει να μας φιμώσει και δια της Νομικής Οδού την άνοιξη του 2018, λίγο πριν τις εκλογές του Σωματείου των Μηχανοδηγών, όταν και έχασε πανηγυρικά τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει εναντίον της τότε διαχείρισης. Κάποια στιγμή ο επικεφαλής του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ξεπεράσει την εμμονή του με το blog μας, πάντως για εμάς η ύπαρξη του κ. Ξεχασιάρη, είναι πλήρως αδιάφορη.
Τι απάντησε το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το ερώτημα που απευθύναμε για την επιστροφή συνταξιούχων.
Ότι ΔΕΧΕΤΑΙ- ΑΝΕΧΕΤΑΙ τις επιστροφές αρκεί αυτές να συνοδεύονται απο προσλήψεις και να αφορούν τεχνίτες που δεν μπορεί να βρεθούν οι ειδικότητες τους στην αγορά εργασίας (!!!!!) .
Σε κάθε άλλη περίπτωση, η αντίδραση του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι άμεση -αναφέρει το ΣΕΠ- όπως άμεση ήταν ....και η αντίδραση του στην πρόσφατη απόλυση συναδέλφου τεχνίτη (χωρίς να καταλάβουμε πια ακριβώς ήταν αυτή).
Το ΣΕΠ -με αφορμή το ερώτημα που υπέβαλε το στέκι της έλξης - ζητά την αγορά ανταλλακτικών και διάφορα άλλα αιτήματα που έχουμε πολλάκις ακούσει στο παρελθόν, χωρίς να υλοποιούνται ποτέ και πάντα για αυτό φταίνε οι άλλοι, όχι η πολιτική απαξίωσης του σιδηροδρόμου ή η συνδικαλιστική ανεπάρκεια των εκπροσώπων του.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ στον κ. Ξεχασιάρη
Με αφορμή όμως και την επίσημα δηλωμένη πλέον "ανοχή"¨ του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την πρόσληψη συνταξιούχων , με τους όρους που αναφέραμε παραπάνω, θα θυμίσουμε τι έκανε το Σωματείο των Μηχανοδηγών, όταν κινδύνευσε να χαθεί τεχνογνωσία απο τις επικείμενες συνταξιοδοτήσεις έμπειρων συναδέλφων μηχανοδηγών το 2018.
Στην τότε επιχειρησιακή ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που η ΠΕΠΕ συνυπέγραψε με την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμφωνήθηκε η πριμοδότηση - με την μορφή bonus - όσων έμπειρων μηχανοδηγών ήταν κοντά στην σύνταξη, προκειμένου αυτοί να παραμείνουν στην εργασία τους, μέχρι την εκπαίδευση των νέων συναδέλφων.
Με άλλες 3 συλλογικές συμφωνίες μέχρι το 2023 το Σωματείο των Μηχανοδηγών ΕΠΕΒΑΛΕ εκατοντάδες προσλήψεις νέων μηχανοδηγών.
Συμφωνίες που προήλθαν μέσα απο εξώδικα προς την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καταγγελίες στο ΣΕΠΕ και το Υπουργείο Εργασίας. Τα εξώδικα αυτά έχουν κατατεθεί και στον εφέτη ανακριτή που ερευνά το έγκλημα των Τεμπών.
Είναι λοιπόν διασκεδαστικό να διαβάζουμε για συνδικαλιστές του Σωματείου των Μηχανοδηγών που "ευνόησαν" τάχα την εργοδοσία, όταν έστελναν εξώδικα και κέρδιζαν προσλήψεις στο 1ο άρθρο των Συμφωνιών που υπέγραφαν ΜΕΡΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ με τις Διοικήσεις.
Αυτές τις συμφωνίες όμως, όπως και το bonus παραμονής στην εργασία μέχρι την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης νέων μηχανοδηγών, (ή αλλά bonus για ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς), τις κατήγγειλε επανηλειμένα ο επικεφαλής του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως "συντεχνιακές".
Ωστόσο δεν μας έχει κοινοποιηθεί μια δράση του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για να γίνουν οι πολυπόθητες προσλήψεις τεχνιτών τα τελευταία χρόνια.
Καλές είναι οι ανακοινώσεις και τα τσιτάτα, ακόμα καλύτερα είναι τα αποτελέσματα.
Και εδώ και χρόνια ακούμε το ίδιο παραμύθι απο την ΔΑΚΕ..
Προσλήψεις τεχνιτών όμως δεν βλέπουμε.
Και το πραγματικά ενδιαφέρον είναι να δούμε ποιος θα συντηρεί το νέο τροχαίο υλικό που προτίθεται να αγοράσει το Ελληνικό Δημόσιο ή η Hellenic Train.
Γιατί για παράδειγμα στην Βουλγαρία, η αγορά νέου τροχαίου υλικού συνδυάστηκε με συμβόλαιο συντήρησης απο τον κατασκευαστή του, για 15 χρόνια.
Αυτά θα έπρεπε ήδη να απασχολούν ορισμένους "ΞΕΧΑΣΙΑΡΗΔΕΣ"
Γιατί για εμάς το τροχαίο υλικό πρέπει να συντηρεί η ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ HELLENIC TRAIN.
Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε όμως στους "ξεχασιάρηδες" ότι ΗΔΗ μέρος της συντήρησης του τροχαίου υλικού (ETR) γίνεται απο άλλο πάροχο, όχι απο την Hellenic Train.
Αλήθεια η αντίδραση του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την συντήρηση των ETR, πια ακριβώς ήταν; Την είδε κανείς ή μήπως πάλι φταίνε οι "άλλοι"΄
Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου