Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΣΣΕ στους σιδηροδρομικούς: Καλύπτει τον ΟΣΕ, αφήνει εκτός την ΕΡΓΟΣΕ

Στο άρθρο της Εφημερίδας των Συντακτών υπάρχουν δηλώσεις του Αντιπροέδρου του Σωματείου μας Γενιδούνια Κώστα , και των μελών του ΔΣ της ΠΟΣ , Θανάση Λεβέντη και Ντίνου Σουρμελή.
Χωρίς να θίγεται το ενιαίο μισθολόγιο, που επιβλήθηκε από τα μνημόνια σε όλο το Δημόσιο, η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ενέκρινε χθες κατά πλειοψηφία την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας που καλύπτει όλους τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ, εκτός από την ΕΡΓΟΣΕ. Υπέρ της υπογραφής
τάχθηκαν οι συνδικαλιστές της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ (18 ψήφοι), ενώ κατά ψήφισαν οι εκπρόσωποι των παρατάξεων της Αριστεράς (6 ψήφοι).

 «Δεν πανηγυρίζουμε», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο προσκείμενος στην ΠΑΣΚ Θανάσης Λεβέντης, πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδίας, που σημείωσε ότι «δεν λύνονται τα προβλήματα, ούτε η μείωση μισθών κατά 40% που επέβαλε ο νόμος 3891/2010, αλλά το θετικό είναι ότι επανέρχεται δειλά ο θεσμός της συλλογικής σύμβασης, που σε ένα βαθμό αναγνωρίζει την ιδιαιτερότητα της δουλειάς του σιδηροδρομικού».

«Διαφωνούμε με την απόφαση της πλειοψηφίας, γιατί με κάποιες ασήμαντες παροχές, που τις παίρνουν λίγοι, διαχωρίζονται οι εργαζόμενοι σε μια εποχή που πρέπει να είναι ενωμένοι», μας εξήγησε ο Ντίνος Σουρμελής, μέλος της διοίκησης της Ομοσπονδίας από την παράταξη που πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ. 

Επιπλέον στους μηχανοδηγούς στην ουσία προβλέπονται περικοπές σε σχέση με τα εκτός έδρας επιδόματα που προβλέπει το ενιαίο μισθολόγιο για τους άλλους εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. 

«Κάθε μήνα διανύω κατά μέσο όρο 7.500 χλμ.», μας εξηγεί ο Κώστας Γενιδούνιας, αντιπρόεδρος των μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Με το σημερινό καθεστώς η αποζημίωσή του είναι 150 ευρώ τον μήνα και με την υπογραφή της σύμβασης υπολογίζεται να διαμορφωθεί στα 200-210 ευρώ. «Αν η διοίκηση εφάρμοζε την εγκύκλιο που ισχύει για τους δημόσιους υπαλλήλους, θα έπρεπε να μου δίνουν 500 ευρώ», αποκαλύπτει.
Με τις υπό υπογραφή συμβάσεις διατηρείται το ενιαίο μισθολόγιο, αλλά οι σιδηροδρομικοί δικαιούνται επίδομα βρεφονηπιακού σταθμού (500 ευρώ τον χρόνο), κατασκήνωσης (500 ευρώ), δωροεπιταγή 100 ευρώ και επιδότηση 50% για ετήσια κάρτα μετακίνησης με αστικές συγκοινωνίες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου