Την ώρα που συμβαίνουν αυτά, με ευθύνη των ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ , η ΔΙΚΑΜ δεν έχει αντίστοιχο τμήμα για να οργανωθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Υπενθυμίζουμε σε όλους τους μηχανοδηγούς την στάση των
2 παρατάξεων όταν πριν 20 μέρες έγινε προσπάθεια για δημιουργία αντίστοιχου τμήματος (που θα στελεχωθεί από μηχανοδηγούς).Θυμίζουμε την θλιβερή παρέμβαση της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας, που έσπευσε να ασχοληθεί με το Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (την ώρα που οι θέσεις όπως αντιλαμβάνονται πλέον όλοι είναι πολύτιμες) ενώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις έκανε τα "Θεόστραβα" μάτια στην ΕΕΣΣΤΥ και στον ΟΣΕ. Ακόμα ηχούν στα αυτιά μας οι φωνές εκείνων που έλεγαν ότι για ένα τόσο σοβαρό θέμα,μπορεί να υπάρξει λύση εντός της ΔΙΚΑΜ,χωρίς προσθήκες θέσεων που θα απασχολούνται έμπειροι μηχανοδηγοί.
Αναλυτικοτερα :Στην εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της
Οδηγίας 2014/106/ΕΕ της Επιτροπής της 5ης Δεκεμβρίου 2014, για την τροποποίηση των παραρτημάτων V και VI της οδηγίας 2008/57/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, σχετικά με τη διαλειτουργικότητα του κοινοτικού σιδηροδρομικού συστήματος, προχώρησαν τα υπουργεία Οικονομίας και Μεταφορών.
Οι μηχανοδηγοί οφείλουν να συνειδητοποιησουν πλέον ότι η αντίδραση των ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ , δεν ήταν τίποτα περισότερο απο ένα ακόμη πολιτικό παιχνίδι στις πλάτες των μηχανοδηγών και των συμφερόντων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου