Εκδήλωση στον ΣΣ Μπράλου διοργανώθηκε από τον ομώνυμο πολιτιστικό σύλλογο και τον σύλλογο φίλων του σιδηροδρόμου με θέμα την σιδηροδρομική γραμμή.
Σήμερα επισφραγίστηκε ο,τι υλοποιήθηκε
το καλοκαίρι του 2018, όταν και επαναλειτούργησε η ιστορική γραμμή Τιθορεα - Μπράλος -Λιανοκλαδι η οποία αποτελούσε τμήμα της κεντρικής γραμμής Αθήνα - Θεσσαλονίκη και που με απόφαση του Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών τέθηκε ξανά σε λειτουργία,δήλωσε ο Πρόεδρος του ΟΣΕ.
Απο αυτή τη σιδηροδρομική γραμμή «περνα» η νεότερη ελληνική ιστορία, δυο παγκόσμιων πόλεμων και της εθνικής αντίστασης, διέρχεται από τις περιοχές του δικτύου NATURA 2000 και περιλαμβάνει στη διαδρομή της αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία της νεότερης ιστορίας (όπως η γέφυρα Γοργοπόταμου).
Δέσμευση του Ο.Σ.Ε. όχι μόνο η συνέχιση συντήρησης της γραμμής και η λειτουργία της στο ενεργό δίκτυο, αλλά και η περαιτέρω αξιοποίηση της με τη δρομολόγηση μουσειακού τροχαίου υλικού (τουριστικά δρομολόγια) και εμπορευματικών αμαξοστοιχιών,είπε κλείνοντας ο Πρόεδρος του ΟΣΕ.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν εκτός άλλων οι Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ Αποστόλης Καραναστάσης και ο Αθ Μιχελής, πρωτεργάτες στο εγχείρημα επαναλειτουργίας της ιστορικής γραμμής.
Την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκπροσώπησε ο Διευθυντής ΔΙΚΑΜ κ. Λύτρας.
Πρέπει άμεσα να γίνει καθημερινό το 3520-21. Για τα άλλα βλέπουμε. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει και δεν εκτελεί μουσειακά τραίνα. Όποτε ζητήθηκε από φίλους του σιδηροδρόμου, Έλληνες και ξένους, αντιπρότεινε μοντέρνο υλικό (Adtranz ή MLW αντί για ALCO, Railbus αντί για παλιό ΜΑΝ κλπ).
ΑπάντησηΔιαγραφήμοντερνο υλικο την MLW δεν την λες, ας εδινε τετοια μηχανη πανηγυρι θα καναμε και ειδικα ασ πουμε την 468 που τους ειχαμε πει να μην την ανακατασκευασουν αλλα αυτοι το δικο τους
ΑπάντησηΔιαγραφή