Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Η κρίση στις σχέσεις ΕΕ – Ιταλίας θα επηρεάσει την (ιταλική) ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

 Η κρίση στις σχέσεις ΕΕ – Ιταλίας θα επηρεάσει την (ιταλική) ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Τις τελευταίες ημέρες ολοένα και εντείνεται η ρητορική στελεχών της νέας ιταλικής κυβέρνησης εναντίον της ΕΕ, με αποτέλεσμα
– μεταξύ άλλων – την πτώση του ιταλικού χρηματιστηρίου, το οποίο συμπαρασύρει και το ελληνικό.

Μια από τις πλέον ισχυρές ιταλικές εταιρείες είναι ο όμιλος της FSI, μητρικής εταιρείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Εάν ενταθεί η διαμάχη μεταξύ Ιταλίας και ΕΕ θεωρείται βέβαιο ότι θα δημιουργηθούν περαιτέρω «τριγμοί» στην ιταλική οικονομία, όπως αύξηση του κόστους δανεισμού.

Τα ανωτέρω αποκτούν σημασία, διότι στην Ελλάδα ο όμιλος της FSI, πέρα από την εκταμίευση 45 εκατ. ευρώ για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις προσλήψεις μηχανοδηγών, δεν έχει προβεί σε άλλη μεγάλη επένδυση.

Αυτό που απομένει είναι η εκταμίευση 22 εκατ. ευρώ για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, ωστόσο πέρα από τα προσφερόμενα τιμήματα, «βαριές» επενδύσεις δεν έχουν γίνει.

Μένει να αποδειχτεί, εάν η νέα ιταλική κυβέρνηση, αλλά και ο νέος διευθύνων σύμβουλος της FSI ενστερνίζεται – και υπό τις παρούσες οικονομικές συνθήκες – τις εξαγγελίες του προκατόχου του περί επενδύσεων 500 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου