Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

To τραμ ...εκτροχιάζεται καταγγέλουν οι ηλεκτροδηγοί του (ΣΗΤΑ)

Ενα βήμα πριν από την κατάρρευση βρίσκεται το τραμ της Αθήνας, που φέτος συμπλήρωσε 14 χρόνια λειτουργίας και εντός του 2019 έχει προγραμματιστεί να φτάνει μέχρι το λιμάνι του Πειραιά.

Η έλλειψη ανταλλακτικών, που ήδη πλήττει και άλλους συγκοινωνιακούς φορείς της Αθήνας (κυρίως τις Οδικές Συγκοινωνίες κ.λπ.), «χτυπά» τώρα και το τραμ. Αυτό έχει ως άμεσο αποτέλεσμα να παρουσιάζονται καθημερινά προβλήματα στην εκτέλεση των δρομολογίων του και να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό λόγω της έλλειψης διαθέσιμων συρμών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από το σύνολο των 35 συρμών που διαθέτει το τραμ για την εκτέλεση δρομολογίων από την Αθήνα προς τη Βούλα και το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι των ηλεκτροδηγών, οι εννέα συρμοί, το τελευταίο διάστημα, είναι μονίμως παροπλισμένοι λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών.
ΜΕΤΕΩΡΗ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ.
 Το τεχνικό προσωπικό του τραμ, με όποια διαθεσιμότητα ανταλλακτικών έχει, προσπαθεί να δρομολογεί καθημερινά ικανοποιητικό αριθμό συρμών, ενώ και οι ηλεκτροδηγοί συμβάλλουν στην εκτέλεση των περισσότερων δρομολογίων.
Υπό αυτές τις συνθήκες, όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων του τραμ, παραμένει μεγάλο ερωτηματικό για το πώς θα εξυπηρετηθεί η επέκταση προς τον Πειραιά στις αρχές του νέου χρόνου.
«Το δίκτυο του τραμ αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό κατάρρευση και σε πλήρη απαξίωση» αναφέρουν χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και ο γενικός γραμματέας του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής (ΣΗΤΑ) Νίκος Γιαννής και Παναγιώτης Νίκου, αντίστοιχα. Η εικόνα αυτή, προσθέτουν, οφείλεται στο ότι για πρώτη φορά στα 14 χρόνια λειτουργίας του δεν υπήρξε σωστός και έγκαιρος προγραμματισμός για την προμήθεια ανταλλακτικών (κυρίως κινητήρων, φορείων, τροχών κ.λπ.).

ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ. 

Πέραν των προβλημάτων με τα ανταλλακτικά, έχουν αφαιρεθεί από τις στάσεις του τραμ και μηχανήματα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, προκειμένου να καλύψουν αντίστοιχα κενά σε σταθμούς του μετρό! Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό του τραμ, που ανέρχεται σε περίπου 65.000-70.000 ημερησίως. Από το σύνολο των 48 στάσεων του δικτύου του έχουν αφαιρεθεί συνολικά 26 μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων! Ειδικότερα, στην παραλιακή ζώνη (ΣΕΦ – Βούλα), από τις 31 στάσεις έχουν αφαιρεθεί 10 μηχανήματα (το 1/3)!
Οπως επισημαίνουν οι εκπρόσωποι του ΣΗΤΑ, οι υπηρεσιακοί παράγοντες της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ), αντί να προχωρήσουν σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την έγκαιρη εξασφάλιση ανταλλακτικών, «προσπαθούν με σπασμωδικές κινήσεις να κρύψουν κάτω από το χαλί τις προσωπικές τους ευθύνες για την άσχημη κατάσταση στο τραμ, μετακυλίοντας τις ευθύνες της ολιγωρίας τους στους εργαζομένους».
Πάντως, οι εργαζόμενοι έχουν ήδη χτυπήσει καμπανάκι για τις σοβαρές ελλείψεις και την κατάσταση που επικρατεί συνολικά στο τραμ, αποστέλλοντας εγκαίρως έγγραφα και εξώδικα στους αρμοδίους του υπουργείου Μεταφορών, του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) και της εταιρείας ΣΤΑΣΥ.


www.tanea.gr - Κώστας Ντελέζος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου