Το τοπίο στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο τα τελευταία 3,5 χρόνια γνωρίζετε πως έχει αλλάξει ριζικά. Από την εποχή της απαξίωσης, της κατάτμησης με άναρχο τρόπο και για σκοπιμότητες , της μη εκτέλεσης των έργων και του μαρασμού, περνάμε σταδιακά σε ένα
σύγχρονο δίκτυο, σε μία ελεύθερη αγορά σε σχέση με τους παρόχους των σιδηροδρομικών δρομολογίων και σε μία εποχή εξωστρέφειας και συνεργασίας στον τομέα αυτό με τις χώρες των Βαλκανίων και ευρύτερα.
Παράλληλα, η χώρα πρέπει να υιοθετήσει τις κοινοτικές οδηγίες για το 4ο Σιδηροδρομικό Πακέτο με προσαρμογή τους στα Ελληνικά δεδομένα.Όλο αυτό το τοπίο απαιτεί και αναπροσαρμογή δομών, λειτουργιών και μοντέλων λειτουργίας.
Για παράδειγμα, φέτος, αλλάζουμε τον Κανονισμό Κίνησης του Σιδηροδρόμου, ο οποίος είναι ίδιος από το 1975, γραμμένος στην καθαρεύουσα και κανένας μέχρι σήμερα δεν είχε ασχοληθεί θεωρώντας πως ο Σιδηρόδρομος στη χώρα πρέπει να μείνει «στην εποχή του Τρικούπη».
–Πρόσφατα επισκεφθήκατε με την Επίτροπο κα. Κρέτσου το Θριάσιο Πεδίο.
-Στο Θριάσιο δημιουργείται το μεγαλύτερο Διαμετακομιστικό Κέντρο των Βαλκανίων και μάλλον και της Ευρώπης.
Αμεσα κυρώνεται από το Ελληνικό Κοινοβούλιο η σύμβαση για τη δημιουργία του Logistic Center μετά από την υπογραφή της σύμβασης ανάμεσα στη ΓΑΙΑΟΣΕ και τον ανάδοχο της παραχώρησης, ενώ τον Σεπτέμβριο παραδόθηκε και το έργο όλων των απαραίτητων σιδηροδρομικών υποδομών και των υποδομών μεταφόρτωσης από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ .
Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, όπως δεσμευτήκαμε και στην Επίτροπο κα. Κορίνα Κρέτσου, η οποία έχει συμβάλει καθοριστικά στη χρηματοδότηση αυτών των έργων τα τελευταία 3 χρόνια, θα προκηρυχθεί και ο διαγωνισμός για το Διαχειριστή του Κέντρου Μεταφόρτωσης.
Απο την συνέντευξη του κ. Βούρδα στο ΑΠΕ - ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου