Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 15 Αυγούστου 2025

Hellenic Train / Καθυστέρηση πάνω από μία ώρα στο IC 53. Νέες αιχμές για τον ΟΣΕ

 Kαθυστέρηση μιάμισης ώρας υπήρξε στην αναχώρηση της αμαξοστοιχίας IC53 που πραγματοποιεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Η Hellenic Train αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε ότι το τρένο αναχώρησε από τον σταθμό Θεσσαλονίκης με 93 λεπτά καθυστέρηση
λόγω τεχνικού προβλήματος που παρουσιάστηκε στο τροχαίο υλικό την ώρα που επρόκειτο να αναχωρήσει.

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται πως: «Η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος και κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για συνεργασία με τον διαχειριστή υποδομής, από την πλευρά του οποίου σημειώθηκε καθυστέρηση στις κινήσεις αλλαγής του τροχαίου υλικού».

Επίσης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Hellenic Train, το προσωπικό της εταιρείας έδωσε προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των 148 επιβατών της αμαξοστοιχίας, στους οποίους πρόσφερε νερά και σνακ κατά τη διάρκεια της αναμονής.

Τι ισχύει για αποζημιώσεις

Η Hellenic Train επικαλούμενη τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782 ενημερώνει τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας ότι μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:

– Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

– Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

– είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.

– είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Τέλος, η εταιρεία αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου