Μεταφέρουμε τι έγραψε ο -σύντομα συνταξιούχος- Νικόλας.
"ΛΕΥΚΑ ΒΕΛΗ ή ETR"
Τροχαίο σιδηροδρομικό υλικό, που αγόρασε η HELLENIC TRAIN απο την μητρική Ιταλική FS έναντι ποσού 47 εκατομμυρίων €, τα οποία δανείστηκε απο την ιδια εταιρεία με υψηλό τόκο(7%)ανακατασκευαστηκε και συντηρούνταν από τεχνικό προσωπικό της ALSTOM, με ετήσιο κόστος 7,2 εκατομμύρια €, τα οποία πλήρωνε η HELLENIC TRAIN και τελικά στις 15 Σεπτεμβρίου τίθενται ΕΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ενώ τα χρόνια που κυκλοφόρησαν σπάνια έως ποτέ δεν κυκλοφόρησαν και οι πέντε συρμοί!!!
Κυκλοφορεί δε η φήμη οτι στα Μηχανεργοστάσια στην Βόρεια Ελλάδα ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΕΧΝΙΤΩΝ για να δώσουν την δουλειά στην ALSTOM αφού έμειναν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες της!!! ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΛΑΝΩΝΤΑΙ...ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΓΚΙ... γράφει ο Νίκος Κιουτσούκης
Όταν βέβαια το στέκι έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου για τα όσα συμβαίνουν στην τεχνική βάση, ο εν λόγω μας συκοφαντούσε ως "blog παραπληροφόρησης".
Αρκετές απολύσεις και δεκάδες παραιτήσεις μετά, ανακάλυψε ότι η συντήρηση μπορεί να δοθεί στην Alstom.
Καλή σύνταξη Νικόλα.
Άλλωστε άλλοι θα μείνουν να παλεύουν με την Διοίκηση των "υψηλών προσδοκιών", όπως την χαρακτήρισε το Σωματείο σου.
Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου