Εμπειρία 5 χρόνια! |
Μάλιστα, η απαιτούμενη εμπειρία μειώνεται στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο της χώρας, όπου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο να ανευρεθούν έμπειροι μηχανοδηγοί , αν και στο τμήμα αυτό εργάζονται ΗΔΗ συνάδελφοι με εμπειρία απο 17 εως και 40 πλέον ετών στον κλάδο!
Μάλιστα η Διεύθυνση Λειτουργίας έσπευσε την τελευταία ημέρα του μήνα Σεπτεμβρίου - χωρίς καμία δικαιολογία- να απομακρύνει 2 εκ των συναδέλφων που εργάζονται στις θέσεις αυτές εδώ και χρόνια και έχουν εμπειρία πολλών ετών.
Ο κ. Νικόλαος Αθανασόπουλος, πρώην Δ/νων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ και σημερινός Διευθυντής Λειτουργίας της Hellenic και ιδιαίτερα η Διοίκηση της Hellenic Train, οφείλουν να δώσουν εξηγήσεις στην Ελληνική Κοινωνία, που τις ημέρες του εγκλήματος των Τεμπών, άκουγε εμβρόντητη για την έλλειψη εμπειρίας απο το προσωπικό του σταθμού Λάρισας ως έναν από τους παράγοντες που οδήγησαν στο τραγικό δυστύχημα.
εμπειρία 18 χρόνια ! |
Το στέκι της έλξης παραθέτει στην δημοσιότητα τις επίμαχες προκηρύξεις καθώς το θέμα αφορά το δημόσιο συμφέρον και την ασφάλεια κυκλοφορίας.
Η Διοίκηση των Rinaudo - Ζηλιασκόπουλου οφείλει να εξηγήσει στην Ελληνική Κοινωνία το σκεπτικό της.
Το στέκι της έλξης - Τo blog των Σιδηροδρομικών
Y.Γ. Οφείλουμε να επισημάνουμε & την σχεδόν ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ των μηχανοδηγών του ΜΑΙ σε αυτές τις προκηρύξεις, ως σαφή ένδειξη ΑΠΟΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ των όσων συμβαίνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου