Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2025

Hellenic Train Μειώνει σε 5 (απο 18) τα απαιτούμενα χρόνια εμπειρίας για θέσεις ευθύνης που σχετίζονται με την κυκλοφορία των τρένων

Εμπειρία 5 χρόνια! 
 

Σε μια ενέργεια που προκαλεί πολλές απορίες προχώρησε η Hellenic Train καθώς με προκήρυξη που εξέδωσε μειώνει τα απαιτούμενα προσόντα για θέσεις ευθύνης μηχανοδηγών που σχετίζονται με την κυκλοφορία των τρένων , απο 18 χρόνια εμπειρίας σε 5 χρόνια εμπειρίας. 

Η ενέργεια αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση και  σύγκρουση με τις
εξαγγελίες για αξιοποίηση της σιδηροδρομικής εμπειρίας, με τις πραγματικές ανάγκες και τις  υφιστάμενες συνθήκες στο σιδηροδρομικό δίκτυο και κυρίως με την σιδηροδρομική πραγματικότητα. 

Μάλιστα,  η απαιτούμενη εμπειρία μειώνεται στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο της χώρας, όπου δεν υπάρχει κανένα  πρόβλημα στο να ανευρεθούν έμπειροι μηχανοδηγοί , αν και στο τμήμα αυτό εργάζονται ΗΔΗ συνάδελφοι με εμπειρία απο 17  εως και 40 πλέον ετών στον κλάδο! 

Μάλιστα η Διεύθυνση Λειτουργίας έσπευσε την τελευταία ημέρα του μήνα Σεπτεμβρίου - χωρίς καμία δικαιολογία- να απομακρύνει 2 εκ των συναδέλφων που εργάζονται στις θέσεις αυτές εδώ και χρόνια και έχουν εμπειρία πολλών ετών. 

Ο κ. Νικόλαος  Αθανασόπουλος, πρώην Δ/νων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ και σημερινός Διευθυντής Λειτουργίας της Hellenic  και ιδιαίτερα η Διοίκηση της Hellenic Train, οφείλουν να δώσουν εξηγήσεις στην Ελληνική Κοινωνία, που τις ημέρες του εγκλήματος των Τεμπών, άκουγε εμβρόντητη για την έλλειψη εμπειρίας απο το προσωπικό του σταθμού Λάρισας ως έναν από τους παράγοντες που οδήγησαν στο τραγικό δυστύχημα. 

εμπειρία 18 χρόνια ! 


Αλήθεια,  πως είναι δυνατόν μέσα σε 2 μήνες να εκδίδονται 2 προκηρύξεις, όπου η απαιτούμενη εμπειρία μειώνεται απο 18 χρόνια (τον Ιούλιο) στα 5 χρόνια (τον Σεπτέμβριο).

Το στέκι της έλξης παραθέτει στην δημοσιότητα τις  επίμαχες προκηρύξεις καθώς το θέμα αφορά το δημόσιο συμφέρον και την ασφάλεια κυκλοφορίας. 

Η Διοίκηση των Rinaudo - Ζηλιασκόπουλου οφείλει να εξηγήσει στην Ελληνική Κοινωνία το σκεπτικό της. 

Το στέκι της έλξης - Τo blog των Σιδηροδρομικών 


Y.Γ. Οφείλουμε να επισημάνουμε & την σχεδόν ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ των μηχανοδηγών του ΜΑΙ σε αυτές τις προκηρύξεις, ως σαφή ένδειξη ΑΠΟΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ των όσων συμβαίνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου