Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .
Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014
Eξώδικο ΠΕΠΕ για την επαναχορήγηση γάλακτος
Την επαναχορήγηση 1 φιάλης γάλακτος ημερησίως (ή την ημερήσια αποζημίωση για αυτό ) ζητάει με εξώδικο που απεστάλη στις 25 Φεβρουαρίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το Σωματείο μας .
Η χορήγηση είχε σταματήσει αναίτια την 1η Νοεμβρίου 2011 όπως υποστηρίζει η ΠΕΠΕ , επικαλούμενη αποφάσεις του Αρείου Πάγου , αλλά και Υπουργικές Αποφάσεις που ορίζουν το γάλα σαν μέσο ατομικής προστασίας στα επικίνδυνα επαγγέλματα .
Περιμένουμε να δούμε αν θα απαντήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Τρίτη 4 Μαρτίου 2014
Επιστολή μηχανοδηγού Τσιούλκα Κων/νου - Μέλους Σ.Τ.Α ΠΕΠΕ
Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου μας Τσιούλκα Κων/νου μηχανοδηγού στο μηχανοστάσιο Λάρισας και μέλους του Σ.Τ.Α. της ΠΕΠΕ . Αφορμή της επιστολής είναι το χτεσινό συμβάν με την αμαξοστοιχία 60.
Ολόκληρη η επιστολή >
Με αφορμή το χθεσινό περιστατικό της αμαξοστοιχίας 60 στις Αλαλκομενές θα ήθελα να μοιραστώ τον προβληματισμό μου και να ρωτήσω:
Παρακράτηση μισθού στην ΕΡΓΟΣΕ απο εφορία για οφειλή 473 Ευρώ(;) ...
Ποια άρρωστα μυαλά , που είναι αυτοί που μας λένε ότι οι παρακρατήσεις μισθών απο τις Εφορίες γίνονται μόνο για μεγάλες οφειλές ;
ΕΔΩ είναι η απόλυτη διάψευση .
Παρακράτηση μισθού στην ΕΡΓΟΣΕ απο συνάδελφο για την τεράστια ληξιπρόθεσμη οφειλή των 473 Ευρώ.(;)
Με αυτά τα 4 κατοστάρικα προφανώς θα σωθεί η 3η μνημονιακή Κυβέρνηση , θα έρθει η ανάπτυξη , θα έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα , θα αλλάξουμε το κράτος !
Ποια και πόσα Ζάπεια , ποιο Καστελόριζο , ποιοι
Όταν οι σιδηροδρομικοί έχουν κέφια νο 2 * !
*Η αποδοχή της σάτιρας εκ μέρους όσων περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι και θέμα παιδείας!!
Μετά το συνέδριο της ΠΟΣ , ο συνάδελφος Χατζής απο τον Βόλο ξαναχτυπά με τις θέσεις, απόψεις αλλά και κρυφές σκέψεις μελών της Ομοσπονδίας όπως καταγράφηκαν πριν γίνει η συνάντηση με το ΤΑΙΠΕΔ.. αλλά και μετά απο αυτήν!
Δείτε όλες τις φωτογραφίες σε μια προσέγγιση απο μια άλλη μεριά >
Δείτε όλες τις φωτογραφίες σε μια προσέγγιση απο μια άλλη μεριά >
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ράγες ανάπτυξης
Παρότι η αποτίμηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πολύ μικρότερη από αυτήν του ΟΛΠ και των υπόλοιπων υπό ιδιωτικοποίηση κρατικών εταιρειών, η κρυφή υπεραξία των ελληνικών σιδηροδρόμων μοιάζει να είναι ο ισχυρός κρίκος της εφοδιαστικής αλυσίδας προς την Κεντρική Ευρώπη.
Την ίδια ώρα που Ρώσοι και Γάλλοι διασταυρώνουν τα ξίφη τους για την απόκτηση της ελληνικής εταιρείας,
Ταύρος , η λεηλασία σε ένα σταθμό που δεν λειτούργησε ΠΟΤΕ
Που να φανταζόμασταν ότι όταν γράφαμε για τον Ταύρο χτες , θα βρίσκαμε αυτές τις εικόνες ...
Άραγε θα απολογηθεί κανείς για αυτήν την λεηλασία στον σταθμό του Ταύρου ; Για τα εκκατομύρια που ξοδεύτηκαν και πετάχτηκαν στον κάλαθο των αχρήστων ;
Ένα σταθμό που ενώ εδώ και κάμποσα χρόνια ήταν έτοιμος , δεν λειτούργησε ποτέ με τα τρένα να περνούν διέλευση απο αυτόν ,διέλευση δλδ απο μια απο τις πλέον πυκνοκατοικημένες γειτονίες της πρωτεύουσας με εργατικές κατοικίες στα 50 μέτρα απο αυτόν ;
Σοκ από την τρόικα! Ζητούν επιπλέον 5.000 απολύσεις στο Δημόσιο – Όλο το χρονοδιάγραμμα των απολύσεων
Επιμένει η τρόικα ότι πρέπει να γίνουν επιπλέον απολύσεις υπαλλήλων του Δημοσίου
- Νέες διαθεσιμότητες θα προκύψουν από την αξιολόγηση των υπαλλήλων
- 23 Μαρτίου οι πρώτες 2.000 απολύσεις υπαλλήλων που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα
Δεν έχει τέλος η λίστα των απολύσεων στο Δημόσιο με τους τροϊκανούς να “ξεθάβουν” μια διάταξη του μνημονίου που προβλέπει συνέχιση της αξιολόγησης του δημόσιου τομέα και το 2014 με αποτέλεσμα να προκύπτει επιπλέον
Μια φωτογραφία , χίλιες λέξεις .......
Μας την έστειλε και την δημοσιεύουμε ο συνάδελφος Μιχάλης Χατζής απο τον Βόλο...
Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις μετά την συνάντηση με το ΤΑΙΠΕΔ Εδώ
Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις μετά την συνάντηση με το ΤΑΙΠΕΔ Εδώ
Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
Η δουλειά του μηχανοδηγού και τα δήθεν success story ....
Εμείς δεν θα πούμε τίποτα περισσότερο. Η εικόνα μιλάει .
Είμαστε απλοί μηχανοδηγοί και καθημερινά προσπαθούμε μέσα απο το στέκι της έλξης να αναδείξουμε όσα περισσότερα μπορούμε απο τα μεγάλα προβλήματα του σιδηροδρόμου .
Απλά σε όσους στηρίζουν τα success story , σε όσους νομίζουν ότι μπορούν να μας ξεγελάσουν , σε όσους θέλουν να μας παρουσιάζουν ως υπερβολικούς σε όλους αυτούς που ανέχονται όσα γίνονται θέτοντας τελευταία και εκβιαστικά διλήμματα , αφιερώνουμε την φωτογραφία της Δ/Η 003 λίγα λεπτά μετά το χτεσινό συμβάν .
Σοβαρά ερωτηματικά μετά το χτεσινό συμβάν με την αμαξ. 60
Το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , έχοντας μια ποιο ολοκληρωμένη εικόνα παρουσιάζει τα σοβαρά ερωτηματικά που προκύπτουν μετά το χτεσινό συμβάν και δείχνουν πρώτα από όλα τα αποτελέσματα της λεγόμενης εξυγίανσης .
Ερώτημα 1ο και ουσιαστικό που θα πρέπει να μας απαντήσουν οι υπεύθυνοι . Ισχύει αυτό που ακούγεται ότι η ιδιοκτήτης του ΙΧ που βρέθηκε μέσα
Άνοιξαν Λυκότρυπα - Πύργος Βασιλίσσης αλλά μόνο για τα τοπικά Λιοσίων !!!
Φίλοι αναγνώστες μας ρώτησαν γιατί δεν γράψαμε γιατί άνοιξαν οι σταθμοί Λυκότρυπα και Πύργος Βασιλίσσης...
Απαντάμε . Τι να γράψουμε . Ότι άνοιξαν και λειτουργούν οι σταθμοί , μόνο 6 ώρες την ημέρα μετά απο 10 χρόνια που τους περιμένει το επιβατικό κοινό ;
Και ότι τα προαστιακά δρομολόγια της Χαλκίδας περνούν απο τους σταθμούς και δεν σταματούν
3o σοβαρό συμβάν σε διάστημα 3 μηνών , μια σοβαρή διαπίστωση
Εκτός απο την διάλυση που επικρατεί στην υποδομή ....
Απορούμε γιατί κανείς δεν αναφέρεται στο θέμα της υποστελέχωσης από προσωπικό κίνησης των αρτηριακών τρένων .
1 ( ένας ) μόνο συνάδελφος υπεύθυνος για την ασφάλεια εκατοντάδων επιβατών σε αμαξοστοιχίες με 6 βαγόνια !
Απορούμε γιατί κανείς δεν αναφέρεται στο θέμα της υποστελέχωσης από προσωπικό κίνησης των αρτηριακών τρένων .
1 ( ένας ) μόνο συνάδελφος υπεύθυνος για την ασφάλεια εκατοντάδων επιβατών σε αμαξοστοιχίες με 6 βαγόνια !
Έχουν διαβάσει άραγε
Βασίλης Αποστολόπουλος πρόεδρος της ΟΣΣΕ: «Απαράδεκτη ενέργεια η μη απόδοση ταυτότητας στους Μεταταγμένους σιδηροδρομικούς»
Απαράδεκτη ενέργεια. Το ελάχιστο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, η ενέργεια αφαίρεσης του Δελτίου Ιδιότητας Δικαιούχου (ταυτότητα) που επί 25-30 χρόνια είχαν οι μετατασσόμενοι, χωρίς την θέλησή τους, συνάδελφοι μας σιδηροδρομικοί.
Καμία λογική δεν μπορεί να δικαιολογήσει αυτή την ενέργεια των διευθυνόντων Συμβούλων του ΟΣΕ να αφαιρείται από έναν μετατασσόμενο σιδηροδρομικό
Κυριακή 2 Μαρτίου 2014
Σύγκρουση της 60 με όχημα στις Αλαλκομεναί
Όλοι είναι καλά στην υγεία τους , ενώ το όχημα πήρε φωτιά μετά την σύγκρουση.
Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου προσπάθησε να περάσει το πασάκιο που είναι κλειστό εδώ και πολλά χρόνια.
Το όχημα εγκλωβίστηκε στις γραμμές και δεν πρόλαβε να το απομακρύνει με
Ποιος φοβάται τις συνελεύσεις ; Τι λέει το άρθρο 17 του καταστατικού της ΠΕΠΕ
Ένας πραγματικός χαμός γίνεται απο την Παρασκευή μετά την κατάθεση των 77 υπογραφών απο μηχανοδηγούς που ζητούν την σύγκληση εκτάκτων Γενικών Συνελεύσεων.
Τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά κυριολεκτικά λες και οι Γενικές Συνελεύσεις είναι κάτι κακό.
Εμείς πιστεύουμε ότι ιδιαίτερα σε αυτήν την δύσκολη συγκυρία οι έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις θα προσφέρουν τα μέγιστα για την ενημέρωση και ταυτόχρονα αγωνιστική ετοιμότητα του κλάδου ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχουν και οι προτάσεις που θα κατατεθούν προς ψήφιση για το θέμα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας καθώς είναι γνωστό ότι στο Σωματείο πλέον , επικρατούν
Σάββατο 1 Μαρτίου 2014
Αθήνα - Πάτρα χωρίς τρένο , αλλά ...με Διόδια !
Ελλάδα 2014 ...
Χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση η πρωτεύουσα με την 3η μεγαλύτερη πόλη της χώρας που βρίσκεται αυτές τις μέρες στο επίκεντρο λόγω των περίφημων Καρναβαλικών της εκδηλώσεων.
Ποια μεγαλύτερη απόδειξη απο αυτή μπορεί να υπάρξει για το διαχρονικό έγκλημα σε βάρος του σιδηροδρόμου απο όλες τις Κυβερνήσεις .
Βλέποντας χτες τα αρτηριακά τρένα ασφυκτικά γεμάτα σκεφτήκαμε και πάλι
Στο πλαφόν και πάλι οι υπερωρίες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2014
![]() |
Κλικ για μεγέθυνση |
Όπως μπορείτε να διαβάσετε και στον πίνακα που συνοδεύει το ΦΕΚ 93/19.02.2014 για τον προυπολογισμό των υπερωριών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2014 , ισχύει και πάλι το πλαφόν των 20 ωρών το μήνα για τις απογευματινές υπερωρίες και των 16 ωρών για τις νυχτερινές και Κυριακάτικες .
Το συνολικό ποσό για υπερωρίες ανέρχεται στο 1.600.000 Ευρώ περίπου για όλη την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στο μεταξύ περιμένουμε να δούμε πότε θα πληρωθούν στο προσωπικό οι υπερωρίες που
Βγάζουν το χακί οι συνάδελφοι στην ΣΤΑ.ΣΥ ;
Έντονα ακούγεται ότι μετά απο 13 μήνες θητεία , σε καιρό δημοκρατίας πάντα , οι συνάδελφοι στην ΣΤΑ.ΣΥ θα ....αποστρατευτούν απο την 3η μνημονιακή Κυβέρνηση .
Εν όψει εκλογών άλλωστε , πρέπει οι Κυβερνώντες να θυμίσουν ότι ζούμε όντως σε μια δημοκρατική χώρα.
Εμείς ευχόμαστε να κάνει πράξη τις δηλώσεις που έκανε ο Υφυπουργός κ. Παπαδόπουλος Μιχάλης απαντώντας σε ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και σύντομα να αρθεί το απαράδεκτο αυτό μέτρο εξαναγκασμού και υποταγής των εργαζομένων που μόνο στην Ελλάδα υφίσταται.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)