Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Lock out και πάλι απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Δελτίο Τύπου

Από σήμερα Πέμπτη 5/5/2016 τα μεσάνυχτα έως και τα μεσάνυχτα της Κυριακής 8/5/2016, ακυρώνονται όλα τα δρομολόγια των τραίνων, λόγω των 24ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων που ανακοίνωσε η Γ.Σ.Ε.Ε,  και στις οποίες θα συμμετέχει και η

H ΠΟΣ συμμετέχει στις κινητοποιήσεις της ΓΣΕΕ με τριήμερη απεργία

Με ομόφωνη απόφαση της η ΠΟΣ (αλλά και το Σωματείο μας) συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις της ΓΣΕΕ. Το σημερινό Δελτίο Τύπου της Ομοσπονδίας: 
Η Κυβέρνηση προχώρησε με μια αιφνιδιαστική κίνηση, φέρνοντας στη Βουλή προς ψήφιση το Ασφαλιστικό και Φορολογικό Νομοσχέδιο το Σαββάτο 7 Μαΐου 2016.

Αυτό το Νομοσχέδιο επιφέρει το τελειωτικό χτύπημα στο ασφαλιστικό σύστημα

H ΠΕΠΕ συμμετέχει στην διαβούλευση για την πιστοποίηση των μηχανοδηγών

Εμείς το γράψαμε και το ξαναγράφουμε. Το Σωματείο μας συμμετέχει ΕΝΕΡΓΑ πλέον σε όλες τις διαδικασίες που αφορούν το επάγγελμα προκείμενου να διασφαλίσει τα προαπαιτούμενα.
Η ΠΕΠΕ σήμερα κλήθηκε απο το Υπουργείο Μεταφορών σε ομάδα εργασίας που θα έχει σκοπό την

Μπλόκο στην Ειδομένη, μπλόκο και στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Ακόμα και οι πιο ένθερμοι υποστηρικτές της κυβέρνησης κατακρίνουν την… εκκωφαντική απραξία, που έχει επιδείξει, στον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ειδομένης.
Σαφέστατα, η εκκένωση της σιδηροδρομικής γραμμής δεν είναι εύκολη υπόθεση,

“Τσεκούρι” στο εφάπαξ,στο ασφαλιστικό που κατατίθεται στην Βουλή

Καταργείται η ρήτρα μηδενικού ελλείματος,αλλά....
Ριζική αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού του φέρνει το νέο ασφαλιστικό.  
Στη μέση κόβεται το εφάπαξ που θα παίρνουν εφεξής οι συνταξιούχοι τόσο του δημοσίου όσο και του ιδιωτικού τομέα, καθώς

Να δοθεί τέλος στο Lock out στις απεργίες απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Με απόλυτη επιτυχία - για άλλη μια φορά- πραγματοποιήθηκε η απεργιακή κινητοποίηση του Σωματείου μας το τριήμερο του Πάσχα.

Η επιτυχία αναγνωρίστηκε απο όλους τους σιδηροδρομικούς ενώ η απεργία των μηχανοδηγών έγινε πρώτο θέμα σε όλα τα μέσα ενημέρωσης που 

Νέα χαράτσια και «προσαρμογή» του μισθολογίου των δημόσιων υπαλλήλων προαναγγέλλει η Κομισιόν

ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ!
Μπορεί να είναι βελτιωμένες οι εαρινές οικονομικές προβλέψεις της Κομισιόν σε σχέση με τις χειμερινές, ωστόσο, προαναγγέλλει φόρους σε ποτά, τσιγάρα, αυτοκίνητα αλλά και παρεμβάσεις στο μισθολόγιο του δημοσίου. Σύμφωνα με την έκθεση της

Κορυφαίοι συνδικαλιστές της ΠΟΣ με υπόλοιπα κανονικών αδειών προηγούμενων ετών;

Η ...μαχητική πλειοψηφία της ΠΟΣ που δεν απάντησε  ακόμα για τα 2500 το χρόνο που πληρώνει για την διαχείριση του "επίσημου" blog της,ας φιλοτιμηθεί να μας απαντήσει για ένα θέμα που μάθαμε σήμερα και μας εξοργίζει.
Τις τελευταίες μέρες στους χώρους εργασίας και ιδιαίτερα στα μηχανεργοστάσια γίνεται λόγος για ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ συνδικαλιστές της ΠΟΣ που βρέθηκαν να έχουν

Περιπλέκεται η ιδιωτικοποίηση


Νέα δεδομένα που πιθανόν να οδηγήσουν στη δεύτερη ακύρωση του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημιουργεί το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση της χρήσης του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, που ορίζει τον ΟΣΕ διαχειριστή και του μεταβιβάζει την

Με τα μνημονιακά δάνεια σώθηκαν οι τράπεζες και όχι η Ελλάδα

Πάντως εδώ εμάς μας τα λένε αλλοιώς οι πολιτικοί μας ταγοί.Ακόμα θυμόμαστε τους αετούς να λένε, ότι τα μνημόνια είναι ευλογία.
Με τα μνημονιακά δάνεια σώθηκαν οι ευρωπαικές τράπεζες και όχι η Ελλάδα,αναφέρει η έρευνα της "Ευρωπαϊκής Σχολής Μάνατζμεντ και Τεχνολογίας" (ESMT) του Βερολίνου, η οποία δημοσιεύεται, κατ΄ αποκλειστικότητα, σήμερα από

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Οι ατελείωτες γκάφες του εκπροσώπου της ΑΣΚΕ (επιστολή Δ.Κυριακίδη,μέλος του ΣτΑ απο το μηχανοστάσιο Δράμας)

Επιστολή του συναδέλφου Κυριακίδη Δημήτρη,μηχανοδηγού απο την Δράμα και μέλος του Συμβουλίου των Αντιπροσώπων. Διαβάζουμε: 
Ειλικρινά δυσκολεύομαι  να καταλάβω τον εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ. Για μια ακόμα φορά του φταίει η +ΣυνΕξέλιξη βάζοντας τώρα και εμένα στο στόχαστρο  για την άσχημη τροπή που πήραν τα πράγματα.  Κατηγορεί ασταμάτητα την

Προς «διαφανή» διαγραφή χρεών του ΟΣΕ στο δημόσιο και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΟΣΕ

Η «διαφανής διαγραφή χρεών» του ΟΣΕ έναντι του ελληνικού δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι του ΟΣΕ περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών «Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012/34/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Νοεμβρίου 2012 για

Δελτίο Τύπου ΠΟΣ για την εργατική πρωτομαγιά (κινητοποιήσεις)

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συμμετέχει στον εορτασμό της εργατικής πρωτομαγιάς που θα πραγματοποιηθεί στην Κυριακή 8 Μαΐου 2016 προκηρύσσοντας 3ωρη στάση εργασίας από τις 05.00’ έως και τις 08.00’ π.μ. για όλα τα τρένα πλην των αρτηριακών αμαξοστοιχιών.
Ο φετινός εορτασμός της Πρωτομαγιάς συμπίπτει με την ψήφιση,

Ο Οδοντωτός κλείνει τα 120 χρόνια του, και συνεχίζει να μας ταξιδεύει

Ξεκινούν το ερχόμενο Σάββατο στον σιδηροδρομικό σταθμό των Καλαβρύτων οι εκδηλώσεις για τα 120 χρόνια από την λειτουργία του Οδοντωτού, έχοντας ως κεντρικό σύνθημα, «μας ταξιδεύει, μας ενώνει, μας εμπνέει».

Η έναρξη των εκδηλώσεων έχει προγραμματιστεί να γίνει από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη και την

Ανακοίνωση απο ΡΙ.Κ.ΣΙ για την απόφαση του ΔΣ του ΟΣΕ

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Αν ήταν προεκλογική περίοδος, θα λέγαμε ότι δικαιολογείται η ομόφωνη ανακοίνωση, δίκην εξαγγελίας, του νέου Δ.Σ. του ΟΣΕ στην οποίο εξαγγέλλεται ουσιαστικά ένας «νέος σιδηρόδρομος»!!! Δεν θέλουμε φυσικά να πιστέψουμε ότι

Συμβαν με εμπορικό, άψογη αντιμετώπιση από τους μηχανοδηγούς

Σοβαρό συμβάν με διάσπαση είχαμε χτες το βράδυ στην περιοχή του Λειανοκλαδίου.
Η διάσπαση έγινε σε δύσβατη περιοχή μεταξύ των πρώτων βαγονιών της εμπορικής αμαξοστοιχίας,  ενώ επενεργησε η ακαριαία πέδηση.
Οι 2 μηχανοδηγοί πάρα το δυσβατο της περιοχής και τις συνθήκες που επικρατούσαν (περασμένα μεσανυχτα),εξασφάλισαν την αμαξοστοιχία και

Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Χοντροί εκβιασμοί από τους νεοφιλελεύθερους ταλιμπαν των ΔΝΤ και ΕΕ. ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ

Εμείς το καλοκαίρι είπαμε ΟΧΙ και το ξαναλέμε! Καιρός και τα συνδικάτα να πάρουν ουσιαστική θέση για την πορεία της χώρας. Να μην επιτρέψουμε  στους εγχώριους κ εξωτερικούς νεοφιλελε ταλιμπάν να διαλύουν την οικονομία και την κοινωνική συνοχή!   
 Στο σχέδιο που έχει επεξεργαστεί το ΔΝΤ περιλαμβάνονται οριζόντια περικοπή των κύριων συντάξεων, πάγωμα όλων των προσλήψεων, ομαδικές απολύσεις ακόμα και

Κρίσιμος μήνας ο Μάιος για τις ιδιωτικοποιήσεις

ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ.Εν αναμονή δεσμευτικών προσφορών έως τις 31 Μαΐου
Η είσοδος ιδιωτών στις ελληνικές εμπορικές σιδηροδρομικές μεταφορές που ήδη προχωράει, προκαλεί αμφιβολίες σε μεγάλο μέρος της αγοράς για

Η ΑΣΚ για την πρωτομαγιά

Αφίσα της Ανεξάρτητης Σιδηροδρομικής Κίνησης για την Εργατική Πρωτομαγιά.

Κυριακή 1 Μαΐου 2016

Η ιστορία της εργατικής πρωτομαγιάς.Μια ιστορία 127 ετών γραμμένη με αγώνες και αίμα (εικόνες - video)

Απο τις ΗΠΑ στην Ελλάδα και στους μεγάλους αγώνες των εργατών.
Οκτώ ώρες δουλειά, οκτώ ώρες ανάπαυση, οκτώ ώρες ύπνο. Με αυτό το σύνθημα το 1886 ολοκληρώνεται το συνέδριο της