Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες , τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθούν νέες καταργήσεις δρομολογίων .Οι καταργήσεις θα αφορούν δρομολόγια προς και από Χαλκίδα στην Νότια Ελλάδα και Έδεσσα στην Βόρεια Ελλάδα .Aναλυτικά καταργούνται 1554,1540,2534,2530,2537,1544,1551,1547,2531 (Χαλκίδες )
Αιτία των νέων καταργήσεων είναι η έλλειψη προσωπικού !!!!
Τέλος
για το μήνα Σεπτέμβριο δεν θα πληρωθούν τελικά οι δεδουλευμένες αναπαύσεις για οικονομοτεχνικούς λόγους .( έχουν αυξηθεί οι δευτερεύουσες απολαβές σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10% που προβλέπει ο νόμος για τις ΔΕΚΟ .) Σύμφωνα και πάλι με πληροφορίες το ποσοστό φτάνει σήμερα στο 13 % και θα πρέπει μέχρι τέλους του χρόνου να έχει μειωθεί στο 10 % .
Το ερώτημα είναι ποιος πήρε τα λεφτά αυτά , αφού τα κυκλώματα εργασίας της έλξης , δεν προέβλεπαν παρά ελάχιστες και μόνο δεδουλευμένες υπερωρίες .
Μάλιστα τις προηγούμενες μέρες έγινε προσπάθεια να γίνουν αλλαγές με μείωση του χρόνου παραλαβής και παράδοσης των αμαξοστοιχιών (!!!)που προβλέπει ο κανονισμός εδώ και δεκαετίες , προσπάθεια που απέτυχε μετά την συνάντηση που υπήρξε με τον ΔΙΚΑΜ την περασμένη Δευτέρα με εκπροσώπους της Π.Ε.Π.Ε. ( Θεοδωρόπουλος , Τουρλής , Βελλής , Φιλιπόπουλος , Γενιδούνιας ) αφού διαπιστώθηκε και στην πράξη ότι δεν υπήρχαν κενά στα κυκλώματα της έλξης .
Η προσπάθεια συνεχίστηκε και πήγε να ενισχυθεί με την ψευδή διαρροή ότι η έλξη ευθύνεται για την υπέρβαση που υπάρχει στις δευτερεύουσες .
Και είναι ψευδής γιατί στην έλξη που είναι ο πλέον παραγωγικός κλάδος σε όλες τις εταιρείες εκμετάλλευσης και που αριθμεί σήμερα 450 εργαζομένους στο σύνολο των 890 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αντιστοιχεί μόνο το 45% των δευτερευουσών που προκύπτουν κυρίως από την πληρωμή των αναπαύσεων και τις υπερωρίες στα εμπορικά , αφού το έργο αυξήθηκε τους τελευταίους μήνες .
Αλλού λοιπόν ήταν και είναι το πρόβλημα .
Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι πάλι θα την πληρώσουν όλοι , γιατί κάποιοι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους στις θέσεις Διοίκησης .
Και πρώτοι από όλους οι επιβάτες που θα δουν δρομολόγια να καταργούνται γιατί κάποιοι στείλανε τους μηχανοδηγούς νοσοκόμους και φύλακες σε αρχαιολογικούς χώρους .
Απαξιώστε και άλλο με την νοοτροπία του χτες τον σιδηρόδρομο , μπορείτε .
Αιτία των νέων καταργήσεων είναι η έλλειψη προσωπικού !!!!
Τέλος
για το μήνα Σεπτέμβριο δεν θα πληρωθούν τελικά οι δεδουλευμένες αναπαύσεις για οικονομοτεχνικούς λόγους .( έχουν αυξηθεί οι δευτερεύουσες απολαβές σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10% που προβλέπει ο νόμος για τις ΔΕΚΟ .) Σύμφωνα και πάλι με πληροφορίες το ποσοστό φτάνει σήμερα στο 13 % και θα πρέπει μέχρι τέλους του χρόνου να έχει μειωθεί στο 10 % .
Το ερώτημα είναι ποιος πήρε τα λεφτά αυτά , αφού τα κυκλώματα εργασίας της έλξης , δεν προέβλεπαν παρά ελάχιστες και μόνο δεδουλευμένες υπερωρίες .
Μάλιστα τις προηγούμενες μέρες έγινε προσπάθεια να γίνουν αλλαγές με μείωση του χρόνου παραλαβής και παράδοσης των αμαξοστοιχιών (!!!)που προβλέπει ο κανονισμός εδώ και δεκαετίες , προσπάθεια που απέτυχε μετά την συνάντηση που υπήρξε με τον ΔΙΚΑΜ την περασμένη Δευτέρα με εκπροσώπους της Π.Ε.Π.Ε. ( Θεοδωρόπουλος , Τουρλής , Βελλής , Φιλιπόπουλος , Γενιδούνιας ) αφού διαπιστώθηκε και στην πράξη ότι δεν υπήρχαν κενά στα κυκλώματα της έλξης .
Η προσπάθεια συνεχίστηκε και πήγε να ενισχυθεί με την ψευδή διαρροή ότι η έλξη ευθύνεται για την υπέρβαση που υπάρχει στις δευτερεύουσες .
Και είναι ψευδής γιατί στην έλξη που είναι ο πλέον παραγωγικός κλάδος σε όλες τις εταιρείες εκμετάλλευσης και που αριθμεί σήμερα 450 εργαζομένους στο σύνολο των 890 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αντιστοιχεί μόνο το 45% των δευτερευουσών που προκύπτουν κυρίως από την πληρωμή των αναπαύσεων και τις υπερωρίες στα εμπορικά , αφού το έργο αυξήθηκε τους τελευταίους μήνες .
Αλλού λοιπόν ήταν και είναι το πρόβλημα .
Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι πάλι θα την πληρώσουν όλοι , γιατί κάποιοι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους στις θέσεις Διοίκησης .
Και πρώτοι από όλους οι επιβάτες που θα δουν δρομολόγια να καταργούνται γιατί κάποιοι στείλανε τους μηχανοδηγούς νοσοκόμους και φύλακες σε αρχαιολογικούς χώρους .
Απαξιώστε και άλλο με την νοοτροπία του χτες τον σιδηρόδρομο , μπορείτε .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου