Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

To σκεπτικό της απόφασης του Πρωτοδικείου που κήρυξε νόμιμη την απεργία μας

Δημοσιεύουμε περίληψη του σκεπτικού της απόφασης του Πρωτοδικείου Πειραιά .Η ουσία βρίσκεται στην τελευταία σελίδα της απόφασης αλλά και στο ότι η ΠΕΠΕ αυτοβούλως τα τελευταία χρόνια ορίζει προσωπικό ασφαλείας που φροντίζει για την φύλαξη των εγκαταστάσεων και των μηχανών .
Έτσι λοιπόν μετά την κατάθεση των παρόντων ( Τουρλής για ΠΕΠΕ , Κώτσας για ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) και
  • επειδή η ΠΕΠΕ διαθέτει προσωπικό για την ασφάλεια των μηχανημάτων και των εγκαταστάσεων και συγκεκριμένα 2 άτομα σε κάθε βάρδια και συνολικά εξήντα άτομα σε ημερήσια βάση.
  • επειδή είναι πρωτοβάθμιο σωματείο πανελλαδικής εμβέλειας, καλώς, το ΔΣ αυτού έλαβε απόφαση για κήρυξη της απεργίας χωρίς να απαιτείται προς τούτο απόφαση της  Γενικής Συνέλευσης .
  • επειδή η απόφαση για την απεργία κοινοποιήθηκε εμπρόθεσμα 4 μέρες πριν την έναρξη της απεργίας ,  έχει ήδη διατεθεί προσωπικό ασφαλείας , ενώ για την μη διάθεση προσωπικού για την αντιμετώπιση των στοιχειωδών αναγκών του κοινωνικού συνόλου δεν ευθύνεται η ΠΕΠΕ .
Εν όψει των ανωτέρω η από την ΠΕΠΕ εξαγγελθείσα απεργιακή κινητοποίηση κρίνεται νόμιμη.

Περαιτέρω τα αιτήματα της απεργίας έχουν να κάνουν με την επεξεργασία και ψήφιση του πολυνομοσχεδίου που αγγίζει άμεσα ουσιώδη θεσμικά και μισθολογικά θέματα των μηχανοδηγών , μείζονος σημασίας και συνταγματικής σπουδαιότητας , που άπτονται των δικαιωμάτων τους για εργασία , αμοιβή και συνταξιοδότηση .Τα αιτήματα αυτά έχουν πολιτική χροιά , πλην όμως δεν φέρουν αποκλειστικά πολιτικό χαρακτήρα , απευθύνονται στην ενάγουσα ( ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) , αφού αυτή ανήκει κατά 100% αποκλειστικά στο δημόσιο , ο κρατικός μηχανισμός του οποίου επεξεργάζεται το επίμαχο νομοσχέδιο .
Επομένως τα αιτήματα της απεργίας δεν είναι παράνομα .
Περαιτέρω είναι αν αδιαμφισβήτητο ότι από την εν λόγω απεργιακή κινητοποίηση θα υποστεί τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και το καταναλωτικό κοινό ζημιά , αφού τούτο είναι αδύνατο να μη συμβεί σε οποιαδήποτε απεργία .
ΩΣΤΟΣΟ αυτή η προκληθείσα ζημιά είναι προφανώς αμελητέα σε σχέση με την ζημιά που έχουν ήδη υποστεί με το ν. 3891/2010  (120 και πλέον μετατάξεις μηχανοδηγών , μείωση των αποδοχών τους κατά 40 % κ.α.) εργαζόμενοι του εναγομένου σωματείου και τη ζημιά που επίκειται άμεσα να υποστούν οι ίδιοι από τις επικείμενες μεταρρυθμίσεις που πρόκειται να εισφέρει ο νέος νόμος (απολύσεις , εφεδρεία , ακόμη παραπέρα μείωση των αποδοχών ).Συνακόλουθα το όφελος που επιδιώκουν οι εργαζόμενοι μηχανοδηγοί από την κρινόμενη απεργία είναι προφανώς μεγαλύτερο και μείζονος σπουδαιότητας , υπέρτερο δε της ελάχιστης συγκριτικά οικονομικής και της ταλαιπωρίας του καταναλωτικού κοινού .
Ενόψει αυτών η απεργία που εξήγγειλε η ΠΕΠΕ δεν υπερβαίνει το οικονομικό και κοινωνικό σκοπό του δικαιώματος της απεργίας , δεν αντιβαίνει τις επιταγές της αρχής της αναλογικότητας, της καλής πίστης και των χρηστών ηθών , για αυτό και δεν είναι καταχρηστική αλλά νόμιμη .

(Μόλις σκανάρουμε και τις 10 σελίδες της απόφασης θα τις αναρτήσουμε .)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου