Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Πρόταση για Προαστιακό στη διαδρομή Κοζάνη – Πτολεμαΐδα – Αμύνταιο - Φλώρινα

Στην ομάδα "Θέλουμε το τρένο πίσω στην Βεγορίτιδα!" αναρτήθηκε, απο τον κ. Γεώργιο Ε.Νάθενα, πρόταση για δρομολόγηση προαστιακού τραίνου στη διαδρομή Κοζάνη-Πτολεμαίδα-Αμύνταιο-Φλώρινα.
“Οταν, με το καλό, αποκατασταθεί η αποξηλωθείσα απο την ΔΕΗ σιδηροδρομική
γραμμή απο Αμυνταιο και Πτολεμαίδα προς Κοζανη, θα πρέπει η τοπική κοινωνία της Δυτικής Μακεδονίας να διεκδικήσει την δρομολόγηση τοπικού-προαστιακού τραίνου με αυτοκινητάμαξα στη διαδρομή Κοζάνη-Πτολεμαίδα-Αμύνταιο-Φλώρινα.
5 δρομολόγια ημερησίως για τοπική εξυπηρέτηση και μετακινήσεις εργαζομένων προς τα εργοστάσια της ΔΕΗ, στα αστικα κεντρα της Δυτικης Μακεδονιας κλπ. 
Τα δρομολόγια αυτά, εφ΄οσον ρυθμιστεί δρομολογιακά να διασταυρώνονται στον ΣΣ Αμυνταίου με τα τραίνα Φλώρινας-Θεσσαλονικης (και αντιστροφως), θα δίνουν την ευκαιρία για μετεπιβίβαση, ώστε όποιος θέλει απο Κοζάνη η Πτολεμαιδα να κατευθυνθεί προς Αρνισσα, Εδεσσα κλπ ή απο Πτολεμαιδα προς Θεσσαλονίκη, να μπορεί να το κάνει.
Και για να μην φέρει αντιρρήσεις η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας αναλάβει η ΔΕΗ να επιδοτήσει την λειτουργία και αυτών των δρομολογίων, όπως κάνει άλλωστε και με τα τρένα Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, ως αντισταθμιστικό μέτρο για την περιβαλλοντική όχληση της περιοχής, στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης".

*Ο Γεώργιος Ε.Νάθενας είναι μαθηματικός-συγκοινωνιολόγος, πρώην ειδικός σύμβουλος ΟΣΕ, με κύριο αντικείμενο στον σχεδιασμό και ανάπτυξη του Προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας και πρώην Πρόεδρος του ΣΦΣ.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου