Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Στα 286 εκατ. τα κέρδη εξαμήνου του νέου «αφεντικού» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (FS Italiane)

Οριακή συρρίκνωση των καθαρών κερδών, παρά την μικρή αύξηση του κύκλου εργασιών, παρουσίασε ο όμιλος της FS Italiane το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Του Φώτη Φωτεινού-metaforespress
Η FS Italiane, η οποία έχει αποκτήσει το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι 45 εκατ. και έως τα τέλη του έτους θα αναλάβει τη διαχείρισή της, σημείωσε
έσοδα 4,25 δις., έναντι 4,2 δις. το πρώτο εξάμηνο του 2015 και καθαρά κέρδη 286 εκατ., έναντι 292 εκατ. αντίστοιχα.
Ανά κατηγορία, στον τομέα των εσόδων, οι «Μεταφορές» απέφεραν το 80,7%, οι «Υποδομές» το 30,4% και τα «Ακίνητα» το 4,4%.
Το κυριότερο περιουσιακό στοιχείο της FS Italiane, η Trenitalia (η ιταλική «ΤΡΑΙΝΟΣΕ»), μαζί με τις άλλες θυγατρικές του ομίλου Netinera Deutschland, FS Logistica, TX Logistik και Busitalia-Sita Nord παρουσίασαν έσοδα 3,42 δις. και λειτουργικά κέρδη 146 εκατ..
Αντίστοιχα, ο τομέας των «Υποδομών», δηλαδή ο κατασκευαστικός τομέας, 1,3 δις. και λειτουργικά κέρδη 176 εκατ.  
Από την πλευρά της, η πρόεδρος του ομίλου Gioia Maria Ghezzi σχολίασε ότι οι επιμέρους δείκτες καταδεικνύουν τη βελτίωση των μεγεθών, βάσει του επιχειρησιακού σχεδίου, υποστηρίζοντας ότι ο ιταλικός όμιλος κατάφερε να επιτύχει καλύτερες επιδόσεις, σε σχέση με τους κύριους ευρωπαϊκούς ανταγωνιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου