Δύο χρόνια πέρασαν από την ανάληψη της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και ο απολογισμός του έργου τους καταδεικνύει περίτρανα την πολιτική απάτη που διέπραξαν
Τάζοντας τα πάντα στους πάντες και ακολουθώντας την τακτική του διχασμού, διέσπασαν την κοινωνική συνοχή λοιδορώντας και ενοχοποιώντας όποιον τολμούσε να εκφράσει αντίθετη άποψη από τη δική τους και αφού υφάρπαξαν την εξουσία αντί να επιλέξουν να είναι Κυβέρνηση όλων των Ελλήνων συνέχισαν την ίδια τακτική του «παλαιού και δήθεν νέου» του «εμείς κι εσείς», συνεχίζοντας έως την ολοκληρωτική ισοπέδωση της κοινωνίας και μαζί των Σιδηροδρομικών.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες φτάσαμε στη χθεσινή ημέρα που με απόφασή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάργησε τα επιβατικά δρομολόγια που θα γραφτεί με μαύρα γράμματα στην ιστορία του σιδηροδρόμου. Με τη σφραγίδα της Διοίκησης υπό την καθοδήγηση του Υπουργείου και με συμβουλάτορες τους κομματικούς εγκάθετους του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ, έκλεισε ο Σιδηρόδρομος με το πρόσχημα των καιρικών συνθηκών, υποκρύπτοντας την ανικανότητά τους. Σαν να μην έφτανε αυτό, διοχετεύουν στα media ότι για όλα φταίνε οι άλλοι!!! Απλά τραγικοί….
Ο Σιδηρόδρομος ουδέποτε σταμάτησε τη λειτουργία του ακόμα και στις πιο ακραίες καιρικές συνθήκες τις οποίες βιώσαμε στο παρελθόν και οι Σιδηροδρομικοί περηφανεύονταν γι΄αυτό.
Ποιος ευθύνεται κύριοι γι΄αυτό; Ποιος ευθύνεται για την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες; Εμείς τους σεβόμαστε γιατί είναι οι πελάτες μας και από αυτούς πληρωνόμαστε.
Ποιος θα επανορθώσει την τεραστίων διαστάσεων ζημία, η οποία έγινε εις βάρος του Σιδηροδρόμου αλλά και των Σιδηροδρομικών; Οι άλλοι;
Αλήθεια αυτός ο πολυπράγμονας Διευθύνων Σύμβουλος που είναι αυτές τις δύσκολες ώρες; Διοικεί δίνοντας εντολές, παρακολουθώντας τα γεγονότα από μακριά;
Δύο χρόνια Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ πείθεται πια και ο πιο δύσπιστος ότι ο σχεδιασμός τους ήταν να ολοκληρώσουν την απαξίωση και την πώληση του Σιδηροδρόμου που είχε αρχίσει από τις προηγούμενες Κυβερνήσεις, φορώντας το προσωπείο της «δήθεν» Αριστεράς που καθημερινά με τις πρακτικές τους ξεφτιλίζουν.
Το μόνο που τους ενδιαφέρει τελικά είναι η νομή της εξουσίας που απέκτησαν υφαρπάζοντας την ψήφο του Ελληνικού Λαού και παραμένουν γαντζωμένοι από αυτή μέχρι τελικής πτώσεως.
Ο κ.Υπουργός, αντί να στέλνει ευχές από το πολιτικό του γραφείο, στα υπηρεσιακά e-mail των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιλεκτικά μην τυχόν και τον καταγγείλουν όσοι δεν φοβούνται, μήπως θα πρέπει να ασχοληθεί και με τα καθήκοντά του; Ερωτάται λοιπόν η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι παρατρεχάμενοι του ΔΙΚΤΥΟΥ που τα βρήκε τα υπηρεσιακά e-mail το πολιτικό γραφείο του Υπουργού; Ποιοι επέλεξαν που θα σταλούν ώστε να μην τυχόν παραπέσουν;
Όσο για την κατεπείγουσα ΕΔΕ που ζήτησε, αποτελεί οικογενειακή τους υπόθεση καθώς όλοι γνωρίζουμε τα αποτελέσματα των κατά καιρών ΕΔΕ. Μήπως η ΕΔΕ θα έπρεπε να συμπεριλάβει και τις διαχρονικές ευθύνες όλων αυτών που συνετέλεσαν και συντελούν στο να καταρρεύσει ο Σιδηρόδρομος;
Η απόφαση αυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που λήφθηκε χωρίς συνεννόηση με τις άλλες εταιρείες είναι ένα κείμενο ομολογίας της ανικανότητάς τους και της παντελούς έλλειψης συντονισμού μεταξύ τους. Η πρόταση άλλωστε και της Π.Ο.Σ. για κοινή σύσκεψη καταδεικνύει το πρόβλημα και τους εκθέτει ανεπανόρθωτα.
Εάν διέθεταν ένα μικρό μέρος του χρόνου που διέθεσαν για το Οργανόγραμμα και τις Προαγωγές προκειμένου να ενισχύσουν τον κομματικό τους στρατό, όλα αυτά θα είχαν αποφευχθεί. Το εξοργιστικό είναι ότι πέραν των αλληλοκατηγοριών μεταξύ των Διοικήσεων με ανακοίνωσή της η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγγέλλει την πολιτική που και η ίδια υπηρετεί. Μια ανακοίνωση που υπαγορεύθηκε από κάποιους κομματικούς «παπατζήδες» του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ, που δεν αναφέρει ούτε μια λέξη για τους επιβάτες, και οι οποίοι συναίνεσαν στο να παρθεί η απόφαση κατάργησης.
Συνάδελφοι,
Η παράταξή μας παρά τον ανηλεή πόλεμο που δέχθηκε και δέχεται καθημερινά, τιμώντας όλους τους εργαζόμενους και σεβόμενη την ετυμηγορία τους δίνοντάς μας την πρώτη ευθύνη, δεσμεύεται ότι θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία του Σιδηροδρόμου τα συμφέροντα των Σιδηροδρομικών και την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. -
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΑΣΚ-Σ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου