Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλιο του Κώστα Γενιδούνια για τις τρέχουσες εξελίξεις

Δημοσιεύουμε σχόλιο του Προέδρου του Σωματείου μας για τις τρέχουσες εξελίξεις στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και στην οικογένεια της έλξης.Διαβάζουμε: 

Η επιλογή της
Rail Cargo για την αναζήτηση ενεργών μηχανοδηγών,είναι ορθή και έρχεται να δικαιώσει -σε πρώτη φάση- τον αγώνα που δίνουμε ενάντια στην πιστοποίηση συνταξιούχων.Θέλω να πιστεύω ότι η κίνηση αυτή δεν συνιστά παρελκυστική τακτική.

Η θέση μας ως συνδικάτο, παραμένει διαχρονική και την έχουμε αποδείξει σε όλους ως επαγγελματίες σιδηροδρομικοί. 
Λέμε ΝΑΙ στην ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών,πάντα με κανόνες, με σεβασμό στα εργασιακά δικαιώματα,με ίσους όρους ανταγωνισμού και με πιστοποιημένους με τα υψηλότερα στάνταρ μηχανοδηγούς απο την σιδηροδρομική ακαδημία του ΟΣΕ. 
Λέμε ΝΑΙ στις ισχυρές Ρυθμιστικές αρχές που διασφαλίζουν τους κανόνες που θεσπίζονται σε Ευρωπαικό επίπεδο, σε ένα δύσκολο περιβάλλον.
Λέμε ΝΑΙ στην προσπάθεια που γίνεται για να βρεί ο σιδηρόδρομος την θέση που του αξίζει στην Ελληνική κοινωνία και οικονομία,ως μοχλός ανάπτυξης και δημιουργίας χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας,ως οικονομικό μέσο μεταφοράς των κοινωνικά ευπαθών ομάδων, ως οικολογικό μέσο που σέβεται το περιβάλλον.
Λέμε ΟΧΙ στους συνταξιούχους,ΟΧΙ στο άνοιγμα της αγοράς χωρίς κανόνες,αρκετά υποστήκαμε ως σιδηροδρομικοί απο την απαξίωση του μέσου επί δεκατίες,αρκετά ανεχτήκαμε ο σιδηρόδρομος να γίνεται βορρά συμφερόντων με τα φαραωνικά έργα που δεν τελειώναν ποτέ. 
Εμείς,οι  μηχανοδηγοί, θα συνεχίσουμε την προσπάθεια  για όλα αυτά,πάντα σε συνεργασία με τους συναδέλφους στον σιδηρόδρομο ,όσο και αν κάποιοι(ορισμένοι συνδικαλιστές ιδιαίτερα) δεν μπορούν -αδυνατούν;-να αντιληφθούν τις πραγματικές μας προθέσεις. 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει  τίποτα να φοβηθεί,ούτε οι μηχανοδηγοί,ούτε οι συνάδελφοι σε αυτήν.
Η τελευταία συμφωνία του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ,διασφάλισε την πορεία της, κατοχυρώνοντας και επεκτείνοντας τα δικαιώματα μας,μέχρι την επόμενη ΣΣΕ,η οποία θα είναι και φυσικά κομβικής σημασίας για την συνέχεια.
Η συμφωνία ήταν η αρχή,η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, η επόμενη ΣΣΕ λοιπόν,θα πρέπει να κάνει αναφορά και να έχει ως προυπόθεση  νέο μισθολόγιο για τον κλάδο έλξης στα πρότυπα των όσων συμβαίνουν στην μητρική Ferrovie Dello Stato, η οποία θα πρέπει να διασφαλίσει αντίστοιχο με της Ιταλίας εργασιακό περιβάλλον,για τους εργαζόμενους της.

Ο ρόλος της ΠΕΠΕ 

Ο ρόλος του Σωματείου μας,του Σωματείου Ελλήνων Μηχανοδηγών,μετά απο 50 και πλέον χρόνια δράσης,πλέον πέρνει άλλες διαστάσεις,ζούμε ιστορικές στιγμές για την ΠΕΠΕ και το ευτύχημα είναι ότι σε αυτήν την συγκυρία κυριαρχεί η ενότητα,απαραίτητη προυπόθεση για την επιτυχή κατάληξη των κοινών στόχων μας.
Έχω την βεβαιότητα, ότι ο 2ος -επερχόμενος-κύκλος δράσης στο Σωματείο,θα είναι και ο πλέον παραγωγικός και επωφελής για τους μηχανοδηγούς,για την ΠΕΠΕ,για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο,τους σιδηροδρομικούς, αλλά φυσικά και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στις επερχόμενες συνελεύσεις σταθμίζοντας τα γεγονότα,θα πρέπει όλοι οι μηχανοδηγοί μαζί να συναποφασίσουμε την πορεία που θα έχει απο εδώ και στο εξής το Σωματείο μας καθώς οι εξελίξεις τρέχουν και εμείς σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τις ακολουθούμε,αλλά να τις διαμορφώνουμε όπως κάνουμε εδώ και καιρό.
Οι τελευταίες -άδικες και αναίτιες- επιθέσεις που δέχτηκε η ΠΕΠΕ,αποτελούν σαφές μήνυμα και υποδεικνύουν τι πρέπει να κάνουμε στο άμμεσο μέλλον.
Έχοντας ήδη μια άριστη σχέση με την ALE και χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία των προηγμένων σιδηροδρομικά χωρών (Και των Συνδικάτων που δραστηριοποιούνται σε αυτές) είμαι απόλυτα βέβαιος ότι οι μηχανοδηγοί θα αντιληφθούν την ιστορική ανάγκη για την στρατηγική των επόμενων ετών.
Είτε οι παλαιότεροι,που βλέπουν προσδοκίες δεκαετιών να δικαιώνονται τα τελευταία χρόνια,είτε οι νεότεροι που θέλουν να διασφαλίσουν το εργασιακό τους μέλλον.
Στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ,πριν τις επερχόμενες εκλογές του Απρίλη,θα αναλύσουμε την πρόταση μας ως παράταξη, πρόταση που προκύπτει απο τον συνεχή διάλογο εντός της +ΣυνΕξέλιξης,της παράταξης που απέδειξε 3 χρόνια τώρα,ότι σέβεται την διαφορετικότητα με τις αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες που την διέπουν (2 Πανελλαδικές συνδιασκέψεις με μεγάλη συμμετοχή,πολλές ενημερωτικές συγκεντρώσεις τα τελευταία χρόνια), πρόταση την οποία θα θέσουμε στην κρίση των άλλων παρατάξεων,πρόταση ανοικτή πάντα σε κριτική και προσθέσεις,πρόταση που φυσικά   θα κληθούν να εγκρίνουν ή να απορρίψουν δημοκρατικά οι μηχανοδηγοί.
Κανείς απο τους μηχανοδηγούς δεν πρέπει να εφησυχάζει καθώς η μάχη συνεχίζεται καθημερινά σε όλους τους χώρους.
Σήμερα όμως όλοι κατάλαβαν ότι όσα θεωρούσαν κάποιοι -ακόμα και εντός του κλάδου- ως μοιρολατρεία ή ως δεδομένες εξελίξεις (και αναφέρομαι στην πιστοποίηση συνταξιούχων) μόνο τέτοιες δεν είναι.
Και δεν είναι τέτοιες γιατί το Σωματείο απέδειξε αυτά τα 3 χρόνια ότι διεκδικεί,αγωνίζεται,κατοχυρώνει και επουλώνει πληγές που άφησαν ανοικτές, πρακτικές του πολύ πρόσφατου παρελθόντος.

Γενιδούνιας Κώστας - Πρόεδρος ΠΕΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου