Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Δήλωση Ν. Κιουτσούκη για την πώληση της ΕΕΣΣΤΥ

Μετά το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι “πινακίου φακής”, έρχεται και η εγκληματική –όπως έλεγε ο κ. Τσίπρας- εκποίηση της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), μιας υγιούς και
κερδοφόρας εταιρείας στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού-μεταφορικού έργου αλλά και της εφοδιαστικής αλυσίδας συνολικά.
Η ιστορία της διενεργούμενης ιδιωτικοποίησης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου εκτός από τις διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων, σήμερα συμπυκνώνει την παράνοια των κυβιστήσεων της κυβέρνησης της Αριστεράς. 
Παρά, λοιπόν, τις εμφατικές δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού ως αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης  για μη πώληση αλλά και τους χαρακτηρισμούς του ως προκλητικά χαμηλού  τιμήματος των 300 εκατ. € στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία τελικά ουσιαστικά την “χάρισαν” έναντι ποσού  45εκ.€ προχωρούν σε σκανδαλώδεις ιδιωτικοποιήσεις, με εξευτελιστικούς όρους, όταν μάλιστα μόλις ολοκληρώνονται και παραδίδονται έργα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης υποδομών πολλών δις € που χρηματοδοτήθηκαν από την τσέπη του ελληνικού λαού.
Την ώρα που σε όλη την Ευρώπη, ήδη, από την προηγούμενη δεκαετία έχουν ξεκινήσει διαδικασίες επανακρατικοποιήσεων των Σιδηροδρόμων, η κυβέρνηση της Αριστεράς συνεχίζει την εκποίησή του Ελληνικού Σιδηροδρόμου αφελληνοποιώντας τον παραδίδοντας τον, σε θυγατρική  κρατικής σιδηροδρομικής εταιρείας της Ιταλίας αγνοώντας την κερδοφορία, τις προοπτικές, την τεχνολογική βάση και την προστιθέμενη αξία τους για την ελληνική κοινωνία και οικονομία, τη στήριξη του νέου αναπτυξιακού μοντέλου και του παραγωγικού προτύπου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, που με την εμφυλιοπολεμική του ρητορική μας γυρνάει 70 χρόνια πίσω, με την κυβερνητική του πρακτική “επιστρέφει” τον Σιδηρόδρομο στην προ Τρικούπη εποχή.

Οι Επαγγελματίες Σιδηροδρομικοί θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για έναν ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο στην υπηρεσία των πολιτών.

Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την διαφύλαξη της Δημόσιας περιουσίας.

2 σχόλια:

  1. ΑΛΗΘΕΙΑ,ΚΥΡΙΕ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗ...ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ,ΠΟΙΟΣ Η' ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΙΟΙ Η'ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ,ΠΟΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΕΡΑΝΕ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ;
    ΠΟΙΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΖΟΥΜΙΖΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ);
    ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ;ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΣΑΝΕ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΧΡΕΗ;ΜΗΠΩΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΦΩΝΑΖΕ ΝΑ ΠΩΛΗΘΕΙ Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ;ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΜΗΠΩΣ, ΑΚΟΜΑ...
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΡΙΕ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.ΗΤΑΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟ ΚΑΚΟ.ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ...
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΑΣ,ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΕΔΩ...
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΣΙΩΠΗ...
    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα παρακαλούσα όσους αντιτίθενται στης πωλήσεις-χαρισμα τον εταιριών του δημοσίου,στις επόμενες εκλογέςσαςνα προσέξετε περισσότερο από την τελευταία φορά τη θα κάνετε....από λόγια φτάνει.καλά μυαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή