Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2018

Η ΠΟΣ θα ...προσφύγει στο ΣΕΠΕ για την συμφωνία ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σε πλήρη αδιέξοδο  οδηγεί  την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών,η εμπάθεια του Προέδρου της και η εμμονή της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών ενάντια στην συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στην χτεσινή του ομιλία ο ελλάσον Πρόεδρος της Ομοσπονδίας, ο οποίος φέρει και την πολιτική ευθύνη για την σημερινή εικόνα της , κατήγγειλε  ότι
η Τριμερής που προσέφυγε η Ομοσπονδία ήταν... προκατειλειμένη σε βάρος της,αφού δεν του άρεσε η απόφαση της!
Ο Παρασκευόπουλος είπε ότι η Ομοσπονδία θα ...προσφύγει στο ΣΕΠΕ, όταν έχει επίσημη απόφαση από το Υπουργείο Εργασίας, ότι η συμφωνία είναι σύννομη.
Μοναδικός στόχος των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ η μικροπολιτική γύρω απο αυτό το ζήτημα,καθώς το ΠΑΜΕ χτες ξεκαθάρισε (απαλλαγμένο και απο το βαρύδι του γραφικού,τον οποίο χαρακτήρισε "συνεργαζόμενο" που αποχώρησε για άλλη παράταξη), ότι ποτέ δεν συμφώνησε με την απόφαση των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ για προσφυγή ενάντια στην συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών, προσκόμισε στα πρακτικά της ΠΟΣ την επίσημη θέση της ΔΑΚΕ για το θέμα που αποδεικνύει ότι στο άρθρο 4 της συμφωνίας, η θέση της ήταν ίδια με αυτήν που υπογράφηκε,εξέλιξη που δημιουργήσε εμφανή αμηχανία στα μέλη της στην χτεσινή συνεδρίαση.
Τέλος, απαράδεκτη πολιτικά ήταν η θέση του σημερινού ελάσσον Πρόεδρου της Ομοσπονδίας που ..είπε μεταξύ άλλων ότι η Ομοσπονδία θα ...πάρει μέτρα ενάντια της ΠΕΠΕ (Προκαλώντας γέλια στους παρευρισκόμενους μηχανοδηγούς).
Η απάντηση που έλαβε ήταν το καταστατικό της Ομοσπονδίας,που του δόθηκε ως δώρο από τον Πρόεδρο του Σωματείου μας, ο οποίος τον προκάλεσε να του υποδείξει σε πιο ακριβώς άρθρο του νομιμοποιείται η Ομοσπονδία να αμφισβητεί την συλλογική αυτονομία των Πρωτοβάθμιων Σωματείων που την απαρτίζουν και πιο άρθρο είναι αυτό που επιτρέπει στην Ομοσπονδία να προσβάλει δημοκρατικά ψηφισμένες συμφωνίες (που μάλιστα εγκρίθηκαν με μεγάλη πλειοψηφία στις τελευταίες συνελεύσεις του κλάδου μας).
Τα όσα γίνονται αποδεικνύουν την πλήρη κατάρρευση της ηγεσίας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και την απέλπιδα προσπάθεια της, να κάνει κάτι για να δικαιολογήσει την ύπαρξη της.
Και αυτό δεν είναι άλλο απο το να κυνηγάει μάγισσες και ανεμόμυλους καθημερινά σε βάρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για ζητήματα που δεν αφορούν εργαζόμενους (πχ ΥΓΟΣ),ενώ στο θέμα της ΕΕΣΣΤΥ έχοντας παντελή έλλειψη στρατηγικής,ακολούθησε την τακτική που χάραξε η σημερινή της Διοίκηση ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της, Διοίκηση που μέχρι πρόσφατα κατήγγειλε η ...Ομοσπονδία!
 Είναι κοινή παραδοχή ότι η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ έκανε πολλά παραπάνω απο το συνδικάτο μας για το θέμα της ιδιωτικοποίησης,γεγονός που τιμά τους συναδέλφους (που κατηγορούσε κάποτε η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας).

Ενδεικτικό  της κατάστασης που επικρατεί στην ΠΟΣ, είναι ότι ο ελάσσον Πρόεδρος της Ομοσπονδίας, δεν απάντησε ποτέ χτες στο ερώτημα που του τέθηκε χτες για το αν έχει ζητήσει απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ την θέση της για τις οφειλές της απέναντι στην ΕΕΣΣΤΥ.
Και δεν απάντησε,γιατί πολύ απλά δεν ρώτησε ποτέ η Ομοσπονδία (ως όφειλε).
Και αυτή η τακτική (ανάλογη της τακτικής που ακολουθήθηκε και στο θέμα της συμφωνίας ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ) δυνητικά μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά αδιέξοδα στο προσεχές μέλλον.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


2 σχόλια:

  1. Επειδή η ηγεσία της πος ειναι απασχολημένη με την χειραφερηση της πεπε προσελαβε εργαζομενους να κανουν την δουλεια της.Χθες το πρωι δυο απο αυτούς μοιραζαν τα φυλλαδια ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της εεσστυ.Εκτος του ότι ειναι μια δουλεια που πρεπει να την είχαν αναλάβει μέλη της ομοσπονδίας καθώς δεν εχει κανένα νόημα να αντιπαλευεις την ιδιωτικοποίηση χωρις να εχεις την ελάχιστη επαφή με τον κοσμο στον οποίο απευθύνεσαι θα ήθελα να μάθω αν ηταν οι εργαζομενοι αυτοι ασφαλισμενοι για την εργασια που προσέφεραν.Η εντύπωση μου ειναι ότι περισσότερο ενδιαφέρεται η ηγεσία της πος να ξεφορτωθεί τα φυλλαδια παρα να τρέξει να τα μοιρασει και να συγχρωτιστει με τον κοσμο.Πολυ θα ήθελα να μάθω και την αποψη του παμε σιδηροδρομικων για τα ζητήματα αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για μια ακόμα φορά δικαιώνομαι,ή μάλλον δικαιώνω τον εαυτό μου που για 35 χρόνια αυτή την ομοσπονδία την έχω απ έξω από το πετσί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή