Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024

Πρόεδρος Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών : «Εγιναν μοιραία λάθη και δεν είχαν σχέση με την τηλεδιοίκηση»

Κατώτερος των περιστάσεων, σε όλες του τις τοποθετήσεις σε μια κατάθεση που κατέδειξε το έλλειμα αντιπροσώπευσης των σιδηροδρομικών σε Δευτεροβάθμιο Επίπεδο.

«Ο σιδηρόδρομος λειτουργεί χωρίς προβλήματα όταν δεν υπάρχει ανθρώπινο λάθος» ανέφερε ο
Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Γιάννης Ντίτσας κατά την κατάθεσή του στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής, σύμφωνα με κύκλους της πλειοψηφίας, οι οποίοι σημείωσαν ότι «Με εμπειρία άνω των 25 ετών ως προϊστάμενος αμαξοστοιχίας και εκπροσωπώντας όλους τους εργαζομένους των σιδηροδρόμων, ο κ. Ντίτσας σημείωσε ότι κανένα σύστημα δεν εκμηδενίζει τα ατυχήματα».

Σύμφωνα με τους ίδιους κύκλους, (ο κ. Ντίτσας) «Απάντησε πως συναντούσε τους Υπουργούς, μεταξύ των οποίων και τον Κώστα Καραμανλή χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ επέμεινε στον Γενικό Κανονισμό Κυκλοφορίας λέγοντας πως προβλέπει τα πάντα: ¨Είναι ευαγγέλιο, είτε έχουμε, είτε δεν έχουμε συστήματα» είπε χαρακτηριστικά. Για την τραγωδία των Τεμπών ανέφερε πως έγιναν μοιραία λάθη που οδήγησαν στο δυστύχημα και δεν είχαν σχέση με την τηλεδιοίκηση κλπ δηλώνοντας πως ο σταθμάρχης έβαλε τον συρμό από λάθος στην κάθοδο: «Ο μηχανοδηγός δεν πήρε το 1001, δεν σταμάτησε όταν πήγε στην κάθοδο, δεν επικοινώνησε με το σταθμάρχη για να του πει ότι πάει από την κάθοδο, ούτε και με τους τρεις επόμενους σταθμούς» είπε ο κ. Ντίτσας.

Επίσης αποκάλυψε πως το 2018 έγινε μετάταξη σταθμάρχη σε ηλικία 62 ετών, ενώ έκανε λόγο «για βίαιες μετατάξεις μηχανοδηγών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου