Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 22 Ιουνίου 2024

Φλώρινα : Απο το 2021 οι καταγγελίες των μηχανοδηγών για τις επικοινωνίες

 
Απο το 2021 καταγγέλλουν την κατάσταση με τις ανύπαρκτες επικοινωνίες στην γραμμή της Φλώρινας οι μηχανοδηγοί. Η χτεσινή ανακοίνωση  του ΟΣΕ είναι  άστοχη  ενώ
η απόφαση της ΡΑΣ είναι ορθότατη καθώς παρά τις καταγγελίες των μηχανοδηγών για το θέμα των επικοινωνιών η κυκλοφορία στην γραμμή γινόταν κανονικά μέχρι τις 28 Φλεβάρη του 2023 οπότε και σταμάτησε, γιατί μετά τα Τέμπη το Σωματείο των μηχανοδηγών αρνήθηκε να εκτελέσει δρομολόγια στην γραμμή και  έθεσε ως προαπαιτούμενο όρο την αποκατάσταση των επικοινωνιών στο τμήμα Έδεσσα-Φλώρινα καθώς και την παρουσία σταθμάρχη στην Έδεσσα (δεν υπήρχε από το 2021). 
Μόλις τοποθετήθηκε  σταθμάρχης στην Έδεσσα τα τρένα επανεκκίνησαν αλλά δεν ξεκίνησαν ποτέ για Φλώρινα γιατί τα προβλήματα στις  επικοινωνίες είναι γνωστά. 
Το ότι η γραμμή είχε χαρακτηριστεί λειτουργική παρά τις καταγγελίες των μηχανοδηγών απο το 2021, αποδεικνύεται απο την Δήλωση Δικτύου 2023 που υπάρχει και σήμερα στο Site του ΟΣΕ


Οι πιέσεις στους Μηχανοδηγούς (και όχι μόνο) 

Η προσπάθεια  να επιβάλουν την επαναλειτουργία της γραμμής χωρίς επικοινωνίες μετά την Έδεσσα φιλοκυβερνητικοί παράγοντες ήταν διαρκής και εντατική. 

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι  στις 15 Οκτωβρίου 2023 φιλοκυβερνητικό  Σωματείο του χώρου,  ανέφερε σε ανακοίνωση του με τίτλο  Φλώρινα-Σέρρες- Δράμα χωρίς τρένο τα εξής : 

"Αφού τρένα υπάρχουν,χρόνος για συντήρηση υπάρχει ,προσωπικό υπάρχει ,οι γραμμές έχει δοθεί από τον ΟΣΕ για κυκλοφορία ας μας εξηγήσει, κάποιος γιατί δεν εκτελούνται τα δρομολόγια στην Μακεδονία και Θράκη;" 

Πρόκειται για Σωματείο που στοχοποιεί συστηματικά  όσους   έχουν διαφορετικό κομματικό προσανατολισμό από αυτόν της σημερινής Κυβέρνησης, προσπαθώντας να απαξιώσει την παρουσία τους. 

Η απόφαση της ΡΑΣ ήταν καταπέλτης για  τους φιλοκυβερνητικούς κύκλους και εξέθεσε πολλαπλά και την πολιτική ηγεσία που τους εμπιστεύεται. 

Επειδή η Διοίκηση του ΟΣΕ έχει πρόσφατα τοποθετηθεί  καλό θα ήταν να ζητήσει  πλήρη ενημέρωση για την πραγματική κατάσταση του δικτύου

Η εμπεριστατωμένη τοποθέτηση - απάντηση  του τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ στην Διοίκηση του ΟΣΕ εχθές το βράδυ, γνωρίζουμε ότι θα έχει  προκαλέσει εκνευρισμό στην Κυβέρνηση ενώ η κοινή γνώμη  διαπιστώνει για άλλη μια φορά ότι με λογικές Διοίκησης προηγουμένων δεκαετιών, ο σιδηρόδρομος δεν θα προχωρήσει ποτέ μπροστά. 

Να θυμίσουμε-τονίσουμε  σε όσους εμπλέκουν τον ΟΣΕ σε κομματικές αντιπαραθέσεις, ότι ο Οργανισμός έχει ιστορία 100 χρόνων, δεν είναι κομματικό φέουδο αλλά κύτταρο της Ελληνικής κοινωνίας  και πως  ουδέποτε είχαν ξανα-υπάρξει τέτοιου είδους ανακοινώσεις. 

Επιβεβαιώνουν πλήρως αυτές οι πρακτικές τα όσα κατά καιρούς έχουμε αναφέρει για κομματικό προσανατολισμό και άκρατο φανατισμό - ιδιαίτερα την τελευταία περίοδο.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου