Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 30 Ιουνίου 2024

Πιο γραφικός γίνεσαι σοκάκι (...Λεωφόρος)

 Αν δεν ήταν γραφικό σοκάκι,  θα ήταν

επικίνδυνος εκτελεστής συμβολαίων πολιτικής εξόντωσης.

Περνάμε κατευθείαν στο ζουμί της αποδόμησης  των ψέματων  που οι εγκάθετοι της πολιτικής ηγεσίας θέλουν να πουν , αλλά βάζουν μπροστά το γραφικό σοκάκι που αναβαθμιστηκε σε λεωφόρο (γραφικότητας):

Ψέμα πρώτο:

Μίλουν για εξίσωση ποινών που δήθεν ζητά το στέκι,  όταν απλώς διατυπώνεται το αυτονόητο και εύλογο ερώτημα για την υπερδιπλάσια ποινήγια το ίδιο παράπτωμα κατά του Προέδρου των μηχανοδηγων. Αλλά ακόμα και έτσι. Αν θέλαμε εξίσωση,  υπάρχει η εξίσωση προς τα κάτω,  που θα ήταν και η αυτονόητη. 

Όμως τα στημένα πειθαρχικά που αποδίδουν πολιτικές ποινές,  τα αφήνουμε ως έχουν. Γιατί οι πολιτικές ποινές,  κρίνονται από τους μηχανοδηγούς  και όχι από δευτεροβάθμια όργανα. Καμία ένσταση λοιπόν για κανένα λόγο

Αντίθετα θα τους θυμίζουμε πάντα αυτό που έκαναν,  ένα πειθαρχικό μνημείο ντροπής, που ανταγωνίζεται  σε χυδαιότητα την εξεταστική για τα Τέμπη. 

Η ανακοίνωση του Υπουργείο κατά του Προέδρου των μηχανοδηγών ήρθε για να επιβεβαιώσει όσα έγραψε το στέκι για πολιτική δίωξη.  Μάλιστα ο Υπουργός ζητά ακόμα και μετά από αυτό,  από την HT να πράξει τα δέοντα. Ίσως ο αποκεφαλισμός να ήταν  μια πιο δίκαιη ποινή  μάλλον.  Για αυτά βέβαια το εξαπτέρυγο  της ΔΑΚΕ  που δηλώνει αριστερός ( κλαίμε) δεν έβγαλε ΚΙΧ. Δεν ενοχλήθηκε ο λαλιστατος  "αγωνιστής " της έλξης που το Υπουργείο παρεμβαίνει ωμά σε εσωτερικές διαδικασίες και απόδοση ποινών. Γιατί όχι,  να απολύεται και κόσμος με υπουργική απόφαση ε;

Ψέμα δεύτερο : 

Οι αρχές και η αξίες που διέπουν την ΠΕΠΕ ούτε καθορίζονται με βάση τις αποφάσεις πειθαρχικών, ούτε δικαιώνονται  η όχι από αυτά. Πόσο μάλλον από πειθαρχικά Συμβούλια απολύτως κατευθυνόμενα όπως αποδείχθηκε.  

Οι επαγγελματίες  παπατζήδες όμως θα πρέπει να πάψουν  να παραπληροφορουν τον κόσμο της έλξης , σε κάθε περίπτωση. 

Iδιαίτερα όταν επιχειρούν να εξομοιώσουν παλαιότερες  περιπτώσεις όπου υπήρχε απόκρυψη συμβάντος, με τα πρόσφατα πειθαρχικά και τις (εξίσου εξοντωτικές) ποινές που επιβλήθηκαν. 

Ψέμα τρίτο: 

Ουδέποτε ο Πρόεδρος των Μηχανοδηγών ζήτησε την εξαίρεση μέλους του πειθαρχικού Συμβουλίου,  αν και είχε κάθε λόγο να το κάνει. Όσοι σήμερα προδίδουν τον κλάδο τους , μέσα στις πιο δύσκολες συνθήκες που έζησε ποτέ,  θα μείνουν να συνεχίσουν το έργο τους απερισπαστοι,  μέχρι την τελική τους κρίση από τους συναδέλφους,  η οποία θα είναι ξανά αμείλικτη. 

Η μεθοδολογία της λάσπης ήταν απολύτως αναμενόμενο ότι θα ενταθεί.

 Πλέον δόθηκε  το σύνθημα με κάθε επισημότητα. 

Οι μηχανοδηγοι όμως έχουν αποδείξει ότι δεν το βάζουν κάτω. 

Γιατί έχουν τον πιο ισχυρό σύμμαχο: την Ελληνική κοινωνία. Τα καλύτερα έρχονται. 

Όχι βέβαια για κάποιους. Θα επανέλθουμε λίαν συντόμως.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Υ.Γ.  

Μαθαίνουμε ότι η μεθόδευση/απόφαση σε βάρος του Προέδρου της ΠΕΠΕ έχει δημιουργήσει αναταράξεις. Θα έχει ενδιαφέρον να έχουμε εξελίξεις στην υπόθεση χωρίς να έχει καταγγείλει το πρωτοφανές  στήσιμο ο "εκπρόσωπος εργαζομένων". 




1 σχόλιο:

  1. Είναι εντυπωσιακό ένας "εκπρόσωπος εργαζομένων" να μην καταγγέλει μια διαδικασία όπου για το ίδιο παράπτωμα, επιβλήθηκε -και μάλιστα πλειοψηφικά όπως λέει- πολλαπλάσια ποινή σε εκλεγμένο συνδικαλιστή.
    Το ότι η ποινή αυτή είχε σαφές πολιτικό υπόβαθρο, αποδείχτηκε από την ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών. Όποιος διάβασε την επίθεση στον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ κατάλαβε γιατί έφαγε 45 μέρες στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό.
    Η απάντηση πως ο εκπρόσωπος "ψήφισε" σε όλες τις περιπτώσεις αρνητικά είναι σαφώς προσχηματική, καθώς ο εν λόγω, δεν κατήγγειλε δημόσια την -εμφανώς- στημένη διαδικασία πολιτικής και εργασιακής εξόντωσης ενός εκλεγμένου συνδικαλιστή.
    Όλα αυτά ήταν και είναι ενταγμένα στο ευρύτερο σχέδιο που έχει εξυφάνει καιρό τώρα συγκεκριμένη ομάδα που θέλει να παρουσιάζει ως αδύναμο τον Πρόεδρο του Σωματείου των Μηχανοδηγών και σε συνδυασμό με διοικητικές αλλαγές να παρουσιαστεί ως δύναμη στον χώρο (κούνια που τους κούναγε).
    Και εκεί που όλοι αυτοί "πανηγύριζαν" για 2 περιπτώσεις (κλαίγοντας υποκριτικά για το στήσιμο), μέσα σε μια εβδομάδα αλλάξαν όλα καθώς η αλαζονεία της εξουσίας και η πρωτοφανής ανακοίνωση του Υπουργείου έδειξαν σε όλους τι ακριβώς παίχτηκε ΚΑΙ σε αυτήν την υπόθεση.
    ΝΕΜΕΣΙΣ θα είναι να ζητηθούν τα πρακτικά των συνεδριάσεων για να μάθουμε αν ειπώθηκαν πράγματα που και ψευδή ήταν και στόχο είχαν να υπηρετήσουν το σχέδιο εξόντωσης του Προέδρου του Σωματείου των Μηχανοδηγών.
    Υ.Γ. Για να προλάβω και κάποιους.
    Δεν μπορώ να φανταστώ-πιστέψω, αυτό που ακούγεται ευρέως, ότι δηλαδή "εκπρόσωπος εργαζομένων" προσήλθε και συμμετείχε σε συνεδρίαση όπου είχε μειοψηφική θέση, παρουσία στελεχών εταιρείας και δεν ζήτησε να κρατηθούν πρακτικά- να μαγνητοφωνηθεί δηλαδή η συνεδρίαση! Αν αυτό ισχύει όλοι καταλαβαίνουν τι έχει συμβεί και κυρίως το ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή