Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2025

Συνεχής Λαικισμός απο την ΔΑΚΕ Μηχανοδηγών για να δικαιολογήσει το πογκρόμ διώξεων απο τον κ. Αθανασόπουλο

Προσπαθώντας να δικαιολογήσει  την εργοδοσία και την πρόσφατη απόφαση για την  μείωση χρόνων εμπειρίας σε θέσεις ευθύνης στον χώρο των μηχανοδηγών η ΔΑΚΕ θυμήθηκε   την προκήρυξη του 2022 για αντίστοιχες θέσεις στην Θεσσαλονίκη, εκεί δηλαδή που
δεν υπήρχε ή δεν  υπάρχει σχεδόν ούτε ένας συνάδελφος με εμπειρία πέραν των 6 ετών, είναι λαϊκισμός τουλάχιστο.  

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι το 2018 και προκειμένου να γίνει η εκπαίδευση των νέων Μηχανοδηγών η τότε Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε συμφωνήσει να πληρώσει  bonus παραμονής 2000 Ευρώ (μέσα απο την ΣΣΕ) για να παραμείνουν οι έμπειροι μηχανοδηγοί, κυρίως στο ΜΘ. 

Οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ Μηχανοδηγών (με το προσωνύμιο "Συμμαχία") με την στάση τους όμως αυτή, επιβεβαίωσαν ότι ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ  τόσο την πολιτική δίωξη που υπέστην οι 2 συνάδελφοι στο Μηχανοστάσιο ΜΑΙ για να τοποθετηθούν στην θέση τους 2 άλλοι (ο ένας με μόλις 6 χρόνια εμπειρίας), όσο και την ΜΕΙΩΣΗ των απαιτούμενων χρόνων εμπειρίας. 

Τα λαϊκίστικα τερτίπια με τις δικαιολογίες του ότι "εκπαιδευτές μπορούν να γίνουν όσοι έχουν 3 χρόνια εμπειρίας", είναι φτηνές δικαιολογίες από την ΔΑΚΕ Μηχανοδηγών που επιβεβαίωσε έτσι την έμμεση εμπλοκή των συνδικαλιστών της,  στην πολιτική δίωξη 2 άξιων συναδέλφων και στην μείωση των χρόνων εμπειρίας για θέσεις ευθύνης.

Άλλωστε για τις 2 θέσεις αυτές, που βγήκαν με την επίμαχη φωτογραφική προκήρυξη, αίτηση έκαναν μόλις 3 μηχανοδηγοί και ¨τυχαία" και  οι 3 ήταν μέλη - υποψήφιοι ή έκλεγμένοι της ΔΑΚΕ Μηχανοδηγών.

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των 100 και πλέον μηχανοδηγών στο Ρέντη, ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΕ τις φωτογραφικές προκηρύξεις ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ με αυτήν την πράξη της , τους 2 συναδέλφους μας που αντικαταστάθηκαν χωρίς καμία δικαιολογία.

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι απο την ημέρα που ανέλαβε ο κ. Αθανασόπουλος, πρώην Κρατικοδίαιτος manager στον ΟΑΣΑ,  την Διεύθυνση Λειτουργίας της Hellenic Train, ένα πογκρόμ διώξεων και απολύσεων έχει λάβει χώρα. 

ΚΟΙΝΗ συνισταμένη στα πρόσωπα όσων διώχτηκαν ή απολύθηκαν είναι ότι ήταν (στην σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία τους)  ή είναι μέλη της +ΣυνΕξέλιξης, της παράταξης δηλαδή που σήκωσε το απόλυτο βάρος για την ανάδειξη της πραγματικής αλήθεια για το έγκλημα των Τεμπών και της παράταξης που μέχρι και σήμερα ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ απο όσα έλεγε.

Με τον τρόπο αυτό θεωρούν ορισμένοι ότι μπορούν να επηρεάσουν τον συσχετισμό δυνάμεων στο Σωματείο Μηχανοδηγών ή να κάνουν το Σωματείο να υποχωρήσει στις θέσεις του για ασφάλεια και δικαιώματα. 

ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ και αυτοί και οι συνεργάτες τους. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών  

Υ..Γ. Όσον αφορά τις πηγές κοντά στα πράγματα που ανέφεραν στον τύπο δικαιολογίες για ...."risk assesment" και ανέφεραν την 18 ετή εμπειρία ως...κατάλοιπο του Δημοσίου, γελάνε και οι πέτρες στο μπαλάστρο μαζί τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου