Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Παραληρούν, όπως οι γραφικοί συνοδοιπόροι τους στο παρελθόν. Η κατάληξη είναι ΠΑΝΤΑ ίδια

 
Είναι σύνηθες για όσους αποφεύγουν ακόμα και τις συνελεύσεις, να παραληρούν όταν
διαπιστώνουν το αδιέξοδο των επιλογών τους .

Οι συνδικαλιστές της Συμμαχίας Μηχανοδηγών αποτελούν το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα.

Με 2η ανακοίνωση, λίγες ώρες μετά την 1η, τα λιοντάρια του πληκτρολογίου, παραληρούν γιατί το στέκι της έλξης τους βάζει ερωτήματα και τους λέει εργοδοτικούς. 

Έτσι καταλήγου όμως ΑΥΤΟΙ οι "συνδικαλιστές",  όταν, το μόνο που κάνουν καιρό τώρα είναι να στηρίζουν απολύσεις και διώξεις σε βάρος συναδέλφων, μόνιμα συκοφαντώντας την πλειοψηφία. 

Καλό θα ήταν να αναφέρουν την απλή αλήθεια.

Ένα -ακόμα- πρόβλημα βαίνει προς επίλυση και οι ίδιοι το μάθανε απο το Σωματείο. 

Αυτοί που βγάλανε ανακοίνωση λέγοντας ότι ....στείλανε επιστολή 2 ώρες πριν το Σωματείο, μιλάνε για.... δημοσιότητα. Οι Λακέδες της εργοδοσίας. 

Δεν μπορούν να αποδεχθούν ότι  Σωματείο  ΑΝΕΤΡΕΨΕ απολύσεις, που οι ίδιοι στήριξαν και αυτό θα τους συνοδεύει στο διηνεκές. Ούτε μια ανακοίνωση σε βάρος της εργοδοσίας για τις απολύσεις μηχανοδηγών με 40 χρόνια εμπειρίας. Οι ΛΑΚΕΔΕΣ της εργοδοσίας. 

Ας βγάζουν και 10 ανακοινώσεις την ημέρα, έχουν καταντήσει γραφικοί σαν τους συνοδοπόρους τους που επί χρόνια έβριζαν πίσω απο πληκτρολόγια και απορρίφθηκαν απο τους μηχανοδηγούς επανειλλημένα. Γιατί είναι οι ΛΑΚΕΔΕΣ της εργοδοσίας.

Για αυτό και δεν εμφανίστηκαν σε συνελεύσεις άλλωστε. 

ΌΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου