Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 19 Απριλίου 2014

Στην Γερμανία προτείνουν περαιτέρω βελτίωση των συστημάτων ασφαλείας στα ΑΣΙΔ

Σχεδόν ενάμιση  χρόνο μετά τη σύγκρουση των δύο εμπορευματικών αμαξοστοιχιών  με λεωφορείο στην σιδηροδρομική διάβαση για Hackenbruch  το Διοικητικό Συμβούλιο Ερευνών σιδηροδρομικών ατυχημάτων παρουσίασε την τελική του  έκθεσή  για το ατύχημα. 
Ως εκ τούτου, οι ειδικοί συμβουλεύουν να βελτιωθεί η ασφάλεια όχι μόνο στο σημείο αυτό, αλλά σε όλα τα σημεία διέλευσης του σιδηροδρόμου. 
Ειδικότερα,
η κατασκευή και ανακατασκευή των συστημάτων αυτών θα πρέπει να έχει τη λογική του  "να θεωρούνται συστήματα ανίχνευσης κινδύνου χώρου."Με την τεχνική αυτή, το σήμα για την περίπτωση προσέγγισης αμαξοστοιχίας, έχει οριστεί να είναι κόκκινο , να "σταματήσει" δλδ το τρένο αν υπάρχει ένα εμπόδιο για τη διέλευση του σιδηροδρόμου. Μέχρι στιγμής, αυτό το σύστημα βρίσκεται σε διασταυρώσεις με μισές μπάρες - που δεν χρησιμοποιούνται - όπως και στην Hackenbruch.



 Μισό χρόνο αργότερα, ανακοινώθηκε ότι η διάβαση θα γίνει υπόγεια για τα αυτοκίνητα όχι  εξαιτίας των ατυχημάτων, αλλά επειδή ....ο αριθμός των εμπορευματικών αμαξοστοιχιών τα επόμενα χρόνια αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά !






Επίσης, στην έκθεση της επιτροπής έρευνας γίνεται σαφές ότι το ατύχημα οφείλεται  στην παρουσία του οχήματος στην γραμμή . Οι επιβάτες του  παρέμειναν σώοι , αλλά ήταν σημαντικές οι συνέπειες του ατυχήματος για τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις . 
Λαμβάνοντας υπόψη τις σοβαρές συνέπειες για τον σιδηρόδρομο  απο τέτοιου είδους ατυχήματα τονίζεται η ανάγκη εύρεσης νέων τεχνολογιών .
 Αυτό είναι, όμως, ήδη έχει προβλεφθεί στη διάταξη των σιδηροδρόμων. Σύμφωνα με την παράγραφο 11,  δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται τα σήματα για την λειτουργία των μισών δίφρακτων στις νέες γραμμές ή στις ανακατασκευές παλαιών.

Δείτε φωτογραφίες απο το ατύχημα και τις εργασίες αποκατάστασης της γραμμής την επόμενη μέρα.
















4

\










































Βλέποντας τις ενέργειες των Γερμανών αντιλαμβάνεται κανείς πόσο πίσω είμαστε σαν χώρα σιδηροδρομικά....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου