Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 27 Απριλίου 2014

Πρόταση του μηχανοδηγού Κ. Πίτσιου για την αξιοποίηση του Σ.Σ. Κορίνθου

Λάβαμε και δημοσιεύουμε πρόταση του συναδέλφου μας μηχανοδηγού Πίτσιου Κωνσταντίνου με τίτλο "Αξιοποίηση Σ.Σ.ΚΟΡΙΝΘΟΥ". .....
Μπαίνοντας οδικά,στην πόλη μας από την Λ.Αθηνών, συναντούμε τον παλιό Σ.Σ.Κορίνθου.
Είσοδος και καθρέφτης ,ένας τεράστιος χώρος πολλών τ.μ.που καταλαμβάνουν οι κτιριακές του εγκαταστάσεις,η μεγάλη Ιστορία που έχει ....Ζουν ακόμα υπάλληλοι που
έζησαν την κατοχική περίοδο '40-'44 με πάμπολλες θύμησες και ηρωισμούς, άγνωστα στον πολύ λαό....σσ. τόσες τιμητικές πλακέτες,τόσα βραβεία και ούτε μια αναφορά στον Κορίνθιο ηρωικό σιδηροδρομικό υπάλληλο,......άλλη φορά θα αναφερθούμε σε αυτά εμπεριστατωμένα ....

Τό σημείο λοιπόν που βρίσκεται ο Σ.Σ με τις δυνατότητες αξιοποίησης προς όφελος του Δήμου αλλά και του Οργανισμού Σ.Ελλάδας είναι απορίας άξιος ο λόγος μη αξιοποίησης ενός κατά τ'άλλα σχεδόν έτοιμου αναπτυξιακού-επενδυτικού έργου.
Προτάσεις ουκ ολίγες,σύνθετες ,με μπίζνες πλαν,χρονικούς ορίζοντες,ιδιώτες επιχειρηματίες,δημόσιους φορείς,δημοτικά σχέδια κλπ κλπ.αξιοποίηση μηδέν.
Η πραγματικότητα όπως πάντα απλή απλούστατη...τουριστική μεταφορικη και εκθεσιακη αξιοποίηση .

Πως ? 

Επάνδρωση τουΣ.Σ με προσωπικό,συνεννόηση με τον ΟΣΕ για διάθεση συνθέσεως αμαξοστοιχίας, με ιδανική την κυκλοφορία ατμήλατου μηχανής που υπάρχει ,τμήμα συντήρησης αυτών ,και προσωπικό Μηχανοδηγων.

 Η διαδρομή 1)Κόρινθος-Ισθμός- Λουτρακι, 2)Κόρινθος- Κιάτο, 3)Κορινθος-Σ.Σ Μυκηνών, 4)Κόρινθος-Ναύπλιο. 

Συνεργασία με ΚΤΕΛ Κορίνθου συντονισμένα για ειδικές διαδρομές πχ. Σ.Σ.Μυκηνών-αρχ αιολογικός χώρος Μυκηνών. Σ.Σ.Κορίνθου-Αρχαίας Κορίνθου-Ακροκόρινθος κλπ. 
Πέρα δε από τό μεταφορικό μερος και παράλληλα ,να λειτουργεί Ιστορικό- εκθεσιακό θεματικό τμήμα εντός του περιβάλλοντα χώρου του ΟΣΕ.

Είναι λοιπόν μια αναπτυξιακή πρόταση που έχει έτοιμη την υποδομή,και άμεσα υλοποιήσημη , όπου εάν ευοδωθεί και ο ερχομός των τουριστικών κρουαζιερόπλοιων θα εχει επιτύχει τους οικονομικούς της στόχους . 

ΠΙΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
 ellinleon@blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου