Με τους νέους χρόνους ανακτάται η αξιοπιστία των δρομολογίων και θα περιοριστούν σημαντικά οι καθυστερήσεις που ταλαιπωρούσαν εργαζόμενους και επιβάτες. Η επέκταση των χρόνων κατά περίπου 8 λεπτά σε κάθε σκέλος της διαδρομής δεν είναι
Ένα απο τα θετικά των νέων δρομολογίων είναι η επέκταση της λειτουργίας στην γραμμή προς Καμίνια (πλέον) με επιπλέον 3 δρομολόγια καθημερινά και μέχρι τις 9.30 το βράδυ, μια εξέλιξη που σχεδιάστηκε με την παραδοχή ότι μέχρι την αποκατάσταση στην υποδομή δεν είναι εφικτή (λόγω χρόνων και ανταποκρίσεων) η σύνδεση με την Κ.Αχαία. Έτσι στον σταθμό στα Καμίνια υπάρχει σύνδεση με λεωφορείο για Κ. Αχαία και για 6 ζεύγη δρομολογίων.
Με την αποκατάσταση των εργασιών στην υποδομή τα δρομολόγια αναμένεται να επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση.
Φυσικά κανείς δεν ξεχνά ότι η Πάτρα ΔΕΝ συνδέεται σιδηροδρομικά με την Αθήνα απο το 2010 και μέχρι σήμερα.
Η εξήγηση για αυτό είναι απλή και βρίσκεται στους 5 σταθμούς διοδίων που πρέπει κάποιος να περάσει για να φτάσει από την Αθήνα στην Πάτρα, αλλά και στα δεκάδες λεωφορεία που συναντά στην διαδρομή.
Ελλάδα η μοναδική χώρα της Ε.Ε. που δεν έχει προτεραιότητα τον σιδηρόδρομο. Δυστυχώς τα τελευταία 4 χρόνια δεν έχει γίνει ούτε μισό βήμα μπροστά, αλλά πολλά βήματα πίσω, αφού στην εξουσία βρίσκεται η πλέον αντισιδηροδρομική Κυβέρνηση της μεταπολίτευσης.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Η ανακοίνωση του Σωματείου μας, του Σωματείου των Μηχανοδηγών για όσα συμβαίνουν στον Προαστιακό στην Πάτρα είναι αναρτημένη σε όλα τα τρένα και τους σταθμούς. Και αυτό είναι μια απόδειξη της προσπάθειας που καταβάλει η Π.Ε.Π.Ε. έτσι ώστε η τοπική κοινωνία και οι εργαζόμενοι να πιέσουν απο κοινού για το τρένο στην Πάτρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου