Επιμέλεια: Μ. Δημητρίου -metaforespress.gr
Σύμφωνα με την FSI, η εγκατάσταση του ERTMS αποτελεί επένδυση 70 εκατ. ευρώ, που προέρχεται εν μέρει από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF) – Μεταφορές 2014-2020 και 2021-2027.
Ειδικότερα, 382 τρένα της Trenitalia -συμπεριλαμβανομένων 272 περιφερειακών, 74 Intercity και Eurocity, και 36 υψηλών ταχυτήτων- και 60 της FS Logistix θα επηρεαστούν από αυτήν την τεχνολογική αναβάθμιση.
«Η ολοκλήρωση της εγκατάστασης σε ολόκληρο τον στόλο της Trenitalia, που ανέρχεται σε περίπου 2.000 on-board συστήματα και επένδυση 700 εκατ. ευρώ, αναμένεται έως το 2030, ενώ η επέκταση της on-board εγκατάστασης στα τρένα της FS Logistix προγραμματίζεται έως το 2033. Η τελευταία επένδυση έγινε στις νέες μηχανές των Mercitalia Rail και TX Logistik, οι οποίες παραδίδονται αυτή τη στιγμή και διαθέτουν ήδη ERTMS», σύμφωνα με την εταιρεία.
«Η εγκατάσταση του ERTMS στα τρένα αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα, τέλεια ενσωματωμένο με τις άλλες πρωτοβουλίες που εφαρμόζει ο όμιλος FS στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Αυτή η λειτουργία είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί η επικοινωνία μεταξύ των ενσωματωμένων τεχνολογιών και των υποδομών, επιτρέποντας σε κάθε δρομολόγιο να επωφεληθεί από σημαντικές βελτιώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών, όσον αφορά την ασφάλεια και την καινοτομία. Η παρέμβαση είναι σύμφωνη με τους στόχους του Στρατηγικού Σχεδίου 2025-2029 του ομίλου FS, που αναμένεται να επιτύχει 100% κάλυψη του Διευρυμένου Κεντρικού Δικτύου με το σύστημα ERTMS έως το 2040», σχολίασε ο Stefano Antonio Donnarumma, διευθύνων σύμβουλος του ιταλικού ομίλου, μητρικού της Hellenic Train.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου