Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025

Η διάλυση στον σιδηρόδρομο, έχει ονοματεπώνυμο. ("Πετυχημένοι manager")

 Είναι τραγικό κάθε 2 μέρες  να βλέπουμε 1 (απο τα 2 συνολικά την ημέρα) τρένα στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης να ακινητεί για ώρες. Τα σχόλια

για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο είναι καθημερινά απαξιωτικά ενώ και οι επιβάτες του Προαστιακού Αθήνας αναγκάστηκαν να καταγγείλουν πρόσφατα δημόσια τις καθυστερήσεις που είναι καθημερινές και επαναλαμβανόμενες.

Την Παρασκευή για 1η φορά στα 8 χρόνια παρουσίας της Ferrovie Dello Stato στην Ελλάδα,   δημόσια Υπουργός (ο κ, Κυρανάκης)  εγκάλεσε την θυγατρική της  Hellenic Train για τις καταστάσεις που λαμβάνουν χώρα καθημερινά και με αφορμή την πλήρη ασυνενοησία μεταξύ των σιδηροδρομικών εταιρειών στο συμβάν της Σίνδου. 

Είχε προηγηθεί η δήλωση του κ. Κυρανάκη ότι δεν γνωρίζει πότε θα έρθουν τα νέα τρένα στην Ελλάδα, αυτά που διαφήμιζαν και οι εγχώριοι (σιδηροδρομικοί)  παπαγάλοι προσπαθώντας να πείσουν ότι έχουν ενημέρωση για μια πληροφορία που δεν γνωρίζει ούτε η πολιτική ηγεσία! 

Ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος σήμερα πληρώνει την επικοινωνιακή φούσκα των δήθεν "πετυχημένων manager" που θα έρχονταν και με ένα μαγικό τρόπο θα άλλαζαν τα πάντα μετά τα Τέμπη.

Το στέκι γνωρίζοντας το παρελθόν αυτών των "πετυχημένων",  αλλά κυρίως γνωρίζοντας   πως δεν αποτελούν  τίποτα άλλο παρά δημιουργήματα ενός  επικοινωνιακού μηχανισμού, είχε έγκαιρα προειδοποιήσει.

Όποιος ξεχνά το παρελθόν, είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει λέει ο θυμόσοφος λαός. 

Το χειρότερο είναι όσοι πίστεψαν σε αυτά τα πρόσωπα και την πολιτική που υπηρετούν, που ούτε το Θριάσιο δεν έχει καταφέρει να προχωρήσει, πόσο μάλλον να δημιουργήσει συνθήκες ανάπτυξης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου. 

Αντίθετα  οι απολύσεις, οι  διώξεις, οι  ζημιές δεκάδων εκατομμυρίων Ευρώ, τα ρουσφέτια και μια στρατιά μετριοτήτων που έλαβαν αναξιοκρατικά θέσεις ευθύνης συνθέτουν την σημερινή εικόνα μαζί με τις καθημερινές διαμαρτυρίες των επιβατών. 

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της εφαρμοζόμενης πολιτικής στον σιδηρόδρομο και φυσικά όσοι την στηρίζουν είναι απόλυτα συνυπεύθυνοι.

Το στέκι της έλξης - Το blog των Σιδηροδρομικών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου