Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου

Σύμφωνα με πληροφορίες που συνεχώς δημοσιεύουν όλα τα ΜΜΕ , οι πολιτικοί αρχηγοί έχουν συμφωνήσει και στην  κατάργηση  της μετενέργειας των συμβάσεων , δηλαδή την ισχύ των κλαδικών συμβάσεων μετά την λήξη τους .
Αν κάτι τέτοιο ισχύει οι μειώσεις θα ξεπεράσουν το 45 % για όλους τους σιδηροδρομικούς .Όλες οι συλλογικές συμβάσεις καταργούνται και θα βρεθούμε προ των ατομικών συμβάσεων .
Η συμφωνία αφορά και την μείωση των  κατώτατων  μισθών  κατά 20% συμπαρασύροντας προς τα κάτω όλους τους μισθούς  ενώ και οι επικουρικές συντάξεις θα μειωθούν απο 15 έως 35 % .
                                                     Ποιοι τα αποφασίζουν αυτά ; 

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου .
(Για όσους έλπιζαν μάταια στο αντίθετο ).

ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

ΠΑΜΕ >Γενικός ξεσηκωμός απο την εργατική τάξη

ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ 07/02/12 ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ 11πμ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ
Κυβέρνηση, τρόικα και τα κόμματα της πλουτοκρατίας ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, και ΛΑΟΣ περνούν βαριές αλυσίδες στην εργατική τάξη, στο λαό, για να σώσουν τα κέρδη και τα προνόμια των μονοπωλίων. Τα αρπάζουν όλα και καταδικάζουν το λαό σε μακροχρόνια φτώχεια και εξαθλίωση. Μετατρέπουν το μισθό σε χαρτζιλίκι, τις συντάξεις σε επίδομα φτωχοκομείου. Γαβγίζουν με την απειλή της χρεοκοπίας γιατί φοβούνται τη δύναμή μας.
Το ΠΑΜΕ καλεί την εργατική τάξη να μπει μπροστά στον αγώνα με όλες τις δυνάμεις της. Αυτή την ώρα μια επιλογή έχουμε: ή τις αλυσίδες ή τα όπλα του αγώνα.
Ξεσηκωμός, οργάνωση σε κάθε εργοστάσιο και τόπο δουλειάς.

24ωρη απεργία αύριο 07/02/2012 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΟΣ

Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ
ΤΡΙΤΗ 7/2/2012:     24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ  –  ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ –                    ΠΑΝΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
 Η Κυβέρνηση με απαράδεκτο και αντιδημοκρατικό τρόπο, χωρίς να διαθέτει την κοινωνική νομιμοποίηση διαπραγματεύεται την ακύρωση του θεσμού των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, τη δραματική για μια ακόμα φορά μείωση του εισοδήματος των εργαζομένων και των συνταξιούχων. Συνταγή και πολιτική που αφαιρεί τεράστιους πόρους από τους εργαζόμενους και την πραγματική οικονομία εκτοξεύοντας την ύφεση, την ανεργία αλλά και την απώλεια εσόδων των ασφαλιστικών ταμείων.

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Η συμφωνία της κοινωνικής χρεωκοπίας

Η γραπτή δήλωση του παράνομα διορισμένου Παπαδήμου


'Ο Πρωθυπουργός και οι πολιτικοί αρχηγοί των τριών κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση συναντήθηκαν για να λάβουν από κοινού απόφαση για το περιεχόμενο των βασικών στοιχείων της συμφωνίας με την τρόικα, όσον αφορά το νέο οικονομικό πρόγραμμα της Ελλάδας που αποτελεί προϋπόθεση για τη νέα χρηματοδοτική στήριξη της χώρας.

Ο Πρωθυπουργός και οι πολιτικοί αρχηγοί συμφώνησαν σε βασικά θέματα τα οποία, μεταξύ άλλων, αφορούν:

Συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στις 9 Φλεβάρη.

Aνακοίνωση του ΠΑΜΕ για το συλλαλητήριο στις 9 Φλεβάρη
Όλοι και όλες στα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ στις 9 Φλεβάρη σε όλη την Ελλάδα. Στην Αθήνα 5.30 μ.μ. στο Πεδίον του ΄Αρεως 
 Εργαζόμενοι-εργαζόμενες, άνεργοι-άνεργες, νέοι-νέες,
Συντρίβουν τη ζωή μας!
Μην κάνεις πίσω. Μην τρομάζεις. Εσύ έχεις τη δύναμη!
Βιομήχανοι, τραπεζίτες, Τρόικα, κυβέρνηση και τα κόμματα που τη στηρίζουν, θέλουν να τα αρπάξουν όλα.

Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής προς επιβάτες



Ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Σιδηροδρομικών προς το επιβατικό κοινό .

Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση .

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Βρώμικα παιχνίδια με τα δήθεν χρέη του ΟΣΕ

Βρώμικο παιχνίδι στήνεται και πάλι με τα δήθεν χρέη του ΟΣΕ προς το Δημόσιο.Πολλά δημοσιεύματα αναφέρουν τις τελευταίες μέρες ότι ο ΟΣΕ βρίσκεται μεταξύ των μεγαλύτερων οφειλετών του Δημοσίου, αγνοώντας αρχικά ότι το χρέος προερχόταν από δάνεια (και μάλιστα με υψηλότατα επιτόκια) που σύναπτε ο ΟΣΕ για να πραγματοποιήσει έργα υποδομής (τα οποία χρηματοδοτούνταν από τα Κοινοτικά Προγράμματα , αλλά ποιος ξέρει που πηγαίναν τα λεφτά ) αλλά και το ότι με τον Ν.3891/2010 τα χρέη προς το Δημόσιο διαγράφηκαν με αντάλλαγμα την ακίνητη περιουσία (άρθρο 6)του Οργανισμού .(άρθρο 13 παρ 2).http://goo.gl/6wXy6
Ένα νόμο που το εγχώριο δημοσιογραφικό λόμπι στήριξε λυσσαλέα όταν ψηφιζόταν !
Δεν ξέρουμε αν κάποια κέντρα πολιτικών αποφάσεων στην χώρα  θέλουν να χρησιμοποιήσουν το σιδηρόδρομο σαν Ιφιγένεια (άλλωστε πάντα σε αυτήν την χώρα το μέσο απαξιωνόταν από τους κατώτερους των περιστάσεων πολιτικούς άρχοντες που επέλεγαν να στηρίξουν το λόμπι της αυτοκινητιστικής βιομηχανίας ,σε αντίθεση με ότι συμβαίνει σε προηγμένες χώρες ).
Αυτό που ξέρουμε είναι ότι πρέπει οι δημοσιογράφοι να γράφουν την αλήθεια .Και επειδή πολλοί μας διαβάζουν , ας γράψουν επιτέλους την πραγματικότητα .
( Χτες πολλά blogs αναδημοσίευσαν  την ανάρτηση για την επερώτηση στο Ευρωκοινοβούλιο  αναφέροντας  σαν πηγή το στέκι .Η φωνή μας ακούγεται όλο και ποιο δυνατά .)

Σοβαρό περιστατικό κατά την διάρκεια αλλαγής μηχανών

Σοβαρότατο περιστατικό  συνέβη πριν από λίγες μέρες κατά την διάρκεια αλλαγής μηχανών σε συνάντηση 2 αμαξοστοιχιών στον σταθμό Ασωπού.

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Σουξέ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Ευρωκοινοβούλιο

Και νέα ερώτηση στο Ευρωκοινοβούλιο  για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αυτή τη φορά απο τους Κ.Πουπάκη κ Γ.Κουμουτσάκου ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας .
Διαβάστε την επερώτηση >

Επερώτηση στο Ευρωκοινοβούλιο για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δημοσιεύουμε σημερινή επερώτηση της Μαριλένα Κοπά (Ευρωβουλευτής  ΠΑΣΟΚ )στο Ευρωκοινοβούλιο για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

"Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμφωνα με το Νόμο 3891/2010, όπως συμφωνήθηκε και με την ΤΡΟΙΚΑ, κοινοποίησε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού (ΕΕΑ) το φάκελο για κρατικές ενισχύσεις στις 13/02/2011. Η ΕΕΑ άνοιξε το φάκελο στις 13/07/2011 ενώ παρασχέθηκαν επιπρόσθετα στοιχεία και διευκρινίσεις μέσω της Μόνιμης Αντιπροσωπείας της Ελλάδας (ΜΑΕ) στην ΕΕ. Τα τελευταία στοιχεία παραδοθήκαν στην ΕΕΑ στις 29/10/2011 και η ελληνική πλευρά ανέμενε να γίνει η τελική συζήτηση και να χορηγηθεί η θετική γνωμοδότηση της Επιτροπής σε συνάντηση στις  26/1/2012 στο ΥΠΟΜΕΔΙ με την ΕΕΑ. Αντίθετα, σύμφωνα με δημοσιεύματα που δε διαψεύστηκαν, στη συνάντηση παρέστη εκπρόσωπος της ECFIN (Λέιλα Φερνάντεζ), που έθεσε ως προϋπόθεση για τη θετική γνωμοδότηση της Eπιτροπής την άμεση ιδιωτικοποίηση της εταιρίας. Ερωτάται η Επιτροπή:

Επιστολή Συντονιστικής Επιτροπής

Σας στέλνω, εκ μέρους της ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ, τις αποφάσεις που πήραμε στη συγκέντρωση την Πέμπτη 2/2/2012 στην Καρόλου.(αποστολέας Τερζόγλου Π)

Οι Anonymoys Hackers «χτύπησαν» την ιστοσελίδα του υπ. Δικαιοσύνης

Ο λαοί δεν θα πρέπει να φοβούνται τις κυβερνήσεις τους - Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να φοβούνται τους λαούς τους. 
Οι Anonymoys Hackers «χτύπησαν» την ιστοσελίδα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, η οποία βρίσκεται εκτός λειτουργίας από τα ξημερώματα της Παρασκευής. Σε μήνυμά τους προειδοποιούν ότι θα παραβιάσουν και άλλες ιστοσελίδες υπουργείων, αλλά και ελληνικών μέσων ενημέρωσης και ζητούν να φύγει η Ελλάδα από την Συμφωνία ACTA (Διεθνής Εμπορική Συμφωνία για την Καταπολέμηση της Παραποίησης/Απομίμησης ACTA - Anti-Coutnerfeiting Trade Agreement). Δίνουν, μάλιστα, δύο εβδομάδες διορία. Συγκεκριμένα στο βίντεο που έχουν αναρτήσει αναφέρουν ότι «η δικαιοσύνη γεννήθηκε στην χώρα σας και εσείς την σκοτώσατε». Επιπλέον επισημαίνουν ότι η σημερινή τους επίθεση είναι μόνο ένα δείγμα από το τι μπορούν να κάνουν.
Το μήνυμα των Anonymous 

Η κοινή επιστολή των κοινωνικών φορέων προς Πρωθυπουργό και Ε.Ε.

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ  και στην ΕΕ
3/2/2012
Επιστολή στον Πρωθυπουργό, στους αρχηγούς των κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου και στους θεσμικούς εκπροσώπους της Ε.Ένωσης απέστειλαν οι κοινωνικοί φορείς. Πρόκειται για κοινή επιστολή που συνυπογράφεται από ΓΣΕΕ, ΣΕΒ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ και στην οποία αποτυπώνονται τα αποτελέσματα του διαλόγου μετά και τη χθεσινή συνάντηση.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Σας επισυνάπτουμε την επιστολή.

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Πρόταση ΠΟΣ για ΣΣΕ με αλλαγές ;

Σύμφωνα με πληροφορίες μας , στην πρόταση της ΠΟΣ στις Διοικήσεις σήμερα  τέθηκε θέμα τροποποίησης  της χιλιομετρικής αποζημίωσης (η οποία αν όντως ισχύει είναι  και επαχθέστερη κατά την άποψη μας ,απο  αυτήν που προϋπήρχε στην Σύμβαση ).
Είχαμε επανειλημμένα γράψει ότι η ΠΕΠΕ έπρεπε να είχε ήδη συνεδριάσει για να καταθέσει τις προτάσεις της για το θέμα της Σ.Σ.Ε.
Συνεδρίαση δεν έγινε ποτέ , η πρόταση όμως υποβλήθηκε σήμερα!(Γιατί η ΠΕΠΕ καθυστερεί να συνεδριάσει; ).
Νεότερη ενημέρωση. Η ΠΕΠΕ τελικά θα συνεδριάσει την επόμενη εβδομάδα ενώ υπάρχει αντίδραση και μη αποδοχή της πρότασης (αυτή είναι η ενημέρωση που έχουμε )που κατατέθηκε σήμερα.

Ξεδοντιάζουν την Ελλάδα με πρόγραμμα και σχέδιο και δεν ακούγεται ούτε ένα "αχ"!!

Το δημοσιέυουμε όπως μας ήρθε ....

Ερμηνευτική εγκύκλιος για τις Επιχειρησιακές Συμβάσεις Εργασίας Ν.4024

Μιας και ο λόγος για διαπραγματεύσεις και συλλογικές συμβάσεις , δημοσιεύουμε την ερμηνευτική εγκύκλιο για τις Επιχειρησιακές Συμβάσει Εργασίας(Ημ. Δημ.16.01.2012).
Προκύπτουν αρκετά ενδιαφέροντα από την ανάγνωση της.

Σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία (Και πάλι ανυπαρξία Υποστηρικτικού μηχανισμού στην ΔΙΚΑΜ)

Τεχνικά προβλήματα στα Desiro λόγω της έντονης χιονόπτωσης στην Βόρεια Ελλάδα έχουν σαν αποτέλεσμα την ακινητοποίησή τους και μεγάλες καθυστερήσεις στα αρτηριακά τρένα .
Τραγική η εικόνα ακόμα και σε κεντρικούς σταθμούς (Λάρισα ) όπου δεν υπήρχε έλεγχος των αιχμών λόγω της έντονης χιονόπτωσης  ενώ δεν υπήρχε και προσωπικό γραμμής πουθενά για να καθαρίσει τα κλειδιά από τα χιόνια  .
Και φυσικά για ακόμη μια φορά έκανε την εμφάνιση της η έλλειψη συντονισμού στην ΔΙΚΑΜ.
Παρόλο που τα desiro μέναν από μετατροπείς το ένα πίσω από το άλλο δεν βρέθηκε κάποιος να πάρει την απόφαση να τα αποσύρει από την Κυκλοφορία .(στις 5 το απόγευμα εδέησαν  το σκέφτηκαν και τα αντικατέστησαν με ic AEG ).
Αποτέλεσμα .Μεγάλες καθυστερήσεις σε όλα τα τρένα (προαστιακά - αρτηριακά) χιλιάδες ευρώ σε αποζημιώσεις σε επιβάτες , επιβάτες οι οποίοι ξεσπούσαν ως συνήθως στο προσωπικό έλξης για την ανυπαρξία υποστηρικτικού μηχανισμού.
Και όλα αυτά γιατί ο ΔΙΚΑΜ ξέρει .....Αποκλειστική του ευθύνη; >Η γύμνια στην εκμετάλλευση.
Την ζούμε σε όλο της το μεγαλείο τον τελευταίο μήνα .

Σύμβαση των J&P Aβαξ-ΑΕΓΕΚ-Intrakat με τον ΟΣΕ για νέο έργο

ΣΤΗΝ υπογραφή σύμβασης με την Eργα ΟΣΕ Α.Ε. για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής στην Πελοπόννησο, προϋπολογισμού 79,1 εκατ. ευρώ, προχώρησε η κοινοπραξία J&P Aβαξ - ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική - Intrakat.

Επισκεψη του Υπουργου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ.Βορίδη στο Θριάσιο

Σύμφωνα με πληροφορίες αύριο 2/02 ,ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ.Βορίδης θα βρεθεί στο Θριάσιο .Δεν γνωρίζουμε το λόγο επίσκεψης αν και μπορούμε να φανταστούμε όλοι ότι μπορεί να έχει σχέση με όλα τα γνωστά δημοσιεύματα περί ιδιωτικοποίησης. 

Στις 2 σήμερα συνάντηση της ΠΟΣ με Διοικήσεις

Για τις 2 το μεσημέρι σήμερα είναι προγραμματισμένη η συνάντηση της ΠΟΣ με τις Διοικήσεις ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα της υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας .
Θα ενημερώσουμε για τα αποτελέσματα της συνάντησης .