Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Θριάσιο

Είναι πλέον γεγονός η είσοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Θριάσιο , όπου και θα αναπτυχθούν σε νέα βάση οι εμπορευματικές μεταφορές , σύμφωνα με το δελτίο τύπου που λάβαμε και δημοσιεύουμε παρακάτω..


Η φωτογραφία είναι απο την χτεσινή επίσκεψη του Γ.Γ. ΥΜΕ κ. Τσιόκα στο Θριάσιο , παρουσία του Δ/ντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλου και άλλων υπηρεσιακών στελεχών .


                                                                       ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αλλάζει ο χάρτης των εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα με δυναμική είσοδο του τρένου στο Θριάσιο.
- Νέο περιβάλλον για τις εμπορευματικές μεταφορές της χώρας
- Δημιουργείται αναπτυξιακό δίπολο Αθήνας (Θριάσιο)-Θεσσαλονίκης(Εμπορευματικός σταθμός), με προοπτική ενίσχυσης των εμπορευματικών μεταφορών για την Βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια.
- Με τη σιδηροδρομική εμπορευματική δραστηριότητα στο Θριάσιο, απελευθερώνονται χώροι σε επιβαρυμένες αστικές περιοχές (Μενίδι, Ρουφ, Άγιο Ιωάννη, Ρέντη).
- Αυθημερόν παράδοση εμπορευμάτων μέσω σιδηρόδρομου στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη
- Ενισχύεται η οικονομική βιωσιμότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιπλέον έσοδα 30 εκ € το χρόνο
- Μείωση του κόστους μεταφοράς προϊόντων κατά 20% στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη
- Σημαντική μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τον περιορισμό της κυκλοφορίας μεγάλων οχημάτων (της τάξης του 40%)
- Νέα ώθηση στις συνδυασμένες μεταφορές και προοπτική για πολυτροπικές μεταφορές

Για πρώτη φορά μετά περίπου τρείς δεκαετίες που σχεδιάστηκε το εμπορικό κέντρο του Θριασίου, αξιοποιείται ουσιαστικά πλέον το οικολογικό μεταφορικό μέσο που λέγεται τρένο για τη διακίνηση εμπορευμάτων στο δίπολο Αθήνα – Θεσσαλονίκη αλλά και προς τις χώρες της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέτει σε επιχειρησιακή λειτουργία πιλοτικά τη μεταφορά εμπορευμάτων από και προς το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο δημιουργώντας μια νέα εποχή για τις συνδυασμένες μεταφορές στην Ελλάδα.
Τα οφέλη είναι πολλαπλά για την εταιρεία, το περιβάλλον του αστικού ιστού της Αθήνας, του κόστους μεταφοράς των προϊόντων, το εμπόριο και τον ανταγωνισμό.
Οι ηγεσίες ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ με την παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κου Χάρη Τσιόκα επισκέφτηκαν τις σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις του Θριασίου και επιθεώρησαν τους χώρους.
Ο Γ.Γ κος Χάρης Τσιόκας δήλωσε σχετικά: «Όπως γνωρίζετε, επιχειρούμε με επιτυχία ένα μεγάλο πρόγραμμα εξυγίανσης στον ΟΣΕ που καταγράφει θετικά αποτελέσματα. Τώρα είναι η ώρα των πολιτικών για τον επιβάτη και το τρένο. Δουλέψαμε τον τελευταίο καιρό πολύ σκληρά και αυτό που δεν πέτυχαν άλλοι εδώ και 30 χρόνια εμείς το οραματιστήκαμε και το υλοποιήσαμε. Σήμερα ήρθαμε στο Θριάσιο για να λειτουργήσουμε μια σημαντική υποδομή που στοίχησε πολλά εκατομμύρια ευρώ και μέχρι τώρα δεν αξιοποιείτο, και η οποία θα αποτελέσει σημαντικό κέντρο ανάπτυξης των εμπορευματικών μεταφορών, αν λάβουμε υπόψη ότι στη περιοχή βρίσκεται σημαντικό μέρος της εμπορικής δραστηριότητας του λεκανοπεδίου. Είδαμε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις που έμεναν ανενεργές και ανεκμετάλλευτες σε μια μεγάλη έκταση. Η σιδηροδρομική σύνδεση του Θρασίου με τη Βόρεια Ελλάδα θα ενισχύσει τις αναπτυξιακές προοπτικές και τη δυνατότητα μεταφοράς εμπορευμάτων προς τα Βαλκάνια και την Νοτιοανατολική Ευρώπη και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Επίσης για πρώτη φορά η χώρα αποκτά μια σύγχρονη διατροπική υποδομή (σιδηρόδρομος και φορτηγά) και σε λιγότερο από 1 χρόνο θα συνδεθεί και με το λιμάνι του Πειραιά (Ικόνιο)».
Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κος Αθ.Ζηλιασκόπουλος τόνισε: «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την είσοδο της στο Θριάσιο θα μπορεί να γίνει πλέον οικονομικά βιώσιμη, αναπτύσσοντας τις εμπορευματικές της μεταφορές με παράδοση αυθημερόν των εμπορευμάτων από τα σύνορα της χώρας προς τη Θεσσαλονίκη και μέχρι την Αθήνα. Είμαι πλέον ικανοποιημένος αφού έχουν κλειστεί οι πρώτες συμφωνίες με μεγάλες επιχειρήσεις για τη μεταφορά εμπορευμάτων με αμοιβαίο συμφέρον για όλες τις πλευρές».
Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κος Ι. Πετρόπουλος επεσήμανε ότι ήδη έχει προκηρυχθεί από της ΕΡΓΑ ΟΣΕ, η κατασκευή της β΄ φάσης των εγκαταστάσεων του Εμπορευματικού Κέντρου, στην οποία περιλαμβάνεται η κατασκευή των υπολοίπων δεσμών σιδηροδρομικών γραμμών, η προμήθεια και εγκατάσταση γερανογέφυρας στον χώρο φορτοεκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, η κατασκευή της δέσμης των γραμμών για την φορτοεκφόρτωση υγρών φορτίων, η σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνηση σιδηροδρομικών γραμμών.
Σημειώνεται ότι το τρένο ως αξιόπιστο και οικολογικό μέσο μεταφοράς δίνει τη δυνατότητα να διακινούνται προϊόντα με χαμηλό κόστος , αυθημερόν στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές για το σύνολο της διαδρομής που περιλαμβάνει και τη συνεργασία των φορτηγών αυτοκινήτων , ενώ ταυτόχρονα συντελεί στη μείωση της κυκλοφορίας των μεγάλων οχημάτων μέσα από τον αστικό ιστό της πόλης . Συγκεκριμένα το κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων στη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη θα μειωθεί κατά 20%, ενώ η μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τον περιορισμό της κυκλοφορίας των μεγάλων οχημάτων θα είναι της τάξης του 40%.
Παράλληλα απομακρύνει επιβαρυντικές δραστηριότητες και απελευθερώνει χώρους σε περιοχές όπως το Μενίδι , Ρουφ , Αγ. Ιωάννη Ρέντη και Αγίους Αναργύρους .
Η μεταφορά εμπορευμάτων από το σιδηρόδρομο εκτιμάται ότι θα συμβάλλει και στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στον οδικό άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Επίσης τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη μεταφορά εμπορευμάτων εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα 30 εκ € το χρόνο γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να αποκτήσει οικονομική βιωσιμότητα.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ

Το Εμπορευματικό Κέντρο Θριασίου Πεδίου (ΕΚΘΠ) αποτελεί κομβικό σημείο αναφοράς της εν γένει προσπάθειας εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του παρεχόμενου από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμπορευματικού έργου καθώς σε αυτό αναμένεται να συγκεντρωθεί ο μεγαλύτερος όγκος από τις εμπορευματικές δραστηριότητες της Αττικής και θα αποτελέσει το κεντρικό εμπορευματικό σταθμό της Ελλάδας.
Το Εμπορευματικό Κέντρο Θριασίου Πεδίου βρίσκεται μεταξύ της Λεωφόρου ΝΑΤΟ και της Αττικής οδού. Η περιοχή στην οποία αναπτύσσεται, είναι σε πλεονεκτική θέση καθότι βρίσκεται εντός της ΖΟΕ Ασπροπύργου, έχει καλή σύνδεση με τους οδικούς άξονες , προβλέπεται να συνδεθεί μελλοντικά με το Λιμένα Ν. Ικονίου και καλύπτει όλους τους τύπους φορτίου. Στην περιοχή αυτή είναι ανεπτυγμένες πολλές αποθηκευτικές μονάδες μεγάλων εταιρειών καθώς και κέντρα logistics. Ο συνολικός χώρος που καταλαμβάνουν οι εγκαταστάσεις στο Θριάσιο Πεδίο, έχει συνολική έκταση περίπου 2.200 στρέμματα.
Η ανάπτυξη του Εμπορευματικού Κέντρου προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε διαδοχικές φάσεις, λόγω του μεγέθους του έργου.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ
Το τμήμα του Εμπορευματικού Κέντρου που έχει ολοκληρωθεί σήμερα περιλαμβάνει, δέσμη γραμμών υποδοχής – άφιξης αμαξοστοιχιών, διαλογής, σύνθεσης – αναχώρησης αμαξοστοιχιών, και γραμμές αμαξοστασίου για την εναπόθεση κενών φορταμαξών. Έχει κατασκευασθεί δέσμη τεσσάρων γραμμών για την φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων, όπου έχει προβλεφθεί μελλοντικά η χρήση γερανογέφυρας για την φορτοεκφόρτωση και τη μεταφόρτωση σε οδικά οχήματα. Στη σημερινή φάση λειτουργίας, η φορτοεκφόρτωση επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικού οχήματος φορτοεκφόρτωσης.
Επίσης έχει κατασκευαστεί δέσμη γραμμών για την φορτοεκφόρτωση μέσω ειδικής ράμπας επιβατικών αυτοκινήτων σε σιδηροδρομικά οχήματα.
Ο χώρος για την πλύση των φορταμαξών με σύστημα απομάκρυνσης των αποβλήτων καθώς και γραμμή για την εναπόθεση οχημάτων προς εκφόρτωση με επικίνδυνα φορτία είναι έτοιμα προς χρήση.
    
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η έναρξη χρησιμοποίησης του χώρου φορτοεκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην προσέλκυση μεγαλύτερου εμπορευματικού έργου, καθώς η προσβάσεις είναι σαφώς ευνοϊκότερες από τις προσβάσεις στον παλαιό σταθμό Αγίων Αναργύρων, όπου μέχρι σήμερα γινόταν η δραστηριότητα αυτή. Επίσης πλεονεκτικότερη είναι η θέση του νέου συγκροτήματος σε σχέση με τις αποθήκες των μεταφορικών εταιρειών, τα κέντρα logistics, και τους οδικούς άξονες.
Με την εγκατάσταση της γερανογέφυρας μελλοντικά, αναμένεται να αυξηθεί πολύ η δυνατότητα εξυπηρέτησης εμπορευματοκιβωτίων.
Το Εμπορευματικό Κέντρο Θριασίου Πεδίου, έχει σχεδιαστεί με τη λογική της γραμμικής ανάπτυξης των εγκαταστάσεων καθώς το σχήμα του χώρου έδινε αυτή τη δυνατότητα. Έχουν χρησιμοποιηθεί σύγχρονα υλικά επιδομής και σε επιλεγμένους χώρους έχει γίνει χρήση της μεθόδου της σταθερής επιδομής και της εγκιβωτισμένης σιδηροτροχιάς. Έχει κατασκευαστεί δίκτυο οδών εντός του Εμπορευματικού Κέντρου και στα σημεία ισόπεδης διασταύρωσης τους με τις σιδηροδρομικές γραμμές έχουν τοποθετηθεί αυτόματα συστήματα εξασφάλισης και ειδοποίησης των οχημάτων για την διέλευση αμαξοστοιχίας. Πυλώνες φωτισμού, σύστημα πυρόσβεσης, ύδρευσης, απορροής όμβριων υδάτων, είναι κάποια από τα συστήματα που περιλαμβάνονται στις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις του χώρου.

Σχόλιο blog...

Καλή η αναβάθμιση των υπηρεσιών αλλά  η δυνατότητα ανάπτυξης μεγαλύτερου εμπορευματικού έργου απαιτεί και ανθρώπινο δυναμικό .
Δυστυχώς θα βρεθούμε στο σημείο να μην μπορούμε να εξυπηρετήσουμε το έργο , καθότι οι μηχανοδηγοί ήδη ΔΕΝ φτάνουν .
Χάρην των μετατάξεων η πληρωμή αναπαύσεων είναι και πάλι γεγονός στην έλξη .
Ας αναγνωρίσουν οι υπεύθυνοι το λάθος τους με τις μετατάξεις μηχανοδηγών και ας πάρουν πρωτοβουλία να γυρίσουν ΑΜΕΣΑ οι συνάδελφοι πίσω στις θέσεις τους .
Τέλος ελπίζουμε να μην αποτελεί η είσοδος στο Θριάσιο , προίκα για επίδοξους κουτόφραγκους γαμπρούς .
Η  σιδηροδρομική εταιρεία εκμετάλευσης ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να παραμείνει δημόσια και μόνο .

3 σχόλια:

  1. παντως ενα μεσο πιεσης για να ξαναερθουν πισω οι συναδελφοι και ισως για να ερθουν και καινουριοι ειναι η εδραιωση του οκταωρου και η κανονικη χορηγηση των αναπαυσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηρθε ο ...συμπεθερος ο Τσιοκας για να προικοδοτησει περαιτερω τη ...νυφουλα την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και σεις μιλατε για δημοσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και για επιστροφη μεταταγμενων μηχανοδηγων!!!! Καλα το μεσοπροθεσμο και οι δεσμευσεις ΓΑΠ και ΜΠΕΝΥ δεν σας λενε τιποτα?? Μωραινει κυριος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικα δεν εχω καταλαβει...εκεινος που θα αγορασει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα παρει δωρο το Θριασιο ή αυτος που θα παρει το Θριασιο, θα καρπωθει και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή