Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Σε κρατικές εταιρείες ανήκουν όλοι οι σιδηρόδρομοι στην Ευρώπη (πλην Βρετανίας)


Η Ενωση Ανεξάρτητων Ρυθμιστικών Αρχών Σιδηροδρόμων (IRG-Rail) συνέταξε και δημοσίευσε τον Φεβρουάριο μια Έκθεση Παρακολούθησης της Ευρωπαικής σιδηροδρομικής αγοράς, η οποία αφορά το έτος 2011.
Σύμφωνα με την Έκθεση, η συντριπτική πλειοψηφία των σιδηροδρόμων των Ερωπαίκών χωρών, εντος και έκτός ΕΕ, ανήκουν σε κρατικές εταιρείες (incumbent), ενώ μόνο η Μεγάλη Βρετανία έχει δώσει εξολοκλήρου τα κλειδιά σε μη κρατικές εταιρείες (competitors).


  




Συγκεκριμένα σε σύνολο 13 χωρών, οι πάροχοι σιδηροδρομικού έργου είναι κρατικές εταιρείες στις παρακάτω χώρες, με τα παρακάτω ποσοστά:

Αυστρία το 94% δικτύου 5568 Χλμ, 27 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις

Γαλλία 97%       δικτύου 29234 Χλμ, 17 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις

Γερμανία 90%    δικτύου 38061 Χλμ, 315 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις

Μ.Βρετανία 0%  δικτύου 16191 Χλμ, 35 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις

Ουγγαρία 98%    δικτύου 7275 Χλμ, 19 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις

Λετονία   89%     δικτύου 2206 Χλμ,  5 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις

 Νορβηγία 89%   δικτύου 3950 Χλμ, 25 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις

 Πολωνία 50%     δικτύου 20716 Χλμ, 67 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις

 Ελλάδα 100%     δικτύου 2554 Χλμ,     1 σιδηροδρομική επιχείρηση

 Φινλανδία 100%  δικτύου 5944 Χλμ,    1 σιδηροδρομική επιχείρηση

 ΠΓΔΜ 100%        δικτύου 29234 Χλμ,  1 σιδηροδρομική επιχείρηση

 Σλοβενία 100%    δικτύου 11206 Χλμ,   4 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις

Ονδούρα 100%     δικτύου 2722 Χλμ      3 σιδηροδρομικές επιχειρήσεις


Βέβαια ο κ. Χατζηδάκης όπου σταθεί και όπου βρεθεί, αναλύει και μνημονεύει μόνο το παράδειγμα της Μεγάλης Βρετανίας. Δεν υπάρχει άλλο, έτσι και αλλιώς.

Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει είναι η στρατηγική σημασία των σιδηροδρομικών εταιρειών, για μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων.

Η Γερμανία πχ, έχει 315 σιδηροδρομικές εταιρείες, κρατικές κατά 90% και η Αυστρία 27, με ποσοστό 94%.

Η Ελλάδα, που έχει ΜΙΑ (1) σιδηροδρομική εταιρεία, θα την ιδιωτικοποιήσει και αυτήν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου