Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 18 Αυγούστου 2013

Πάτρα: Ο Προαστιακός μας... γλιτώνει από 70.000 εισόδους Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης κάθε μήνα - Σύσκεψη την Τρίτη στην Περιφέρεια για την επέκταση


Ομολογουμένως η μεγαλύτερη επιτυχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ... Και να σκεφτεί κανείς ότι πριν 1 χρόνο κάποιοι <<υπεύθυνοι>> , θέλαν να κλείσουν το μηχανοστάσιο της Πάτρας , απόφαση που άλλαξε τελευταία στιγμή στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ....
Περισσότεροι από 8.000 επιβάτες κινούνται καθημερινά με τον προαστιακό σιδηρόδρομο της Πάτρας, σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στη μελέτη που συνέταξαν οι υπηρεσίες του δήμου, για την επέκταση του δικτύου προς την Κάτω Αχαΐα.

Σήμερα ο προαστιακός σιδηρόδρομος εξυπηρετεί κατοίκους και επισκέπτες παραλιακών περιοχών που βρίσκονται βόρεια της Πάτρας, όπως τον Καστελόκαμπο, το Ρίο και τον Αγιο Βασίλειο. Ταυτόχρονα εξυπηρετεί και έναν μεγάλο αριθμό επιβατών που κινούνται από και προς το πανεπιστημιακό νοσοκομείο της πόλης, όπως και το πανεπιστήμιο.
Σύμφωνα με τον δήμο, στο πλαίσιο της προώθησης των αστικών μετακινήσεων με μέσα μαζικής μεταφοράς, υπάρχει το πάγιο αίτημα για πλήρη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου με επέκταση των δρομολογίων από και προς την περιοχή της Κάτω Αχαΐας. Ομως για να μπορέσει αυτό το έργο να καταστεί ώριμο όσο το δυνατόν ταχύτερα, ο Δήμος Πατρέων, παρόλο που δεν είναι ο φορέας υλοποίησης, προχώρησε στη σύνταξη της μελέτης για λογαριασμό του ΟΣΕ, ώστε να υλοποιηθεί η επέκταση με κονδύλια του ΕΣΠΑ, όπως γράφει στην Καθημερινή ο Ηλίας Κάνιστρας.
Στην τεχνική περιγραφή της μελέτης, η οποία έχει προϋπολογισμό 1,3 εκατομμύριο ευρώ, αναφέρεται ότι σε κάθε μία από τις 11 στάσεις θα διαμορφωθεί μία αποβάθρα, στην οποία προβλέπεται η κατασκευή διαδρόμων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες και κινητικά προβλήματα, θα τοποθετηθούν στέγαστρα, καθιστικοί πάγκοι, μπάρες για τη στάθμευση και ασφάλιση ποδηλάτων, ηλεκτροφωτισμός κ.ά. Ας σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των επιβατών, ο Δήμος Πατρέων έχει ήδη κατασκευάσει αποβάθρες στη βόρεια πλευρά.
Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, εκτιμάται ότι η επέκταση του προαστιακού θα εξυπηρετήσει, μέσω του σταθμού της Ανθείας, τους επιβάτες που θέλουν να μετακινηθούν από και προς το νέο λιμάνι, όπως επίσης και τις μετακινήσεις μέσα στον οικιστικό ιστό της Πάτρας. Ακόμη, θα εξυπηρετήσει τις μετακινήσεις από και προς την πόλη της Κάτω Αχαΐας, που αποτελεί το διοικητικό και οικονομικό κέντρο της Δυτικής Αχαΐας, ενώ το δρομολόγιο θα διαρκεί περίπου 30 λεπτά.
Μείωση κυκλοφοριακού
Τα στοιχεία που υπάρχουν από τη μέχρι τώρα λειτουργία του προαστιακού δείχνουν ότι σε μηνιαία βάση 70.000 λιγότερα αυτοκίνητα εισέρχονται στην Πάτρα, γεγονός που βοηθάει σημαντικά τόσο στη μείωση του κυκλοφοριακού όσο και στη μείωση της εκπομπής ρύπων.
Επίσης, η επέκταση του προαστιακού προς την Κάτω Αχαΐα θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τον αριθμό των οχημάτων που δεν θα εισέρχονται στην Πάτρα.
Μάλιστα, για την επέκταση του προαστιακού, όπως έχει γράψει το thebest.gr, θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη την ερχόμενη Τρίτη στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, με βασικό αντικείμενο τη συγχρηματοδότηση του έργου από το περιφερειακό επιχειρησιακό πρόγραμμα.
Ας σημειωθεί ότι ο προαστιακός σιδηρόδρομος της Πάτρας κινείται πάνω στο παλαιό δίκτυο της Πελοποννήσου, ενώ τα δρομολόγια ξεκινούν στις 6.30 το πρωί και πραγματοποιούνται ανά μία ώρα μέχρι και τις 11 τη νύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου