Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 9 Αυγούστου 2013

Ξηλώνεται ( και πάλι ) το δίκτυο ηλεκτροκίνησης στο Οινόη - Χαλκίδα ...

Και φυσικά , άλλη μια απαράδεκτη κ  παράτυπη  εγκύκλιος που μεταφέρει την ευθύνη για την φύλαξη της γραμμής στους μηχανοδηγούς !
Είναι πραγματικά απορίας άξιο το ότι μόλις διακόπηκε η παροχή ρεύματος στο μόλις πρόσφατα ανακαινισμένο δίκτυο , την επόμενη κιόλας μέρα   ξεκίνησε η λεηλασία με τους επιτήδειους να κόβουν καλώδια πλέον καθημερινά ! 
Με λεωφορεία και σήμερα η μετάβαση απο και προς Χαλκίδα μέχρι την Οινόη !
Εντωμεταξύ οι φωστήρες του συστήματος , παραβαίνοντας για άλλη μια φορά
όλες τις κανονιστικές διαδικασίες , δρομολόγησαν  μεταμεσονύκτια τρένα στο Οινόη - Χαλκίδα , (μόνο με τον μηχανοδηγό που πραγματοποιεί την υπηρεσία 2536 και ένα υπάλληλο γραμμής παρόντα στον συρμό ) για να πηγαίνουν πέρα δώθε την διαδρομή με βραδυπορία 40 χλμ/ωρα για  να φυλάνε το δίκτυο !
Μάλιστα αναφέρουν ότι την πλοήγηση στα κλειστά πασάκια που θα περνά ο συρμός θα την κάνει ο υπάλληλος γραμμής !

Αυτά συμβαίνουν φυσικά μόνο στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και πουθενά αλλού.

2 σχόλια:

  1. ρε μπας και η δουλεια γινεται απο μεσα ?δεν μπορει με το που κοψανε το ρευμα να περιμεναν οι αλλοι και να πετσοκοψανε τα καλωδια αμεσως.αυτην την ρημαδα ηλεκτροκινηση οινοη -χαλκιδα την εχει χρυσοπληρωσει ο οσε ,λες και το καλωδιο δεν ειναι απο χαλκο, αλλα απο λευκοχρυσο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είτε από μέσα, είτε από έξω, η κατάληξη της ηλεκτροκίνησης ήταν προδιαγεγραμμένη. Αφου δεν μπορούν να τη φυλάξουν, δεν υπήρχε περίπτωση να μείνει στη θέση της. Ακόμα κι αν βάλουν "σερίφη" στο συρμό, από την ώρα που θα περάσει από κάπου, μέχρι να επιστρέψει, ο χρόνος αρκεί για το κόψιμο και την αρπαγή. Πρέπει να ελέγχονται οι δρόμοι παράλληλα και γύρω από τη γραμμή με αυτοκίνητα και να είναι τουλάχιστον 2 μεικτά κλιμάκια από Αστυνομθκούς και φύλακες γραμμής. Αλλά με τη μείωση του Προσωπικού του ΟΣΕ και την Αστυνομία να κόβει πλέον κλήσεις στη θέση των Δημ. Αστυνομικών, να μην περιμένουμε κάτι. Ως τέλος Αυγούστου, δε θα μείνει συρματάκι στη γραμμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή