Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2013

Απλά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ορθότατα χτες , εξέδωσε εγκύκλιο για την μεγιστοποίηση της ασφάλειας της κυκλοφορίας .
Επειδή ο στόχος όλων είναι κοινός (ασφάλεια επιβατών - εργαζομένων ) εμείς οφείλουμε να ρωτήσουμε μερικά πράγματα .
Εννοείται ότι οι μηχανοδηγοί οφείλουν και πρέπει απαρέγκλιτα να τηρούν τους Κανονισμούς . Ωστόσο , είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι
ο έλεγχος της γραμμής αλλά και  του προσωπικού παλαιότερα γινόταν απο ΜΕΚ που ανά τακτά διαστήματα ανέβαιναν στα τρένα για να παρακολουθήσουν τους μηχανοδηγούς , την γραμμή , να δώσουν οδηγίες και συμβουλές στο προσωπικό  όντας οι πλέον έμπειροι και ικανοί ; 

Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν μηχανοστασιάρχες επί γραμμής καθημερινά - ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες - για να διαπιστώνουν τα προβλήματα και άμεσα να επικοινωνούν με τους αρμόδιους για την επίλυση τους ; 

Μήπως λόγω της έλλειψης προσωπικού αυτό πλέον δεν γίνεται ; 

Μήπως ο αριθμός των μηχανοστασιαρχών έχει μειωθεί κατά 60 % τα τελευταία 3 χρόνια και οι έλεγχοι έχουν περιοριστεί ενώ ο ρόλος τους περιορίζεται στην άσκηση Διοίκησης στα μηχανοστάσια και μόνο , αφού δεν επαρκούν ; 

Τα τμήματα ελέγχου των ταινιών ταχυτήτων , μήπως λόγω της έλλειψης προσωπικού υπολειτουργούν ή μάλλον λειτουργούν μόνο μετά απο ατυχήματα και για τα απολύτως απαραίτητα ; 

Ελέγχει κανείς τα Φύλλα 'Έλξης για να διαπιστώνει προβλήματα κατά την πορεία;

Μήπως ο ρόλος του τμήματος κυκλοφορίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνειδητά υποβαθμίζεται απο τους αρμοδίους ;
Eίναι ή δεν είναι αλήθεια ότι στο πολύ πρόσφατο παρελθόν έγινε προσπάθεια στην θέση των μηχανοστασιαρχών  να τοποθετηθούν εκεί λόγω της έλλειψης προσωπικού , συνάδελφοι που δεν άνηκαν στον κλάδο έλξης ; 

Η πραγματικότητα - πέραν απο τις εγκυκλίους - είναι ότι όλα αυτά στοιχίζουν χρήμα και χρειάζονται προσωπικό . Αλλά τα συναντάμε σε όλες τις προηγμένες χώρες κ εγγυώνται την ασφάλεια και την επάρκεια του προσωπικού .

Και ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει μείνει πολύ πίσω στην Οργάνωση της εκμετάλλευσης .

Οι αυστηρές εγκύκλιοι , οι προειδοποιήσεις προς τους μηχανοδηγούς και οι απειλές για τιμωρίες δεν κάνουν τίποτα απολύτως , όταν δεν υπάρχει στην εταιρεία , τμήμα άρτια στελεχωμένο απο τους καλύτερους του κλάδου έλξης που με συγκεκριμένα καθήκοντα και χωρίς να δέχονται παρεμβάσεις θα κάνουν την <<δουλειά >>.

Λειτουργεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τμήμα εκπαίδευσης - επανεκπαίδευσης των μηχανοδηγών και επιμόρφωσης στους κανονισμούς και στις νέες καινοτομίες , στελεχωμένο απο έμπειρους μηχανοστασιάρχες που θα έχουν σαν αντικείμενο να παρακολουθούν τις εξελίξεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και να μεταφέρουν τεχνογνωσία στο προσωπικό  ; 
Οι μηχανοστασιάρχες επιμορφώνονται διαρκώς  μετά την ανάληψη καθηκόντων ;
Ή μήπως λόγω της έλλειψης προσωπικού και αυτά δεν υπάρχουν ούτε σαν σκέψεις ;

Θέλετε να αναφερθούμε σε πρόσφατο περιστατικό , πολύ πρόσφατο που δείχνει την ανοργανωσιά στην ΔΙΚΑΜ ; 
Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι ξεκινάνε επιτέλους οι εκπαιδεύσεις για όσους δεν έχουν πιστοποιηθεί στις Η/Α Siemens  , αλλά όταν βγήκαν τα group διαπιστώθηκε ότι πολλοί απο αυτούς που κλήθηκαν για εκπαίδευση είχαν ήδη πιστοποιηθεί κ τα αρχεία δεν ήταν σωστά ενήμερα ; 
Τελικά έχουμε πλήρη αρχεία ή όχι ;

Εμείς τα φωνάζουμε 2 χρόνια τώρα , αλλά δυστυχώς οι υπεύθυνοι κωφεύουν .

Ελπίζουμε να βάλουν μυαλό έστω και τώρα που έχουν θορυβηθεί (αρκετά είναι η αλήθεια ) απο τα ατυχήματα στο εξωτερικό .

Και επιτέλους ας φροντίσουν να προσλάβουν μηχανοδηγούς . Οι εσωτερικές μετατάξεις δεν φτάνουν αφού Πανελλαδικά λείπουν άλλα 100 άτομα . 
Και φυσικά όσο προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού , εντατικοποιώντας τις συνθήκες εργασίας , τόσο περισσότερο πλησιάζουμε σε ένα δυστύχημα .
Αυτό να το καταλάβουν καλά , όσοι κάνουν προτάσεις για 6 κ πλέον ώρες επί των χειριστηρίων , χωρίς κανένα σύστημα ασφαλείας και με 1 μηχανοδηγό .


Όσον αφορά τα συστήματα πέδης και την χρήση τους απλά γελάσαμε . 
Τα σχόλια των συναδέλφων απάντησαν στους αρμοδίους .
Αν βγάλουμε φωτογραφίες με την κατάσταση που επικρατεί κατά μήκος της γραμμής απο τα χόρτα και την πυκνή βλάστηση , θα γελάσουμε όλοι μαζί .
Με εργολαβίες της τελευταίας στιγμής δεν λύνονται τα προβλήματα.

Στέκι της έλξης - Γενιδούνιας Κώστας .

1 σχόλιο:

  1. ενταξει παιδια,δεν χρειαζεται να ανυσηχουμε αλλο,βγηκε η σουπερ ουαο εγκυκλιος.λυθηκαν ως δια μαγειας ολα τα προβληματα που εχουμ προκυψει τα τελευταια χρονια,απο τις λαμογιες,και τα φαγοποτια με ,οχι με κουταλια,αλλα με τις σεσουλες!!!!!βγαλαν το αγγουρι απο τον κωλο τους,και νομιζουμ οτι το εβαλαν στον δικο μας.ειναι γελασμενοι οι ανικανοι παντως.το οτι μεχρι σημερα δεν εχει συμβει καποιο ατυχηά,ωφειλεται καθαρα και μονο στον ςπαγγελματισμο,και στο φιλοτιμο του ερμαιου μηχαμοδηγου,που εργαζεται σε αντιξοες και πρωτογονες συνθηκες.ντροη και αισχος στους χαραμοφαηδες.φτου σας ξεφτιλισμενοι.το φιλοτιμο του ελληνα μηχανοδηγου δεν προκειται ποτε να το μειωσεται οτο και αν κανετε και οσο και αν προσπαθησετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή