Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Καθυστερήσεις κ αψιμαχίες μεταξύ επιβατών - προσωπικού , η νέα καθημερινότητα

Δυστυχώς τα πράγματα έχουν ξεπεράσει πλέον τα όρια. 
Εμείς προειδοποιούμε εδώ και 2 χρόνια για το θέμα με το τροχαίο υλικό και τις πολιτικές αποφάσεις που έχουν αφήσει κρεμασμένη  σε μια κλωστή την κυκλοφορία.Έχουμε αναφερθεί εκτενώς σε αυτές και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε.
Χτες και σήμερα είναι μια ακόμη εφιαλτική μέρα ιδιαίτερα
για τα τρένα του Προαστιακού ( Χαλκίδες) ενώ και στην Βόρεια Ελλάδα μαθαίνουμε ότι έχουμε προβλήματα ( εκεί μας σώζει η ηλεκτροκίνηση προς το παρόν).
Από το πρωί υπάρχει ένταση στο σταθμό Λαρίσης από τις καθυστερήσεις αλλά και την ταλαιπωρία των επιβατών που καλούνται και πάλι να ταξιδέψουν σαν σαρδέλες και πολλές φορές ξεσπούν στο προσωπικό.
Εμείς θα αναφερθούμε και σε αυτό που βλέπουμε στους σταθμούς προς και απο  Χαλκίδα.
Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για καθυστερήσεις  ακυρώσεις δρομολογίων κτλπ
Είναι γνωστό ότι δεν λειτουργεί η τηλεματική εδώ και χρόνια άλλωστε. Όμως η σημερινή κατάσταση έχει οδηγήσει τα πράγματα στην απόλυτη απαξίωση.

Φυσικά αυτός ήταν και ο στόχος όσων επιθυμούν την ιδιωτικοποίηση των ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αυτή είναι κ η πλέον γνωστή μεθοδολογία. 
Απαξιώνουμε μια δημόσια υπηρεσία και μετά ερχόμαστε να την πουλήσουμε , έχοντας και την κοινωνία απέναντι   , αφού η καθημερινή ταλαιπωρία στρέφει τον επιβάτη εναντίον μας.

Δεν ξεχνάμε και τους μηχανοδηγούς  που τρέχουν και δεν φτάνουν κυριολεκτικά όμως.
Πλέον η εφεδρεία στα μηχανοστάσια είναι συνώνυμο της ταλαιπωρίας αφού αντί το προσωπικό να κάθεται stand by - όπως προβλέπεται για αυτές - τρέχει απο το πρώτο λεπτό μέχρι το σχόλασμα που πολλές φορές γίνεται και μετά απο υπερωρία που μπαίνει έκτακτα για να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες. Εκτός απο τις συνεχόμενες μέρες δουλειάς λόγω έλλειψης προσωπικού , την μέρα που είναι να κάτσει εφεδρεία , ταλαιπωρείται περισσότερο !

Λύση ; 

Άμεσα προσλήψεις προσωπικού. Μηχανοδηγοί , τεχνίτες όπου υπάρχει ανάγκη.
Άμεσα αγορά όλων των απαραίτητων ανταλλακτικών και σταδιακή επισκευή του τροχαίου υλικού για να φτιάξει κάπως η κατάσταση.
Και φυσικά , συντονισμός. Συντονισμός κ οργάνωση μεταξύ των Υπηρεσιών γιατί η πολυδιάσπαση των Εταιρειών , έχει κυριολεκτικά κάνει μερικές υπηρεσίες να μπλέκουν ....τα μπούτια τους και στο τέλος να ψάχνουμε ποιος έχει την αρμοδιότητα για την τελική απόφαση. Το βλέπουμε καθημερινά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου